kleut Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hallo, Ik heb een vraag: Mijn memoryCard is kapot gegaan! En nu ben ik me saves kwijt, heeft iemand misschien een (oude) memorycard voor me met GTA SA uitgespeeld(!)? Of weet iemand hoe ik hier aan kan komen Wil er best wat voor geven, aangezien iemand me een memorycard moet opsturen! Graag een reactie, Reageren
Nicky Bobs Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Weinig kans dat iemand je zijn memory card toestuurd ._.' Maar je kan een Max ding kopen(Bol.com) daarmee kan je savegames van je pc [hier in de database zitten er 2 volgens mij] naar PS2 overzetten. Reageren
kleut Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Weinig kans dat iemand je zijn memory card toestuurd ._.'Maar je kan een Max ding kopen(Bol.com) daarmee kan je savegames van je pc [hier in de database zitten er 2 volgens mij] naar PS2 overzetten. Wil best de onkosten vergoeden! En maakt ook niet uit of dat een oude memorycard is of whatever kan ik ja overzetten heb wel de platimun editie En hoe heet dat dan precies dat max..? Bewerkt: 3 mei 2008 door kleut Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Kijk hier 8GB ik koop daar altijd mijn lege dvds en ze zijn heel snel met bezorgen binnen 3 dagen had im mn 100 nieuwe lege dvds. 8GB USB Stick heel goedkoop en betrouwbaar. 8GB 4GB 2GB 32GB Bewerkt: 3 mei 2008 door Dwayne Forge Reageren
kleut Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kijk hier 8GB ik koop daar altijd mijn lege dvds en ze zijn heel snel met bezorgen binnen 3 dagen had im mn 100 nieuwe lege dvds.8GB USB Stick heel goedkoop en betrouwbaar. 8GB 4GB 2GB 32GB kan ik mijn savegames dan ook op de usb stick zetten?? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kijk hier 8GB ik koop daar altijd mijn lege dvds en ze zijn heel snel met bezorgen binnen 3 dagen had im mn 100 nieuwe lege dvds.8GB USB Stick heel goedkoop en betrouwbaar. 8GB 4GB 2GB 32GB kan ik mijn savegames dan ook op de usb stick zetten?? Oh sorry nee ik dacht dat je memorystick bedoelde. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Misschien kun je deze halen ?? Die heb ik ook gekocht en hij werkt perfect. En er kan 1 keer meer data op dan normaal. Memory Card PS2 Bewerkt: 3 mei 2008 door Dwayne Forge Reageren
kleut Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Maar wie heeft er voor mij dan de saves van ps2 versie platinum Reageren
Nicky Bobs Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Weinig kans dat iemand je zijn memory card toestuurd ._.'Maar je kan een Max ding kopen(Bol.com) daarmee kan je savegames van je pc [hier in de database zitten er 2 volgens mij] naar PS2 overzetten. Wil best de onkosten vergoeden! En maakt ook niet uit of dat een oude memorycard is of whatever kan ik ja overzetten heb wel de platimun editie En hoe heet dat dan precies dat max..? Action Replay Max(Rond 25 eurie) en een USB-stick nodig en uiteraard een memory stick maar die heb je denk wel ik heb er zelf geen ervaring mee kwil er binnenkort 1 kopen dus kweet er ook niet veel van Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Maar wie heeft er voor mij dan de saves van ps2 versie platinum Dat is geen plantium versie Plantium dat is een merk waar de best verkochte spellen onder word verkocht. Reageren
Nicky Bobs Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Maar wie heeft er voor mij dan de saves van ps2 versie platinum Dat is geen plantium versie Plantium dat is een merk waar de best verkochte spellen onder word verkocht. Is wel versie Platinum als je Platinum GTA heb doet de oude GTA save game het niet andersom hetzelfde maar die zijn in de download sectie te vinden voor GTA op de PS2 en anders moet je in je buurt kijken anders heb je weinig kans Reageren
kleut Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Maar wie heeft er voor mij dan de saves van ps2 versie platinum Dat is geen plantium versie Plantium dat is een merk waar de best verkochte spellen onder word verkocht. Is wel versie Platinum als je Platinum GTA heb doet de oude GTA save game het niet andersom hetzelfde maar die zijn in de download sectie te vinden voor GTA op de PS2 en anders moet je in je buurt kijken anders heb je weinig kans Welke download heb ik dan nodig van de downloads? Kun je me link geven aub? Heb net besteld wat je zij, levertijd 2-3 werkdagen.. duur grapje dus Reageren
Nicky Bobs Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...&showcat=41 Mja idd duur grapje ik spaar ook nog ff door [eigenlijk tot ik salaris heb ] maja daar heb je er 2 en anders ff googlen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 hier heeft dat ook wel mee te maken dus niet OFFTOPIC zou ik aan 2 gb genoeg hebben bij een Action Replay MAX cheat disk? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Maar wie heeft er voor mij dan de saves van ps2 versie platinumZe staan gewoon in de download database van deze site >klik<. zou ik aan 2 gb genoeg hebben bij een Action Replay MAX cheat disk?Kan je je vraag wat duidelijker stellen? Het is mij niet duidelijk waar je naartoe wilt. Bewerkt: 7 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.