Gino99 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik mis alleen de Tuning shop..Meer niet Bewerkt: 4 mei 2008 door Gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 IK mis een fiets, die BMX'en waren zó plezant! Bunny Hop enz. Ik vind het ook wel spijtig van al die fake uitspraken, zoals die koffer, lantaarnpaal, appartementen. Eigenlijk vind ik het ook iets té donker, als je 's nachts te voet bent, zie je geen steek. Geen kapper, auto tuning,... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XIDESIGN Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik mis best een hoop, precies die dingen die het spel ook leuk houden - Meer winkels (zijn er nu miss 20 :S) - Beloftes van feiten van R* die er niet zijn - Meerdere huizen kopen - Interieur kopen - Autos kopen - Autos tunen - Bank - Extra zei missies zoals troep ophalen emt vrachtwagen - Vliegtuigen - Meer motors (rijden best weinig motors rond) - Fiets - Dat je niets in kofferbakkan duwen. Bewerkt: 4 mei 2008 door XIDESIGN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rodadaes Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 ik mis het fietsje. lol. en ook de vliegtuigen. en ook de mogelijkheden:gokken,rijscholen ook dat je niet een eigen gang hebt. en ook de oude personages. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 heb gewoon lol in hoe je speeld.. en loop allemaal niet zo te zijken, er zijn dingen die gewoon niet passen in gta4, vliegtuigen vind ik daar een goed voorbeeld van.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 et zoiet er allemaal geweldig uit:D allemal geen problemen maar vliegtuigen tja had wel gemogen en fietsen waar zie je nou geen fietsen?? overal zie je fietsen dus dat vind ik wel een beetje bullshit die rage engine moet dat makkelijk aankunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 wat ik mis is meer storyline missies, heb op 4 dagen alle storyline missies uitgespeeld.Van mij mochten het er zeker 2 tot 3x zo veel zijn, voor de rest mis ik niet echt iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Op zich mis ik niet echt iets maar ik had geloof ik in een preview gelezen dat er buslijnen zouden zijn. Die hebben ze er waarschijnlijk gewoon weer uitgehaald. Er zijn wel bussen, maarja... Jammer. Maar de ondergrondse maakt het weer goed. Dat hebben ze op de juiste manier gedaan dacht ik zo. Ik ben er iig dol op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ja maar ik kan nu geen taxi meer doen, omdat *spoiler*: Roman is dood en z'n taxigebouw is verbrand[/font] Heb jij hem al uitgespeelt? dan want het Taxibedrijf start hij later weer[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leroyajax Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 tune, vliegtuigen, fietsen, jammer dat je met multi player geen smsjes kan sturen naar mensen in de server Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jok3r Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Het gemis van je tunen boeit me eigenlijk niet zo, ik vind de auto's in dit deel veel strakker en degelijker eruit zien dan San Andreas. Zoals de Corvette [Coquette] of ze hebben een auto met de achterkant van een BMW en de voorkant van een Chrysler Sebring gemaakt Huntler Sport is trouwens mijn fav bak , dikke SUV pimping Bewerkt: 4 mei 2008 door Jok3r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tedt Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Ik mis heel veel. Ik hoop dat de volgende GTA op deze nieuwe engine weer net zo mooi en groot wordt als San Andreas. Maar ik vind het nog steeds een te gek spel en kan niet wachten op de volgende, er zal nu wel weer veel sneller een nieuwe komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Ik mis ook een grote snelweg zoals je die in saints row hebt ik mis een enorme map vlietuigen tuning mogelijkheden en nog heel wat dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy-_-vercetti Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 ik mis het tunen en dat je geen trailer meer achter je vrachwagen ken doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mickdv Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Sportschool en fietsen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.