David22 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Een groep hackers genaamd "VladsBoys" hebben in de broncode van GTA IV Jerk Thompson gevonden. Het gaat hier dus om een parodie op Jack Thompson. De missie was ooit eens opgezet om in het spel gebruikt te worden maar de hackers zijn er nog niet achter hoe ver ze zijn gekomen. De audio voor deze missie is helaas afwezig. Wel vonden de hackers de ondertitels voor deze missie. De missie schijnt als volgt te gaan. Niko verrekt zijn lies spier en beland in het ziekenhuis. In het ziekenhuis komt Jerk Thompson, de ambulance volger, langs. Jerk probeert Niko te overtuigen dat gewelddadige tekenfilms als Tom and Jerry en Loony Tunes de oorzaak zijn van zijn ongeluk. Als de dokter langs komt dan verlaat Jerk de kamer. Als de dokter dan wil dat Niko zijn hoofd draait en hoest ziet hij dat meneer Thompson door het raam zit te gluren. Voor de rest is er veel gescheld en zijn er veel bedreigingen. De hackers gaan proberen de missie na te maken met eigen voice acting en ze plaatsen het dan op youtube. Bron: PCParty.nl Ik vind dus echt geweldig, jammer dat ze het niet hebben uitgewerkt tot een echte 'missie'! Wat vinden jullie hiervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Lijkt me leuk maar of het waar is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Lijkt me wel vet 'Jerk Thomson' hahahahha, hoe komen ze erop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Is hier al gezegt. Dit is al het derde topic hierover Bewerkt: 6 mei 2008 door TomHagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Is hier al gezegt. Dit is al het derde topic hierover Kan je nagaan hoe hilarisch het is Ach ja, sluit het topic dan maar of voeg het samen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Dat de missie eruit is, zegt nog niet dat Jerk Thompson zelf er ook uit is gehaald. Pak daarom maar alvast je geweer en doorzoek de straten van LC! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 2 - 0 voor R* aangezien Jack Sparrow ook al bushokjes van reclame heeft beroofd en daarmee heeft hij een eigen doelpunt gemaakt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Jack Thompson, advocaat en berucht om zijn kritiek op games, vat de beginmissie in Grand Theft Auto IV persoonlijk op. Dit spel, wat recentelijk is uitgesteld naar 2008, kent een missie waarin de speler met hoofdpersonage Niko een advocaat moet ombrengen. Wanneer Niko in het kantoor van de advocaat komt, bedreigt hij hem met een geweer en na enkele woordenwisseling tussen Niko en de jurist zegt deze: 'Guns don't kill people, videogames do.' Jack Thompson, recentelijk nog in het nieuws vanwege zijn uitspraken met betrekking tot Manhunt 2 - eveneens van Rockstar -, zegt dat dit 'duidelijk een referentie' naar hemzelf is. Thompson stuurde onderstaande brief naar de uitgever van de spellen van Rockstar: Take 2. I have this morning read with interest an article on page 80 and 81 of the September 2007 issue of Game Informer magazine which was generated when, according to its author, Rockstar Games “stopped by the Game Informer offices for an impromptu hour-long gameplay session with the Xbox 360 version of the game.” The showcasing play of the game to Game Informer revealed that the first killing mission of the “hero” of the game, Niko, is to kill a certain lawyer. When Niko comes into this lawyer’s office, having used subterfuge to do so, Niko pulls a gun on the lawyer who says, “that the firm supports the second amendment and that ‘Guns don’t kill people. Video games do.’” …The fact that the lawyer, killed on Niko’s first mission, would bring up video games, makes it clearly a reference to me… This is not the first time Rockstar Games and Take Two have targeted me in this fashion. Take Two references to me as a bisexual pedophile on its corporate website… Thompson wil vandaag nog dat hij een reactie krijgt van een bedrijf waarin staat dat men deze referenties verwijderd. Take 2 heeft nog niet gereageerd, en we verwachten ook niet echt dat ze dit doen. Bron: Insidegamer Is in de missie Final interview, als je Tom Goldberg moet vermoorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Tja, Rockstar kennende kon je zoiets wel verwachten.Het klinkt alvast hilarisch, dus ik verheug me erop deze missie op Youtube te kunnen bewonderen. 1 - 0 voor Rockstar. Ja precies maar waarom zetten ze missie er gewoon niet in??? Die boete zal toch geen miljoen zijn of wel?? meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
El Condor Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Haha, wel grappig dat ze daar een missie over hebben gemaakt, maar ook slim dat ze het eruit hebben gehaald Want stel, ze hadden het eringelaten, dan konden we nu misschien geen GTA IV spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Echt iets voor R* om die Thompson zo terug te pakken Ook mooi dat ze hem verborgen maakten zodat hij "perongeluk" door hackers zou worden ontdekt. Als ik ooit die missie speel knal ik die Jerk Thompson helemaal verot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Mijn droom is uitgekomen !!! Nu wachten op PC versie zodat ze een mod voor maken . Alleen jammer genoeg dat je geen kettingzaag meer heb want dan zou ik hem in stukken zagen en daarna als ik altijd wou doen een hele magazijn van een Desert Eagle door zijn harsens schieten, en dan over rijen met een truck, en danvol met gaten schieten met het machinegeweren van Anchilator (of zoeits), en als laatste opblazen met 50 racketen van een rocket launcher (ik zou wel cheats moetan gebruiken , maar het is het waard ) . Rockstar wou zeker die missie niet in GTA IV zetten, maar gewoon als een Easter Egg voor de hackers (Als mijn theorie zou kloppen dan zou het eerste keer zijn als een Easter Egg verstopt zou zitten in de script ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ha HA HA HA HA HA ik heb nog nooit zoiets loligs gehoord over gta. weet iemand trouwens of je die missie ook kan terug zetten lol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jack-IV Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ben ik dan de enige die twijfelt aan dit bericht? Ik vind op geen enkele betrouwbare site dit bericht terug.. Zonder youtube filmpje geloof ik 't iig niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 rockstar kan de missie er niet uithalen met een "bugfix" omdat de consoles niet kunnen branden dus al helemaal niet erasen hoe moeten ze die missie van de disk afhalen?? en misschien komt die missie wel met een update dat ze hem er daarvoor hebben ingezet hij is nu toch al uit dus ze kunnen niks meer tegenhouden en hoezo zouden ze er een boete voor krijgen KIJK fucking south park paris hilton im a dirty whore en dan stopt ze een annanas in haar kut zoiets en ze gebruiken ook nog echte namen ben van mening als ik die misscie kan spelen dat het dan niet goett komt met jack "jerk" thompson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.