jesse25 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 De leipe halve handschoentjes die zag je overal in screens maar heb ze nog niet aan gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asmir Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) dat je geen auto's kan pimpen en dat je geen huizen kan kopen Nou je hoeft niks te missen in gta 4 in gta 4 heb je alles wat je nodig hebt .er is net neuuwe map gekomen met allemaal mogelijkheden. ik zal ze op een rijtje zetten. Je krijgt intotaal 5 savehouses Je kunt in heel veel gebouwen binnen met intreueurs onderanderen de gebouw waar je goldenborg vermoord hebt daar heb je 3 verdiepingen. Je hebt 4 of 5 weet niet zeker moet nog is kijken kleding winkels . Wat je ook hebt is dat je je auto kan pimpen er ziijn talloze uitgaansgelegenheden die je bijna niet kunt uittellen er zijn nog meer dingen te veel om het nu op te noemen.Dus maken julie maar je geen zorgen er zijn genoeg leuke dingen in gta iv als je maar gedult hebt en goed rondt kijkt kom je alles tegen moet wel zeggen je krijgt niet alles van af het begin ik hoop dat ik hier mee julie gerustgestelt heb om het nog duidelijker te maken ik heb het allemaal onderzocht en het is allemaal waar Bewerkt: 7 mei 2008 door asmir Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Wat ik mis in GTA IV - uitgebreider kledij - ik dacht dat het internet nog uitgebreider zou zijn. (meer kopen via internet) veel is het niet want eigenlijk zit het spel heel goed in elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 alle kleine extra's zoals hierboven genoemd ^ook jmmr dat er geen vliegtuigen zijn ik zou het geweldig hebben gevonden om bijv. een vliegtuig in het empire state bulding te parkeren je kan ook niet R* heeft dit er uit gelaten door mensen die zo ........ zijn als jou, god man wat ben je dan stoer hé Back on topic: Ik mis niet veel, de muziek is een kwestie van smaak en je kan het ook uitzetten btw. Ze hadden wel wat meer kleding er in mogen doen maar dat is dan ook wel alles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 dat je geen auto's kan pimpen en dat je geen huizen kan kopen Wat je ook hebt is dat je je auto kan pimpen Asmir, voor de duidelijkheid want ik geloof dat je door de posts het idee hebt dat dit een klaagtopic is, dit topic gaat over wat mensen missen in GTA IV. Dus één van je wensen die niet is uitgekomen, zeg maar! Ik heb de game zelf, je lijst klopt aardig alleen je kan geen auto's "pimpen" in GTA IV. Jammer, maar waar! Ontopic, ik mis de ability om kofferbakken te openen! In het "wensen en verlangens" topic, wat ons allemaal al fantaserend heeft koest gehouden tot aan de releasedate (Nog bedankt daarvoor! ) hebben we het hier uitvoerig over gehad! Of Niko kofferbakken kon openen, en zo ja, wat er dan in had gekund e.d... Ik had het erg gaaf gevonden om meer te kunnen met de auto's zelf, het is tenslotte GT AUTO! Wel werd toen geopperd dat het niet meer speelbaar zou zijn wanneer je je wapens daarin moest stashen, maar al zou het alleen maar gaan om de wapens die ook niet visueel gezien in je jas passen. De grotere automatische wapens, de sniper en de rocketlauncher bijvoorbeeld, dat je die in je kofferbak had moeten stoppen en dat je de kleinere, oftewel de SMG pistol, melee, granaten e.d. wél allemaal in je jas konden... Nadeel dan wel dat als je RPG´s op zijn, je het wapen van je af moet gooien wil je een ander wapen tijdens je missie uit je jas pakken! Maar het zou wel vet zijn... En in het kader van meer met de auto kunnen doen, idd de kofferbak kunnen openen en de motorkap.. Kan je eens goed kijken naar de schademodellen eronder! Verder is de game echt supervet.. Ben benieuwd naar de volgende! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 -Kut muziek (ergenis nummer 1 bij mij )-Geen extra politie, brandweermissies enz - geen vliegtuigen, fietsen enz - geen basejumps geen parachutes - Geen huizen kunnen kopen - Alles lijkt op elkaar ( de gebouwen ) ik mis de open vlaktes, dorpjes en verschil van natuur enz zoals bij SA ) - kleding winkels stellen teleur - de missies zijn niet zo gevarieerd als bij SA of VICE city ( het is nu veel hetzelfde .. ga die killen en neem de drugs , geld of auto mee ). - onhandige besturing van auto's ( ik weet dat het wel went maar ik wil racen jumpen en gek doen zonder dat ik alle kanten op slingert . - Waarom moet ik opdrachten doen voor geld als ik het toch niet uit kan geven ?. - Je kan bijna