Jump to content

auto Dodge Charger-achtig: Dukes


SWYV

Recommended Posts

ik denk dat ik een nieuwe EE gevonden heb

aleja EE of verwijzing naar iets

Dukes1.jpg

dit auto heet ingame Dukes[/font] en heeft wat weg van een Dodge Charger

mar zoals jullie TV serie kennen: Dukes of Hazzard, daar rijden ze ook met een Dodge Charger

kleur hem is volledig oranje in pay 'n' spray ofzo en ik heb een oranjeachtige Dukes met een tekeningetje zoiets van:

HIGHWAT REAPER

(bolvormige tekeningetje)

THE DUKE

de General lee van Dukes of Hazzard heeft er tekeningetje van letters RT geloof ik

wat denken jullie?

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Totaal zoals een '70/'71 Dodge Charger. 100%, geen if's, but's or and's :puh: De voorkant doet doet het hem. '

'71 Charger

En dat 'ie dan ook nog "Dukes" heet, lijkt me dan helemaal een bewijs dat het een Charger is, en óók 100% zeker een Easter Egg naar The Dukes of Hazard.

Link to comment
Delen op andere websites

Err, is dat nodig... Ik bedoel, het is duidelijk een Dodge Charger (uit 1971), en hij heet Dukes. Lijkt me duidelijk een verwijzing naar The Dukes of Hazard omdat ze daar in een oranje '69 Charger rijden.

BTW: Als er nou op dat logootje ingame staat "Highway Raper", dan krijg je "Snelweg verkrachter", ook weer van die droge R* humor..

Als je een plaatje van die General Lee zoekt: Click(groot plaatje)

EDIT@Hieronder: Oh okey.. xD Volgens mij niet, zou eigelijk zo moeten zijn dat als je 'm oranje spuit en je drukt op de toeter dat je dan die Dixie horn van de General Lee zou horen (en bij een andere kleur een gewone toeter zeg maar)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Err, is dat nodig... Ik bedoel, het is duidelijk een Dodge Charger (uit 1971), en hij heet Dukes. Lijkt me duidelijk een verwijzing naar The Dukes of Hazard omdat ze daar in een oranje '69 Charger rijden.

BTW: Als er nou op dat logootje ingame staat "Highway Raper", dan krijg je "Snelweg verkrachter", ook weer van die droge R* humor..

Als je een plaatje van die General Lee zoekt: Click(groot plaatje)

Was omdat ik dacht dat er dan wat speciaals gebeurde en iets te zien kreeg ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...