Jump to content

Wat mis jij in GTA 4?


Labyrinthic

Recommended Posts

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    6

  • dynastus

    5

  • Jacky-2007

    4

  • XXL-GTA

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

mmm tis wel gewoon een top spel maar toch mis ik:

- vliegtuigen

- fietsen

- de lange lichten dagen zoals in vc, ik heb echt het gevoel dat ik altijd in het donker speel...

- en vooral het grote off road gebied wat je in sa wel had:(:(

tunen mis ik niet , want er zijn al enorm veel auto's die al een getunde uitstraling hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis:

- niet kunnen vliegen in vliegtuigen

- in veel meer gebouwen kunnen

- aanhanger moet gewoon weer achter vrachtwagen kunnen

- heftruck moet ook gewoon naar boven en beneden kunnen

- kofferbak kunnen openen en er 'dingen mee doen'

- veel meer zijmissies

En ik vind het vooral jammer dat een aantal van die punten gewoon in SA zaten en er nu zijn uitgehaald :N

Link to comment
Delen op andere websites

globaal ben ik al 2 mensen tegen gekomen in deze top die de bank missen.... dik mis. er is een bank, de bank komt zelfs voor in het verhaallijn. maar dat moet je lekker zelf onderzoeken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

fietsen ,vliegtuigen en replay fuctie.
of

bedoel je het overnieuw spelen van een missie, of achteraf nog na kijken van een actie zoals bij PES/FIFA en zonodig opslaan (<- bijde lijken mij wel cool).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis het dat je bij free-roam niet met meer dan 16 mensen in een server kan, toen ik GTA:SA Online speelde was het met 100-150 mensen in een server (als vervanging van alle singleplayer NPC's), daardoor ging het niet meer alleen om het killen en kon je ook andere dingen doen zoals cruisen (helaas nu niet meer met getunede-auto's), clanfights, dingen kopen etc (de minigames waren dan racen en TDM etc) en bleef het dus veel langer leuk (heb het echt maanden online gespeeld, moet je wel even een leuke server vinden waar t niet alleen maar spawn-dood-spawn-dood is)

www.sa-mp.com = SA online

Mensen kunnen het zelf blijkbaar zo maken dus waarom Rockstar niet

post-91742-1210000563_thumb.jpg

Bewerkt: door Ivoz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat we niet kunnen sporten, huizen kopen, auto's pimpen...

Ook vind ik het jammer dat je geen skills krijgt als je bijvoorbeeld veel rijdt met een motor of auto of knalt met een ak47...

Mja.. voor de rest mis ik ook wel de vliegtuigen ookal kan ik hiermee niet vliegen:P

voor de rest een mega vette game!:D

Link to comment
Delen op andere websites

-Kut muziek (ergenis nummer 1 bij mij )

-Geen extra politie, brandweermissies enz

- geen vliegtuigen, fietsen enz

- geen basejumps geen parachutes

- Geen huizen kunnen kopen

- Alles lijkt op elkaar ( de gebouwen ) ik mis de open vlaktes, dorpjes en verschil van natuur enz zoals bij SA )

- kleding winkels stellen teleur

- de missies zijn niet zo gevarieerd als bij SA of VICE city ( het is nu veel hetzelfde .. ga die killen en neem de drugs , geld of auto mee ).

- onhandige besturing van auto's ( ik weet dat het wel went maar ik wil racen jumpen en gek doen zonder dat ik alle kanten op slingert .

- Waarom moet ik opdrachten doen voor geld als ik het toch niet uit kan geven ?.

- Je kan bijna geen gebouwen in

Ik had me zo verheugd op GTA IV en begrijp me niet verkeerd het ziet er prachtig uit en de storyline over Nico is ijzersterk . Maar toch ben ik ietwat teleurgesteld .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...