Piccolo Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 zekers te weten dit verhaal moet je gewoon een keer mee hebben gemaakt.KOPEN DUS!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 zekers te weten dit verhaal moet je gewoon een keer mee hebben gemaakt.KOPEN DUS!!!!! Hij zij een paar post's hiervoor, ''Ik ben overtuigt, ik heb ereen besteld bij bol.com'' dus hij heeft hem al wel of krijgt hem nog binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 zekers te weten dit verhaal moet je gewoon een keer mee hebben gemaakt.KOPEN DUS!!!!! Hij zij een paar post's hiervoor, ''Ik ben overtuigt, ik heb ereen besteld bij bol.com'' dus hij heeft hem al wel of krijgt hem nog binnen. klopt niet goed doorgelezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik heb GTA III net gekocht,zit aan 25 %. Het is leuk missies te doen.Maar wat is er nog lol aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karamanoglu Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik zou hem wel Kopen! Ik heb hem zelf oook Hij is Het WQaard voor minder dan 15 Euro! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik zou hem wel Kopen!Ik heb hem zelf oook Hij is Het WQaard voor minder dan 15 Euro! ik zat de hele tijd gta vice city te spelen maar op een gegeven moment had ik toch meer zit in gta 3 vanwegen de stad en toen had ik het spel weer gekocht (ik had het spel al eerder maar toen was ie op een gegeven moment kapot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik zou hem wel Kopen!Ik heb hem zelf oook Hij is Het WQaard voor minder dan 15 Euro! ik zat de hele tijd gta vice city te spelen maar op een gegeven moment had ik toch meer zit in gta 3 vanwegen de stad en toen had ik het spel weer gekocht (ik had het spel al eerder maar toen was ie op een gegeven moment kapot Tja dat gebeurt wel eens met games,het is vooral knudde als er een game van je kapot gaat,en het dan ook nog eens een oude game blijkt te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 zekers te weten dit verhaal moet je gewoon een keer mee hebben gemaakt.KOPEN DUS!!!!! Hij zij een paar post's hiervoor, ''Ik ben overtuigt, ik heb ereen besteld bij bol.com'' dus hij heeft hem al wel of krijgt hem nog binnen. Ik ben al over de helft van de verhaal lijn, maar die is een beetje warrig. kortom die begrijp ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janter Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Kopen die handel. Alle gta's vanaf gta 3 zijn waard om te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.