Jump to content

Denk je dat de PS3 slim er zal komen?

Denk je dat de PS3 slim er zal komen?  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Denk je dat de PS3 slim er zal komen?

• Ja
      14
    • Nee
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien er van alle consoles al een slim versie gekomen

is van Sony,denk ik wel.

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Ja maar wat is het verschil tussen slim en niet slim versies?? Zijn ze alleen kleiner of nog meer??

Geplaatst:

ik denk van wel

alle slim playstations zijn kleiner sommige met extra functies

playstation 1 psone alleen kleiner

playstation 2 pstwo kleiner en de netwerkfunctie zit erbij in

psp slim & lite een av adaptor zodat je op tv kan spelen

ik denk met de ps3 dan een grotere harde schijf ofzoiets

Geplaatst:

Nee, dat denk ik niet. