Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He Die roman is nep Crimineel vind ik hij staat niet eens in de politie computer bekend! Raar weer gelogen? Dat verledentje van hem Gr Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Haha het zou kunnen... bij mij staat hij er sowiezo niet meer Reageren
Ch0mp0w33 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hij is een echte.. Ga naar TW@ typ in: www.libertycitypolice.com. Dan ben je op de site van de LCPD. Dan ga je naar beneden met je pijltje, helemaal onderaan staat database. Klik aan. En je vind alle criminelen van Liberty City gerangschikt op achternaam Reageren
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hij is een echte..Ga naar TW@ typ in: www.libertycitypolice.com. Dan ben je op de site van de LCPD. Dan ga je naar beneden met je pijltje, helemaal onderaan staat database. Klik aan. En je vind alle criminelen van Liberty City gerangschikt op achternaam Haha.. Ik zal het zo wel effe doen Staat Niko er ook bij ?? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ook waar ze wonen? Ik zoek namelijk het appartement van Playboy X, ik weet niet waar die is en wil met helikopter erboven en dan kijken of erin kan. Iemand de straatnaam of de plek ofzo (chinatown of star junction bijvoorbeeld). Reageren
Ch0mp0w33 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ja LJ, vaak staat er bij waar ze wonen. Maar, LET OP! De plaats die er staat is waar ze geboren zijn. Pas bij notifications staat iets van: Living in Hove beach, cisco street of iets dergelijks. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Mooi thanks Ik hoop dat bij mij Playboy X er nog staat want die staat bij de politiecomputer niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.