geen gebouwen in Ik had me zo verheugd op GTA IV en begrijp me niet verkeerd het ziet er prachtig uit en de storyline over Nico is ijzersterk . Maar toch ben ik ietwat teleurgesteld . ga dan op GTA SA forum doei Mount chilliad.Neerstortende vliegtuigen. Ontspoorde treinen. Net zo veel met je geld kunnen doen als in saints row. Net zo veel activiteiten hebben als in saints row. Tattooshops Veel kleding in winkels. Auto's kunnen tunen. Auto's kunnen kopen zoals in saints row. Een snelweg zoals in saints row. De heatseeking rocket launcer. De at-400. De andromada. De dodo. Een enorme map. Meer boten. De hunter deze heli heeft geen raketten. Meer cheats xD. Meer missies. De nevada. De rhino. En ik heb geen zin meer om te typen maar ik weet zeker dat saints row 2 beter word als gta4 want die hebben vliegtuigen. En als laatste mis ik de enorm goede storyline van saints row. de eerste saints row was lelijk het leek een slecht getekende tekenfilm ik moet ervan kotsen als ik het zie en het is heel saai Wat maken die graphics uit het gaat uiteindelijk om de gameplay.Wat zou jij kiezen een spel met beste graphics ooit en dat je niet eens normaal iets kan doen of een spel met slechtere graphics en een zeer goede gameplay. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) -Kut muziek (ergenis nummer 1 bij mij )-Geen extra politie, brandweermissies enz - geen vliegtuigen, fietsen enz - geen basejumps geen parachutes - Geen huizen kunnen kopen - Alles lijkt op elkaar ( de gebouwen ) ik mis de open vlaktes, dorpjes en verschil van natuur enz zoals bij SA ) - kleding winkels stellen teleur - de missies zijn niet zo gevarieerd als bij SA of VICE city ( het is nu veel hetzelfde .. ga die killen en neem de drugs , geld of auto mee ). - onhandige besturing van auto's ( ik weet dat het wel went maar ik wil racen jumpen en gek doen zonder dat ik alle kanten op slingert . - Waarom moet ik opdrachten doen voor geld als ik het toch niet uit kan geven ?. - Je kan bijna geen gebouwen in Ik had me zo verheugd op GTA IV en begrijp me niet verkeerd het ziet er prachtig uit en de storyline over Nico is ijzersterk . Maar toch ben ik ietwat teleurgesteld . ga dan op GTA SA forum doei Mount chilliad.Neerstortende vliegtuigen. Ontspoorde treinen. Net zo veel met je geld kunnen doen als in saints row. Net zo veel activiteiten hebben als in saints row. Tattooshops Veel kleding in winkels. Auto's kunnen tunen. Auto's kunnen kopen zoals in saints row. Een snelweg zoals in saints row. De heatseeking rocket launcer. De at-400. De andromada. De dodo. Een enorme map. Meer boten. De hunter deze heli heeft geen raketten. Meer cheats xD. Meer missies. De nevada. De rhino. En ik heb geen zin meer om te typen maar ik weet zeker dat saints row 2 beter word als gta4 want die hebben vliegtuigen. En als laatste mis ik de enorm goede storyline van saints row. de eerste saints row was lelijk het leek een slecht getekende tekenfilm ik moet ervan kotsen als ik het zie en het is heel saai Wat maken die graphics uit het gaat uiteindelijk om de gameplay.Wat zou jij kiezen een spel met beste graphics ooit en dat je niet eens normaal iets kan doen of een spel met slechtere graphics en een zeer goede gameplay. ik ben het beu in het echt is auto rijden ook niet makkelijk DIE GAMEPLAY NOEMEN WE REALISTISCH Bewerkt: 7 mei 2008 door end of the riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XXL-GTA Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Nou en, realistisch betekent niet altijd leuk. Want anders zou Niko na 2 kogels dood zijn. Dan zou je klagen, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH! Eén keer hard aangereden en je breekt je benen en je kan niet meer lopen, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH. Een keer dood en je hele game is voorbij en je moet een nieuwe starten, want reincarnatie bestaat niet, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH. Ik denk dat mijn punt duidelijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Nou en, realistisch betekent niet altijd leuk. Want anders zou Niko na 2 kogels dood zijn. Dan zou je klagen, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH! Eén keer hard aangereden en je breekt je benen en je kan niet meer lopen, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH. Een keer dood en je hele game is voorbij en je moet een nieuwe starten, want reincarnatie bestaat niet, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH.Ik denk dat mijn punt duidelijk is. Eindelijk een keer iemand die gelijk heeft. maar al mis ik heel veel in gta4 ik vind het wel de beste gta tot nu toe. eerst dacht dat ik bij saints row dat vliegen er ging misen maar daar heb ik geen last van gehad. En ik vind het klote dat iedereen altijd maar realisme wil er niet aan denkt dat de gameplay er door stuk kan gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Wat zeker is is dat men met GTA IV veel meer had kunnen doen, zo zijn er een hoop kleine dingen die er weer in mochten en wat ik zeker en vast mis is het volgende: een truck met aanhangwagen iets in je koffer droppen tuning Geen huizen kunnen kopen EN VOORAL, ik wil in veeeeeel meer gebouwen en huizen kunnen ... Hou het leuk voor jezelf, heb je de bank nog niet overvallen, lees dan de spoiler niet Ik snap niet waarom een bank overvallen, 250.000 verdienen en er alleen wapens mee kunnen kopen (die verdomd veel kosten, maar dat vindt ik net fijn en lekker realistisch,een machinegun mag geen 100$ kosten he, en ik ga geen wapens ziten cheaten)[/font] MAAR, dit is de eerste GTA IV op next-gen, en voor PS3 programeren is verdomd moeilijk, en ik denk dat ze bij de volgende GTA wel veel meer zullen doen, of misschien zelfs nog een patch uitbrengen die veel nieuwe dingen zal brengen, want veel mensen delen de mening dat je te weinig kan kopen en in te weinig gebouwen kan dus je weet nooit wat rockstar doet. Hoe dan ook geef ik GTA IV 96 / 100, ik zou ze graag 99/100 geven, maar er missen te veel DETAILS om ze 99 te geven, maar het blijft een geschift goed spel en het blijft steenhard Grand Theft Auto ! Waar een echte GTA-fan van houd !!! Nou en, realistisch betekent niet altijd leuk. Want anders zou Niko na 2 kogels dood zijn. Dan zou je klagen, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH! Eén keer hard aangereden en je breekt je benen en je kan niet meer lopen, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH. Een keer dood en je hele game is voorbij en je moet een nieuwe starten, want reincarnatie bestaat niet, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH.Ik denk dat mijn punt duidelijk is. Groot gelijk heb je, rockstar geeft de gulden middenweg tussen gamen en realisme, je valt op de grond, glijd over de auto of vliegt wat verder op een heel realistische manier, maar meestal ben je niet dood, en gelukkig kan je je benen niet breken, perfect gemaakt dus, puur realisme zou kut zijn en GTA zou niet verkopen op die manier. Bewerkt: 7 mei 2008 door michael50000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Wat zeker is is dat men met GTA IV veel meer had kunnen doen, zo zijn er een hoop kleine dingen die er weer in mochten en wat ik zeker en vast mis is het volgende:een truck met aanhangwagen iets in je koffer droppen tuning Geen huizen kunnen kopen EN VOORAL, ik wil in veeeeeel meer gebouwen en huizen kunnen ... Hou het leuk voor jezelf, heb je de bank nog niet overvallen, lees dan de spoiler niet Ik snap niet waarom een bank overvallen, 250.000 verdienen en er alleen wapens mee kunnen kopen (die verdomd veel kosten, maar dat vindt ik net fijn en lekker realistisch, en ik ga geen wapens ziten cheaten)[/font] MAAR, dit is de eerste GTA IV op next-gen, en voor PS3 programeren is verdomd moeilijk, en ik denk dat ze bij de volgende GTA wel veel meer zullen doen, of misschien zelfs nog een patch uitbrengen die veel nieuwe dingen zal brengen, want veel mensen delen de mening dat je te weinig kan kopen en in te weinig gebouwen kan dus je weet nooit wat rockstar doet. Hoe dan ook geef ik GTA IV 96 / 100, ik zou ze graag 99/100 geven, maar er missen te veel DETAILS om ze 99 te geven, maar het blijft een geschift goed spel en het blijft steenhard Grand Theft Auto ! Waar een echte GTA-fan van houd !!! Nou en, realistisch betekent niet altijd leuk. Want anders zou Niko na 2 kogels dood zijn. Dan zou je klagen, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH! Eén keer hard aangereden en je breekt je benen en je kan niet meer lopen, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH. Een keer dood en je hele game is voorbij en je moet een nieuwe starten, want reincarnatie bestaat niet, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH.Ik denk dat mijn punt duidelijk is. Groot gelijk heb je, rockstar geeft de gulden middenweg tussen gamen en realisme, je valt op de grond, glijd over de auto of vliegt wat verder op een heel realistische manier, maar