Jump to content

Wat mis jij in GTA 4?


Labyrinthic

Recommended Posts

Goede muziek

Kettingzaag, minigun (meer wapens dus, ik vind het erg mager)

Een zaklamp (jezus, wat is GTAIV donker)

Huizen kopen

misschien moet je dan gewoon alles een beetje aanpassen zodat t wat lichter wordt

als je een PC hebt kan dat! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    6

  • dynastus

    5

  • Jacky-2007

    4

  • XXL-GTA

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

(eerste post op deze site :D)

Ik heb GTA 4 nog niet zo lang dus zit ik nog niet zo ver in het spel, maar wat ik tot nu mis zijn goede nummers op de radio, er zijn weinig bekend, huizen kopen mis ik niet zo erg, het is toch maar geld verspillen, maar het zou wel gemakkelijker zijn als je er kon kopen want dan moet je nie vb zo ver rijden om je spel op te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben best tevreden met Gta IV. Ik vind het een fantastisch spel, en het is realistischer dan ik dacht voordat ik hem kocht.

Wat ik toch best mis: De kapper, uitgebreidere kleding keuze, een co-op mode en het aantal gebouwen die je kunt betreden. Toch is Gta IV best verslavend en enorm mooi. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik heel erg mis zijn fietsen en pizzaria's. Op 3 Burger shots en 2 Cluckin Bell's na kun je nergens wat te eten krijgen daar. In het echt vind je zowat op elke hoek van de straat een Mac.

@ GTA_4_for_live: Welkom op't forum! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral mis, zijn de side missions en andere activiteiten die je kunt spelen naast alleen de missies. Bij deze GTA kun je alleen daten, en duiven schieten.. Meer ook eigelijk niet

Link to comment
Delen op andere websites

Goede muziek

Kettingzaag, minigun (meer wapens dus, ik vind het erg mager)

Een zaklamp (jezus, wat is GTAIV donker)

Huizen kopen

misschien moet je dan gewoon alles een beetje aanpassen zodat t wat lichter wordt

als je een PC hebt kan dat! ;)

idd, ik zet mijn scherm altijd op verlichting nul en contrast 50. als de zon schijnt op mn scherm of het nacht wordt in liberty city zet ik het op 50 brightness en nog steeds 50 contrast.

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen...

Ze wilden geen vliegtuigen i.v.m. realisme, toch? Maar die grote passasiegersvliegtuigen kun je wel gewoon bijhouden met een helikopter? :7

Maar goed, ik had het leuk gevonden als er een vliegtuigje in zat, al was het maar die goeie ouwe Dodo!

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik heel erg mis zijn fietsen en pizzaria's. Op 3 Burger shots en 2 Cluckin Bell's na kun je nergens wat te eten krijgen daar. In het echt vind je zowat op elke hoek van de straat een Mac.

@ GTA_4_for_live: Welkom op't forum! ^_^

Dus jij hebt door de game gerushed in plaats van relaxed te spelen.. Op bijna elke hoek van de straat staat een Hotdogkraampje, man! 69 Diner, die heb je dan zeker ook gemist. I rest my case. ^_^

Ook namens mij, GTA_4_for_live: Welkom op't forum! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is echt wel een vet spel, mooie graphics enzo. Alleen ik mis wel een beetje de lol die ik met GTA SA had.

dingen die ik mis:

1. Huizen kopen

2. Auto's pimpen

3. de lol

4. naar de kapper gaan.

5. gangsters rekruteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe raar het ook zal klinken, maar ik mis de sfeer. GTA SA, VC noem maar op hadden hun eigen sfeer. Waar kom ik nu? In een donker Libberty Citty. Je doet de missies en je ben het beu, geen vast klimaat. Geen echt opvallende wijken, nee gewoon een drukke donkere stad waar eigenlijk letterlijk niks te beleven is. Wat mis ik nog meer? Eigenlijk best veel, geen leuke cheats. Steegjes waar je niks ziet, en alleen grote enge flats..

Maar ook vermaak, waar is het touren? De leuke stukken land, zoals het bos waar je gezellig met een caravan naar toe rijdt. Waar je even rondrijdt en daarna wegvlucht om het donker wordt. De grote stukken land, grote stad. Maar ook lekkere kleine dorpjes. GTA IV heeft een goed verhaal, maar aan de sfeer valt niks te tippen met GTA SA of VC..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis:

  • Auto's tunen (Transfender)
  • Meer wapens, zoals de flamethrower en de minigun
  • Huizen kopen
  • Vliegtuigen
  • Die landbouwgebieden. Maarja dat kan ook niet in een stad als LC
  • Hot coffee mod :clown: Nee, geintje. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis:

  • Auto's tunen (Transfender)
  • Meer wapens, zoals de flamethrower en de minigun
  • Huizen kopen
  • Vliegtuigen
  • Die landbouwgebieden. Maarja dat kan ook niet in een stad als LC
  • Hot coffee mod :clown: Nee, geintje. ^_^

1ste Auto's Tunen : Kan je met een mod

2de Minigun zit in de Annihilator

laatste xD

@GTA_4_For_Life, Je kan er via Independence FM Muziek erop zetten :Y

En welkom op het forum :puh:

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

heey:)

wat ik echt mis is die bergen in gta san andreas, vond altijd leuk om van die bergen af te springen of met een crossmoter er op de rijden.

ik mis ook die mooie cheats zoals die vliegtuig, jetpack , stuntvliegtuig, enzovoort

ik mis eigelijk alle dingen van gta san andreas!

hadden ze echt moeten samen voegen maar snap wel dat ze niet hadden gedaan om dat het dan op een kopie lijkt

enuhh, wou zelf ook zoon tread openen wist niet dat er al een bestond^^

greatz berj. : :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...