Jump to content

GTA III nog waard om te kopen?


Bierbuikje

Recommended Posts

gtaiiire4.png

Hey, ik heb nu op 1 spel na alle 3D versies van GTA op de computer, maar ik zat na te denken of het nog waard is om GTA III nog te kopen. Het is al een redelijk oud spel en zal denk ik zo rond de €5,- gaan kosten, maar de prijs mag niet bommen. Vroeger heb ik wel eens GTA III gehad, maar toen was ik 8. Ik snapte niets van het spel dus reed maar een beetje rond met de auto. Maar wat vinden jullie ervan? Is het het nog waard om dit spel te gaan kopen? Of helemaal niet meer? Alsjeblieft geen reacties van "Waarom dit spel kopen? GTA IV is net ook te koop, koop die!". Dit topic gaat over GTA III en niet over andere spellen.

Wat vind jij? Kopen/niet kopen?

Mvg,

BB

Bewerkt: door bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut kopen...hij kost tegenwoordig vrijwel niets meer, en 't aantal uren speelplezier dat je eraan zult hebben is dat kleine bedrag zeker waard. De verhaallijn vind ikzelf niet briljant, maar de sfeer en de missies zijn zeker grote pluspunten van de game. En als trouwe GTAForum.nl-bezoeker kun je natuurlijk niet serieus worden genomen als je GTA III niet in je bezit hebt en echt gespeeld hebt. Zeker doen dus! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dat de winkels inmiddels dicht zijn anders zou ik zeggen: wat doe je hier nog? Direct kopen is mijn advies :Y (zeker voor die prijs). De sfeer van GTA III is echt heel mooi duister, de details zijn goed en de missies leuk en soms erg lastig. Het is qua gevoel een beetje een mix tussen San Andreas (qua graphics) en GTA IV (qua hoofdpersonen en omgeving). Ik vond hem echt super en was daarna direct fan van de volledige GTA-serie....

Link to comment
Delen op andere websites

En als trouwe GTAForum.nl-bezoeker kun je natuurlijk niet serieus worden genomen als je GTA III niet in je bezit hebt en echt gespeeld hebt. Zeker doen dus! :)

Ik heb VC en SA en IV (bij een vriend) al wel gespeeld ^_^ , maar ik merk uit jullie reacties zeker dat hij nog de moeite waard is. Is de besturing ook hetzelfde als in VC? En zo niet kan je dat veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb VC en SA en IV (bij een vriend) al wel gespeeld ^_^ , maar ik merk uit jullie reacties zeker dat hij nog de moeite waard is. Is de besturing ook hetzelfde als in VC? En zo niet kan je dat veranderen?

De besturing is hetzelfde, behalve dat je nu niet meer gehurkt kan zitten zoals in VC. De besturing kun je volgens mij veranderen, maar aangezien de besturing hetzelfde is gebleven hoef je dat dus niet te doen.

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA III-GTA Vice City-GTA San Andreas-GTA Liberty City Stories-GTA Vice City Stories-GTA IV.GTA III is zeker de moeite waard om te kopen!De missies zijn mooi de graphics ook echt zeker een aanrader,hij kost niet veel maar je hebt uren maar dan ook uren speelplezier!Toen ik 7 jaar oud was kwam mijn moeder binnen met een spel maar ik wist niet welk spel het was Grand Theft Auto dat kende ik niet?Maar zodra ik het begon te spelen,het was zo een mooie spel :dans::dans: De missies de graphics waren allemaal pluspunten in die tijd.Het is zeker waar om GTA III te kopen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA III-GTA Vice City-GTA San Andreas-GTA Liberty City Stories-GTA Vice City Stories-GTA IV.GTA III is zeker de moeite waard om te kopen!De missies zijn mooi de graphics ook echt zeker een aanrader,hij kost niet veel maar je hebt uren maar dan ook uren speelplezier!Toen ik 7 jaar oud was kwam mijn moeder binnen met een spel maar ik wist niet welk spel het was Grand Theft Auto dat kende ik niet?Maar zodra ik het begon te spelen,het was zo een mooie spel :dans::dans: De missies de graphics waren allemaal pluspunten in die tijd.Het is zeker waar om GTA III te kopen :Y

Zijn de graphics tegenwoordig nog steeds een aanrader? IK dacht dat die al hopeloos veroudert waren.

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics vallen op zich nog best mee. Ze zijn niet zo geweldig zoals ze nu in de meeste spellen zijn, maar als je screens bekijkt van GTA III (en zeker als je het zelf speelt) vallen ze nog best mee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hij is het waard want iedere gta-fan bijna heeft die game tussen zijn kast en je krijgt het niet snel saai want je kan uren blijven gamen met de sfeer en met de leuke missie's ook toen ik die game had gekocht en speelde werd ik een fan :7 . ik denk de hele tijd aan die missies van toni cipiani in gta 3 als ik gta liberty stories speel :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
gtaiiire4.png

Hey, ik heb nu op 1 spel na alle 3D versies van GTA op de computer, maar ik zat na te denken of het nog waard is om GTA III nog te kopen. Het is al een redelijk oud spel en zal denk ik zo rond de €5,- gaan kosten, maar de prijs mag niet bommen. Vroeger heb ik wel eens GTA III gehad, maar toen was ik 8. Ik snapte niets van het spel dus reed maar een beetje rond met de auto. Maar wat vinden jullie ervan? Is het het nog waard om dit spel te gaan kopen? Of helemaal niet meer? Alsjeblieft geen reacties van "Waarom dit spel kopen? GTA IV is net ook te koop, koop die!". Dit topic gaat over GTA III en niet over andere spellen.

Wat vind jij? Kopen/niet kopen?

Mvg,

BB

Altijd leuk om te hebben toch,

De gehele GTA collectie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...