Jump to content

Wat mis jij in GTA 4?


Labyrinthic

Recommended Posts

-Kut muziek (ergenis nummer 1 bij mij )

-Geen extra politie, brandweermissies enz

- geen vliegtuigen, fietsen enz

- geen basejumps geen parachutes

- Geen huizen kunnen kopen

- Alles lijkt op elkaar ( de gebouwen ) ik mis de open vlaktes, dorpjes en verschil van natuur enz zoals bij SA )

- kleding winkels stellen teleur

- de missies zijn niet zo gevarieerd als bij SA of VICE city ( het is nu veel hetzelfde .. ga die killen en neem de drugs , geld of auto mee ).

- onhandige besturing van auto's ( ik weet dat het wel went maar ik wil racen jumpen en gek doen zonder dat ik alle kanten op slingert .

- Waarom moet ik opdrachten doen voor geld als ik het toch niet uit kan geven ?.

- Je kan bijna geen gebouwen in

Ik had me zo verheugd op GTA IV en begrijp me niet verkeerd het ziet er prachtig uit en de storyline over Nico is ijzersterk . Maar toch ben ik ietwat teleurgesteld .

ga dan op GTA SA forum doei :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    6

  • dynastus

    5

  • Jacky-2007

    4

  • XXL-GTA

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik mis niet zo veel

tune is wel leuk maar het past niet bij gta IV

tis wel spijtig dat je niet kan vliegen met vliegtuigen

oh ja die ONHANDIGE besturen noemen wij realistisch

en het is spijtig dat er minder zijmissies zijn mar je hebt nu ook leuke friend missions

EN WAT ZIJN JULLIE NU AAN HET ZEIKEN OVER FIETSEN, IN NEW YORK ZIJN GEEN FIETSEN DUS DAT IS NORMAAL DAT ER GEEN FIETSEN ZIJN IN GTA IV :@

Bewerkt: door end of the riot
Link to comment
Delen op andere websites

Er is te weinig interactie met internet mogelijk,

het is alleen maar kijken en lezen, maar niks werkt verder(auto's kopen etc). (behalve dan tijdens sommige missies!)

Link to comment
Delen op andere websites

Kut muziek (ergenis nummer 1 bij mij )

-Geen extra politie, brandweermissies enz

- geen vliegtuigen, fietsen enz

- geen basejumps geen parachutes

- Geen huizen kunnen kopen

- Alles lijkt op elkaar ( de gebouwen ) ik mis de open vlaktes, dorpjes en verschil van natuur enz zoals bij SA )

- kleding winkels stellen teleur

- de missies zijn niet zo gevarieerd als bij SA of VICE city ( het is nu veel hetzelfde .. ga die killen en neem de drugs , geld of auto mee ).

- onhandige besturing van auto's ( ik weet dat het wel went maar ik wil racen jumpen en gek doen zonder dat ik alle kanten op slingert .

- Waarom moet ik opdrachten doen voor geld als ik het toch niet uit kan geven ?.

- Je kan bijna geen gebouwen in

Ik had me zo verheugd op GTA IV en begrijp me niet verkeerd het ziet er prachtig uit en de storyline over Nico is ijzersterk . Maar toch ben ik ietwat teleurgesteld .

Ergens heb je wel gelijk. Het draait toch allemaal om de gameplay, en bovenstaande zaken voegen leuke gameplay-elementen toe aan het spel; dat kan toch niemand ontkennen. Daarom kan dit spel imo ook geen 100% krijgen. Ik ben idd ook ietwat teleurgesteld (maar minder als bij Assassins Creed)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis eigenlijk niet zoveel. Het is ook wel een klein beetje logisch dat je niet echt veel dingen kunt gaan doen.

