Jump to content

helikopter stelen kan al vanaf eiland2


IV trailer

Recommended Posts

Even mijn ontdekking. Bij "heli tours" (te vinden op je kaart in het doosje) kan je een ritje in een heli maken maar hierbij word voor je gestuurd. Echter als je de piloot door zijn hoofd schiet zonder in te stappen kan je hem uit de heli trekken en er zelf mee vandoor gaan. enjoy!

Link to comment
Delen op andere websites

Domme vraag misschien mar wat is eiland 2 precies dat stukje met de 1e stripclub? :engel:

Eiland 2 wordt hier gezien als Algonquin, ik zet het even op een kaartje:

Het is dus het eiland dat omringd wordt. De Heli Tours is aangeduid met een het rode bolletje, in het zuiden van Algonquin. ;)

algonquinhelitoursct2.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft die vent die er al in zit niet eens neer te schieten, je kan gewoon instappen en die vent er uit gooien. Hij doet toch niets terug en zo bespaar je een kogel en een lelijk sterretje in je ruit

Link to comment
Delen op andere websites

k ga eerst maar ff een heli tourtje maken:):puh:.. lijkt me best lache:P... HURRY!!!

...En parkeer je heli voor je safehouse binnen de gele lijn, blijft hij staan.. Erg makkelijk voor escape vehicle bij missies die je een multistar wanted level opleveren! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

k ga eerst maar ff een heli tourtje maken:):puh:.. lijkt me best lache:P... HURRY!!!

...En parkeer je heli voor je safehouse binnen de gele lijn, blijft hij staan.. Erg makkelijk voor escape vehicle bij missies die je een multistar wanted level opleveren! :Y

Inderdaad, dat had ik zelf ook al geprobeert. Later ga ik hier denk ik ook de gevechtsheli neer zetten als die beschikbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hier geen apart topic voor aanmaken ;

Maar weet iemand waar je die Politie chopper kan jatten, ik ben bezig met achievements, maar 6 sterren krijgen en in een auto stappen lijkt me niet echt slim ... ( one man's army )

Link to comment
Delen op andere websites

Even mijn ontdekking. Bij "heli tours" (te vinden op je kaart in het doosje) kan je een ritje in een heli maken maar hierbij word voor je gestuurd. Echter als je de piloot door zijn hoofd schiet zonder in te stappen kan je hem uit de heli trekken en er zelf mee vandoor gaan. enjoy!

Je kunt hem er ook gewoon uitgooien als je een beetje dicht bij zijn portier gaat staan. Dan hoef je hem dus niet te doden. Waarom moet alles bij jullie zo gewelddadig?

Link to comment
Delen op andere websites

Even mijn ontdekking. Bij "heli tours" (te vinden op je kaart in het doosje) kan je een ritje in een heli maken maar hierbij word voor je gestuurd. Echter als je de piloot door zijn hoofd schiet zonder in te stappen kan je hem uit de heli trekken en er zelf mee vandoor gaan. enjoy!

Je kunt hem er ook gewoon uitgooien als je een beetje dicht bij zijn portier gaat staan. Dan hoef je hem dus niet te doden. Waarom moet alles bij jullie zo gewelddadig?

Geweldadig is leuk :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...