Jump to content

Wat mis jij in GTA 4?


Labyrinthic

Recommended Posts

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    6

  • dynastus

    5

  • Jacky-2007

    4

  • XXL-GTA

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik heel erg mis zijn fietsen en pizzaria's. Op 3 Burger shots en 2 Cluckin Bell's na kun je nergens wat te eten krijgen daar. In het echt vind je zowat op elke hoek van de straat een Mac.

@ GTA_4_for_live: Welkom op't forum! ^_^

Je kan toch eten krijgen bij dat restaurant bij je eerste savehouse dat verbrand na Roman's Sorrow.[/font]

Alleen ik ben nu in het midden van de storyline (Algonquin geunlockt) en ik heb nog maar 2 hamburgers op. Serieus.

Ik heb ook heel weinig gewinkeld. Behalve in die missie van Michelle.

EDIT: Sorry voor dubbelpost, moest me bericht maar bewerken. :$

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de huizen die je kon kopen. Maar ook dat je geen auto's meer kan tunen!

Auto's tunen denk ik niet dat dat past in dit spel.

Ik zie namelijk niet snel een getunde back effe op times square rondrijden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eén van de dingen de dingen die mis, is dat je geen trailer achter de Phantom kunt koppelen. Ook de Phantoms die rondspawnen hebben geen trailer.

Of zou dat gewoon technisch niet mogelijk zijn?

Weet iemand dat?

Ook ik mis het cartunen en een grote lap platteland waar je lekker hard kan zonder meteen tegen een ander aan te knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik mis:

- hoef niet meer savehouses, maar ik vind de savehouses die er zijn een beetje saai...ze hadden gewoon echt een mega vette moeten maken...zown gigantisch appertement met bios en zwembad enz...

- badkamers in de savehouses! WTF!?

- interieur pimpen

- auto's pimpen

- onderwater zwemmen

- fietsen! ( vind het echt stom dat die er niet zijn! )

- meer winkels

- nieuwe uitgaansgelegenheden ( stripclub kennen we nu wel )

- een onderzeeer, had echt lauw geweest als je bijv. een missie had waarbij je een gedumpte auto met lijk die op de zee bodem ligt moet opduiken met een onderzeeer :puh:

- meer soorten wapens! ( bijv. boxbeugels, golfclubs enzow )

- platteland, past mischien niet bij liberty city, maar met deze graphica lijkt me dat zo mooi en rustgevend :puh: op je freeway motor over de landweggetjes...aaahhh...rust...

MAAR IK MIS ECHT: De lol, gta 4 zit op een of andere manier heel serieus in elkaar...

eventjes allemaal mensen neer knallen is er ook niet meer bij, want die politie is zo kut! Schiet je een keer een politie agent neer, heb je er gelijk 3 sterren bij...en dan kom je haast niet meer van de politie af...zeker niet als je gewoon de politie af wilt blijven knallen, zoals je in San Andreas kon doen.

ik mis niet:

- vliegtuigen ( liberty city, gebasseerd op New-York en dan rond vliegen met een vliegtuigje :N )

Bewerkt: door z0nnebril
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de huizen die je kon kopen. Maar ook dat je geen auto's meer kan tunen!

Auto's tunen denk ik niet dat dat past in dit spel.

Ik zie namelijk niet snel een getunde back effe op times square rondrijden :puh:

Het is zowiezo niet normaal dat er auto's (op taxis na) op times square rijden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...