meestal ben je niet dood, en gelukkig kan je je benen niet breken, perfect gemaakt dus, puur realisme zou kut zijn en GTA zou niet verkopen op die manier. Er missen ook zeer veel dingen alleen de xbox heeft niet zo veel kracht als de ps3 dus kan er ook niet zo veel meer bij omdat ze de versies bijna identiek willen anders moet je 2 keer gta4 maken en dat kost veel meer en zou het spel ook veel duurder zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Wat zeker is is dat men met GTA IV veel meer had kunnen doen, zo zijn er een hoop kleine dingen die er weer in mochten en wat ik zeker en vast mis is het volgende:een truck met aanhangwagen iets in je koffer droppen tuning Geen huizen kunnen kopen EN VOORAL, ik wil in veeeeeel meer gebouwen en huizen kunnen ... Hou het leuk voor jezelf, heb je de bank nog niet overvallen, lees dan de spoiler niet Ik snap niet waarom een bank overvallen, 250.000 verdienen en er alleen wapens mee kunnen kopen (die verdomd veel kosten, maar dat vindt ik net fijn en lekker realistisch, en ik ga geen wapens ziten cheaten)[/font] MAAR, dit is de eerste GTA IV op next-gen, en voor PS3 programeren is verdomd moeilijk, en ik denk dat ze bij de volgende GTA wel veel meer zullen doen, of misschien zelfs nog een patch uitbrengen die veel nieuwe dingen zal brengen, want veel mensen delen de mening dat je te weinig kan kopen en in te weinig gebouwen kan dus je weet nooit wat rockstar doet. Hoe dan ook geef ik GTA IV 96 / 100, ik zou ze graag 99/100 geven, maar er missen te veel DETAILS om ze 99 te geven, maar het blijft een geschift goed spel en het blijft steenhard Grand Theft Auto ! Waar een echte GTA-fan van houd !!! Nou en, realistisch betekent niet altijd leuk. Want anders zou Niko na 2 kogels dood zijn. Dan zou je klagen, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH! Eén keer hard aangereden en je breekt je benen en je kan niet meer lopen, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH. Een keer dood en je hele game is voorbij en je moet een nieuwe starten, want reincarnatie bestaat niet, kut, MAAR DAT NOEMEN WE REALISTISCH.Ik denk dat mijn punt duidelijk is. Groot gelijk heb je, rockstar geeft de gulden middenweg tussen gamen en realisme, je valt op de grond, glijd over de auto of vliegt wat verder op een heel realistische manier, maar meestal ben je niet dood, en gelukkig kan je je benen niet breken, perfect gemaakt dus, puur realisme zou kut zijn en GTA zou niet verkopen op die manier. Er missen ook zeer veel dingen alleen de xbox heeft niet zo veel kracht als de ps3 dus kan er ook niet zo veel meer bij omdat ze de versies bijna identiek willen anders moet je 2 keer gta4 maken en dat kost veel meer en zou het spel ook veel duurder zijn. Ah, zo had ik het nog niet bekeken, maar het zou wel kunnen dat je gelijk hebt, maar dat weet ik niet, maar wie weet, kan het niet veel groter, door DVD, blu-ray is stukken groter, maar nogmaals, ik ben dit niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Labyrinthic Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 dat je geen auto's kan pimpen en dat je geen huizen kan kopen Nou je hoeft niks te missen in gta 4 in gta 4 heb je alles wat je nodig hebt .er is net neuuwe map gekomen met allemaal mogelijkheden. ik zal ze op een rijtje zetten. Je krijgt intotaal 5 savehouses Je kunt in heel veel gebouwen binnen met intreueurs onderanderen de gebouw waar je goldenborg vermoord hebt daar heb je 3 verdiepingen. Je hebt 4 of 5 weet niet zeker moet nog is kijken kleding winkels . Wat je ook hebt is dat je je auto kan pimpen er ziijn talloze uitgaansgelegenheden die je bijna niet kunt uittellen er zijn nog meer dingen te veel om het nu op te noemen.Dus maken julie maar je geen zorgen er zijn genoeg leuke dingen in gta iv als je maar gedult hebt en goed rondt kijkt kom je alles tegen moet wel zeggen je krijgt niet alles van af het begin ik hoop dat ik hier mee julie gerustgestelt heb om het nog duidelijker te maken ik heb het allemaal onderzocht en het is allemaal waar Nieuwe map?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 ik mis het platteland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 fietsen ,vliegtuigen en replay fuctie. of bedoel je het overnieuw spelen van een missie, of achteraf nog na kijken van een actie zoals bij PES/FIFA en zonodig opslaan (<- bijde lijken mij wel cool). het nakijken van actie(voor mij stunt!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.