MichelS. Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hallo medeleden. Ik zoek een tool waarmee ik autos in me gta kan plaatsen en die dan ook voor altijd blijven staan. Misschien is het ook handig als ik gebouwen kan toevoegen etc. Aub geen moeilijk programma!! Groetjes!! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ) en de gemodde bestanden erin importeren. In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hallo medeleden.Ik zoek een tool waarmee ik autos in me gta kan plaatsen en die dan ook voor altijd blijven staan. Misschien is het ook handig als ik gebouwen kan toevoegen etc. Aub geen moeilijk programma!! Groetjes!! Voor altijd blijven staan, bedoel je mee, : Totdat je GTA verwijderd GTA Garage Mod Manager, simpel in gebruik aleen ff het bestand in de GTA map zetten en openen [Link: http://www.gtagarage.com/mods/download.php...load&f=2873 ] Reageren
MichelS. Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik bedoel iets heel anders! met IMG Tool Mod ik al en gaat goed, GGMM ben ik niet nodig. Ik bedoel dat ik autos op parkeer plaatsen of op vliegvelden willen neerzetten en dat ze daar blijven staan als spawnpoint!! Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dan moet je óf met IPL gaan werken, óf met SCM. Met beiden moet je een nieuw spel starten, dacht ik. Voor SCM moet je eventjes te werk gaan in het SCM-forum (ook te vinden in de modding fora) en voor IPL kun je eens kijken in de Master Tutorial List. Succes. Reageren
MichelS. Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Had gehoopt op iets makkelijks:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.