Jump to content

Achievements Lijst


Dj-GTA

Recommended Posts

Oh damn! Heeft iemand nog een savegame rond de 55 procent en playboy dood?

Ik heb aan het eind gekozen voor Geld i.p.v Wraak dus nu is Roman dood.[/font] En kan dus geen relatie meer hebben met hem :7

Ik zal eens voor je zoeken;) Welke console heb je btw?

Toch bedankt, maar ik heb hem al. Ik heb hem van iemand die had hem op de 50 procent dus heb hem uitgespeelt. Roman is er weer en ik kan een gratis taxi bellen. Alleen helaas niet zelf taxirijder worden, dat wou ik juist maargoed.

Ik kreeg bij geld eerst rond de 250.000 dacht ik :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dj-GTA

    9

  • Little Jacob

    7

  • jurpv1

    2

  • gamerz1o1

    2

Ja bij mij leeft hij weer (opnieuw gedaan). Alleen z'n taxi bedrijf gaat in het begin van de storyline al weg dus ja. En ik kan wel eentje aanvragen alleen niet zelf rijden, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja bij mij leeft hij weer (opnieuw gedaan). Alleen z'n taxi bedrijf gaat in het begin van de storyline al weg dus ja. En ik kan wel eentje aanvragen alleen niet zelf rijden, helaas.

Later in het spel belt/smst Roman je en zegt hij dat ie zijn taxibedrijf weer ergens anders heeft opgezet[/font], dus waarom kan je dan niet meer de taxi missies doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja bij mij leeft hij weer (opnieuw gedaan). Alleen z'n taxi bedrijf gaat in het begin van de storyline al weg dus ja. En ik kan wel eentje aanvragen alleen niet zelf rijden, helaas.

Later in het spel belt/smst Roman je en zegt hij dat ie zijn taxibedrijf weer ergens anders heeft opgezet[/font], dus waarom kan je dan niet meer de taxi missies doen?

Ik denk dat je het nu gewoon helemaal niet meer kan om als taxichauffeur bij te verdienen. Maar je kunt wel Roman bellen;)

Link to comment
Delen op andere websites

You Got The Message (20 points) - Lever 30 auto's d.m.v. SMS.

hoe kan je dit makkelijk doen

sorry voor dubblepost.

Je krijgt via email opdrachten van Brucie[/font] dacht ik. Zo gaat dat makkelijk;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien nooby question, maar wat is het nut van die achievements except je gameproces beïnvloeden?

Greetz

Als je die achievements niet doet zul je de 100 % niet halen. Voor sommige is dit een "Must" maar voor sommige iets dat nutteloos is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand tips voor de Chain Reaction achievement? het wil maar niet lukken!!

Jat gewoon ergens 10 auto's, rij ze naar een tankstation, zorg dat je er 10 zo dichtmogelijk bij elkaar hebt staan en je kan of op de benzinepomp schieten of een granaat gooien. Ik heb hem ook nog steeds niet gehaald, ik heb bijna altijd als ik een auto wil stelen een wanted level, als ik die kwijt ben en ik zoek de benzinepomp weer op, zijn de auto's weer weg.

Maar ik ga binnenkort dit eens proberen: In Algonquin een grote bus stelen, die op Star Junction rijden, zodat er een hele hoop auto's bij elkaar vast staan in het verkeer en dan een granaat gooien en er eventueel met de rocket launcher bijstaan om nog wat anders af te schieten.

Als je een wanted level krijgt en je word gepakt, nadat je je achievement hebt gehaald, kun je gerust reloaden zonder te saven, eens een achievement gehaald, raak je hem nooit meer kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...