Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He Ik zag net een auto die ik nog nooit had gezien Sabre GT <--- Zon vette bak Je kunt hem herkennen aan de zwarte streep op het dak Iemand anders deze auto ook al eens gezien of mee gereden Gr Reageren
gta-vct Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He Ik zag net een auto die ik nog nooit had gezien Sabre GT <--- Zon vette bak Je kunt hem herkennen aan de zwarte streep op het dak Iemand anders deze auto ook al eens gezien of mee gereden Gr ziet eruit als de Shelby GT van gone in 60 sec. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ja die is vet. Heb er een keer mee gereden Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Dat auto is toch een verwijzing naar een 'Ford Mustang Shelby GT500'? OTTO Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ze rijden ook zonder de strepen rond. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ze rijden ook zonder de strepen rond. Je heb een Sabre dat is zonder die strepen enz. En een Sabre GT met strepen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ze rijden ook zonder de strepen rond. Je heb een Sabre dat is zonder die strepen enz. En een Sabre GT met strepen. Nee hoor, volgensmij rijden ze ook zonder strepen rond. Tenminste toen ik hem liet overspuiten waren de strepen weg. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 En de Dukes is een verwijzing naar de Dodge Challenger van 1969. Trouwens, de Dukes is een Top auto Reageren
steintje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 En de Dukes is een verwijzing naar de Dodge Challenger van 1969.Trouwens, de Dukes is een Top auto heb ik net nog ingereden. Reageren
danielb Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 de sultan is vetter, alleen wel een heel ander soort auto. maar ik blijf een zwak hebben voor oude muscles Reageren
Metiz Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Geef mij maar de sentinel echt lekker! Pzz Bewerkt: 3 mei 2008 door Metiz Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Doe mij maar die BMW M3 achtige auto! OTTO Reageren
danielb Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Doe mij maar die BMW M3 achtige auto!OTTO dat is de sentinel wel een leuk autootje ja. kom je soms ook behoorlijk getuned tegen. Reageren
steintje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik heb nog niet in alles gereden maar tot nu toe vind ik de zwarte auto met een zwarte band erachter het mooist weten jullie hoe die auto heet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.