js007 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 http://www.rockstargames.com/IV/#?page=daw...content=screen0 De man die in de poster staat heb ik doodgeschoten tijdens de missie dat je Tom Goldenburg moet vermoorden. Kan dit want het was echt hem ik heb zelfs de missie overnieuw gedaan om nog eens te kijken en het is hem, hij heeft wel veel geld bij. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Haha cool, ik weet het niet mischien moet je het internet proberen (ingame) want daar staat bij het nieuws ook een stuk van de moord op Tom Goldberg, mischien dat als je de burgermeester ook dood dat het er ook bij staat Reageren
js007 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Haha cool, ik weet het niet mischien moet je het internet proberen (ingame) want daar staat bij het nieuws ook een stuk van de moord op Tom Goldberg, mischien dat als je de burgermeester ook dood dat het er ook bij staat Het is wel een bergemeestskanidaad, er zijn er wel meer Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ja op de tv zie je ook reclames van "stem op blablabla" enzo... Reageren
js007 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb net gezien dat bernie( homo in gta4) verlieft op hem is hoe kan dat ik hb hem dood geschoten Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Bryce Dawkins ofzo, die gaf je ook de auto Reageren
ginobb Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 jah ik zag hem staan ik had hem opgeblazen best zonde heh Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Aarrgh heb ik weer Dat is als je die missie voor U.L.P.C ofzo moet doen. Dan loopt hij naar buiten met z'n mobieltje tegen iemand anders te lullen. Ik had hem ook herkend. Maar ik dacht aan 4 sterren als ik hem zou vermoorden. Weet iemand om hoeveel geld het ging? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.