GTA IV is gebaseerd op realisme. GTA SA heeft veel mogelijkheden maar dat is niet realistisch (vind ik). :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik mis niet zo veel

tune is wel leuk maar het past niet bij gta IV

tis wel spijtig dat je niet kan vliegen met vliegtuigen

oh ja die ONHANDIGE besturen noemen wij realistisch

en het is spijtig dat er minder zijmissies zijn mar je hebt nu ook leuke friend missions

EN WAT ZIJN JULLIE NU AAN HET ZEIKEN OVER FIETSEN, IN NEW YORK ZIJN GEEN FIETSEN DUS DAT IS NORMAAL DAT ER GEEN FIETSEN ZIJN IN GTA IV :@

ik mis helemaal niks perfekt spel en je hebt wel gelijk met zeiken over fietsen dat ze lekker gta SA spelen toch :Y

Bewerkt: door NigelSlangen
Link to comment
Delen op andere websites

ik mis helemaal niks perfekt spel en je hebt wel gelijk met zeiken over fietsen dat ze lekker gta SA spelen toch :Y

Oh nee, je vindt de game niet perfect dus moet je maar iets anders gaan spelen. Bovendien, SA was voor mij de grootste teleurstelling van het GTA universum.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heeft R* meer aandacht besteed aan de stad dan de dingen die het spel helemaal top maken zoals tunen huizen kopen berdrijven kopen restaurantjes meer winkels niet alleen kleding maar ook media winkels waar je bijv. TV kan kopen ofsow want in het verhaal wil hij rijk worden maar je kan er bijna niks mee want om aan 500.000 kleren te kopen :duh: ik zou graag willen dat je weer huizen kan kopen enzo en gokken ? waar kan je gokken ? in SA kon je gokken voor paarden races rad van fortuin etc. de stad is prachtig maar ze hadden van mij wat meer mogen doen en alle kleine extra's zoals hierboven genoemd ^ook jmmr dat er geen vliegtuigen zijn ik zou het geweldig hebben gevonden om bijv. een vliegtuig in het empire state bulding te parkeren je kan ook niet meer trainen het leek me wel vet zoon super gespierde oostblokker die iedereen neerknald er zijn ook minder vrachtwagens of licht dat aan mij ? en de uitgestrekte vlaktes zoals in SA zoals de bergen en de woestijn vond ik ook wel leuk om doorheen te zwerven ik had ook verwacht dat het op plaatsen als times square hele groepen mensen zouden oversteken er overal getoeterd word dat hoor ik ooit nooit en dat het er super druk is en dan over dat zebra pad stuk of 20 mensen meteen schept als je door rijdt xD en files lijkt me ook heeel vet ook wat realistier als je bijv empire state bulding ingaat dat je dan eerst in een hal ofsow komt en dan zoon lift gast vraagt welke etage en als je het dak op wil ofsow dat dat dan niet mag of bijv. als de flikken achter je aan zitten een gijzelaar nemen die je een shotgun tegen het hoofd zet dat de cops stoppen met schieten en dat je rustig naar je autotje kan hupelen en hem dan alsnog door sen kop maait met de shotgun xD ik wouw ook wel graag zien dat Niko ook moet slapen ofsow want ik heb in 150 dagen ofsow dat ik al door die stad ren nog geen een keer geslapen ofzo en dat als hij moe word hij dan schuin gaat lopen en op een bankje instort het zou ook vet zijn als je contant geld kon pinnen maar ook contant kan betalen dus alle dingen die het spel nog realistisher maken als je het zo ziet zijn er tog aardig wat dingen die het spel minder maken het kom denk ik door het doe what ever the fuck you want dat het zoon succes is verder de missies zijn wel vet enzo soms wat makkelijk en het is een goed verhaal maar wat moet je met zoveel geld als je het niet kan uitgeven ik zou ook wel graag auto's willen kunnen kopen en in meer gebouwen binnen kan dan zou het spel echt super realisties zijn meschien over 20 jaar een GTA die op de hele wereld is gebaseerd :schater: kan je in je eige achtertuin rond renne ^_^ dat zal denk ik tog niet gebeuren mja ik ga maar eens GTA spelen ik zit namelijk pas op 50 % dus doei :cya:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net het verhaal uitgespeeld en ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk toch helemaal niks mis. Ik vind dit nu echt ver uit de beste GTA. Ik werd helemaal in het verhaal mee gezogen en ik vond de missies erg leuk. Toen het afgelopen was en de namen van alle mensen die aan GTA IV hebben mee gewerkt zat ik met een leeg gevoel op de stoel. Ik mis mischien alleen het gevoel van macht hebben zoals je dat bij Vice City wel had. Daar kon je bedrijven en huizen kopen. Maar hier in GTA IV kun je weer veel andere dingen. Gruwelijke Game ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mount chilliad.

