AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Me moeder kwam zo thuis van boodschappen en ze zei dat ze bij zo'n klein zaakje in de stad is geweest, en dat ze gta en ps3 40gb misschien voor 420 kon krijgen, maar die man wist niet zeker altijd beter ja maar hij weet niet zeker, dus wachte af waarmee jij kwam xD je kan ook regelmatig op ebay kijken, daar zijn ze vaak ook zeer goedkoop nog nooit op ebay geweest, maar bedankt voor de tip Reageren
denven Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Me moeder kwam zo thuis van boodschappen en ze zei dat ze bij zo'n klein zaakje in de stad is geweest, en dat ze gta en ps3 40gb misschien voor 420 kon krijgen, maar die man wist niet zeker altijd beter ja maar hij weet niet zeker, dus wachte af waarmee jij kwam xD je kan ook regelmatig op ebay kijken, daar zijn ze vaak ook zeer goedkoop nog nooit op ebay geweest, maar bedankt voor de tip ik heb vorige week nog een paar zien staan voor 210 euro kan ik me herinneren.. maar ik koop die niet want ik had al xbox besteld als iemand trouwens nog meer weet , pm mij even de link, en dan zet ik het bij het topic >>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten binnen zo een korte periode. Bij deze samengevoegd, maar let er in het vervolg een beetje op. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.