Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraag: Mijn memoryCard is kapot gegaan! En nu ben ik me saves kwijt, heeft iemand misschien een (oude) memorycard voor me met GTA SA uitgespeeld(!)? Of weet iemand hoe ik hier aan kan komen

Wil er best wat voor geven, aangezien iemand me een memorycard moet opsturen!

Graag een reactie,

Geplaatst:

Weinig kans dat iemand je zijn memory card toestuurd ._.'

Maar je kan een Max ding kopen(Bol.com) daarmee kan je savegames van je pc [hier in de database zitten er 2 volgens mij] naar PS2 overzetten.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar je kan een Max ding kopen(Bol.com) daarmee kan je savegames van je pc [hier in de database zitten er 2 volgens mij] naar PS2 overzetten.

Wil best de onkosten vergoeden! En maakt ook niet uit of dat een oude memorycard is of whatever kan ik ja overzetten heb wel de platimun editie

En hoe heet dat dan precies dat max..?

Bewerkt: door kleut

Kijk hier 8GB ik koop daar altijd mijn lege dvds en ze zijn heel snel met bezorgen binnen 3 dagen had im mn 100 nieuwe lege dvds.

8GB USB Stick heel goedkoop en betrouwbaar.

8GB

4GB

2GB

32GB

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:
Kijk hier 8GB ik koop daar altijd mijn lege dvds en ze zijn heel snel met bezorgen binnen 3 dagen had im mn 100 nieuwe lege dvds.

8GB

4GB

2GB

32GB

kan ik mijn savegames dan ook op de usb stick zetten??

Geplaatst:

8GB

4GB

2GB

32GB

kan ik mijn savegames dan ook op de usb stick zetten??

Oh sorry nee ik dacht dat je memorystick bedoelde.

Misschien kun je deze halen ?? Die heb ik ook gekocht en hij werkt perfect.

En er kan 1 keer meer data op dan normaal.

Memory Card PS2

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:

Wil best de onkosten vergoeden! En maakt ook niet uit of dat een oude memorycard is of whatever kan ik ja overzetten heb wel de platimun editie

En hoe heet dat dan precies dat max..?

Action Replay Max(Rond 25 eurie) en een USB-stick nodig en uiteraard een memory stick maar die heb je denk wel :puh: ik heb er zelf geen ervaring mee kwil er binnenkort 1 kopen dus kweet er ook niet veel van :puh:

Geplaatst:
Maar wie heeft er voor mij dan de saves van ps2 versie platinum

Dat is geen plantium versie Plantium dat is een merk waar de best verkochte spellen onder word verkocht.

Geplaatst:

Dat is geen plantium versie Plantium dat is een merk waar de best verkochte spellen onder word verkocht.

Is wel versie Platinum als je Platinum GTA heb doet de oude GTA save game het niet andersom hetzelfde maar die zijn in de download sectie te vinden voor GTA op de PS2 en anders moet je in je buurt kijken anders heb je weinig kans

Geplaatst:

Is wel versie Platinum als je Platinum GTA heb doet de oude GTA save game het niet andersom hetzelfde maar die zijn in de download sectie te vinden voor GTA op de PS2 en anders moet je in je buurt kijken anders heb je weinig kans

Welke download heb ik dan nodig van de downloads? Kun je me link geven aub?

Heb net besteld wat je zij, levertijd 2-3 werkdagen.. duur grapje dus :puh:

Geplaatst:

hier heeft dat ook wel mee te maken dus niet OFFTOPIC

zou ik aan 2 gb genoeg hebben bij een Action Replay MAX cheat disk?

Ze staan gewoon in de download database van deze site >klik<.
zou ik aan 2 gb genoeg hebben bij een Action Replay MAX cheat disk?
Kan je je vraag wat duidelijker stellen? Het is mij niet duidelijk waar je naartoe wilt. Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...