Neerstortende vliegtuigen.

Ontspoorde treinen.

Net zo veel met je geld kunnen doen als in saints row.

Net zo veel activiteiten hebben als in saints row.

Tattooshops Veel kleding in winkels.

Auto's kunnen tunen.

Auto's kunnen kopen zoals in saints row.

Een snelweg zoals in saints row.

De heatseeking rocket launcer.

De at-400.

De andromada.

De dodo.

Een enorme map.

Meer boten.

De hunter deze heli heeft geen raketten.

Meer cheats xD.

Meer missies.

De nevada.

De rhino.

En ik heb geen zin meer om te typen maar ik weet zeker dat saints row 2 beter word als gta4 want die hebben vliegtuigen.:)

En als laatste mis ik de enorm goede storyline van saints row.

Link to comment
Delen op andere websites

Minpunten

1.Soms mis ik het gevoel van vrijheid dat ik wel had in San Andreas,

want alle dingen waar je in kan zijn zo beperkt.

2.en het is echt donker mijn brightness staat op 80 en het is nog steeds te donker.

3.Muziek vind ik nie echt tof.

4.Ik mis de vele zij missies.

5.Tunen zit er niet in.

6.Kleding vind ik ook niet alles,

alleen een grijs petje nou nou en zo'n russicshe hoed ofzo wat een variatie van kleuren.

Die bivak mutsen zien er erg leip uit.

Pluspunten

1.Je kan uit met vrienden.

2.most wanted list vind ik best vet.

3.missies met verscheidene keuzes die je kan maken.

4.Nieuwe realistischer politie systeem.

5.Multiplayer.

6.En VEEL mooiere auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Mount chilliad.

Neerstortende vliegtuigen.

Ontspoorde treinen.

Net zo veel met je geld kunnen doen als in saints row.

Net zo veel activiteiten hebben als in saints row.

Tattooshops Veel kleding in winkels.

Auto's kunnen tunen.

Auto's kunnen kopen zoals in saints row.

Een snelweg zoals in saints row.

De heatseeking rocket launcer.

De at-400.

De andromada.

De dodo.

Een enorme map.

Meer boten.

De hunter deze heli heeft geen raketten.

Meer cheats xD.

Meer missies.

De nevada.

De rhino.

En ik heb geen zin meer om te typen maar ik weet zeker dat saints row 2 beter word als gta4 want die hebben vliegtuigen.:)

En als laatste mis ik de enorm goede storyline van saints row.

de eerste saints row was lelijk het leek een slecht getekende tekenfilm ik moet ervan kotsen als ik het zie en het is heel saai

Link to comment
Delen op andere websites

Mount chilliad.

Neerstortende vliegtuigen.

Ontspoorde treinen.

Net zo veel met je geld kunnen doen als in saints row.

Net zo veel activiteiten hebben als in saints row.

Tattooshops Veel kleding in winkels.

Auto's kunnen tunen.

Auto's kunnen kopen zoals in saints row.

Een snelweg zoals in saints row.

De heatseeking rocket launcer.

De at-400.

De andromada.

De dodo.

Een enorme map.

Meer boten.

De hunter deze heli heeft geen raketten.

Meer cheats xD.

Meer missies.

De nevada.

De rhino.

En ik heb geen zin meer om te typen maar ik weet zeker dat saints row 2 beter word als gta4 want die hebben vliegtuigen. :)

En als laatste mis ik de enorm goede storyline van saints row.

Ik vind dat Saints row echt een Poepverhaal heeft :7

Ik vind dit verhaal juist erg goed.

Maar even ontopic.

Ik mis eigenlijk wat bijna iedereen wel mist.

- De kapper

- Auto's tunen

- Savehouses kopen

- Veel kleding.

- Vliegtuigen ook wel

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...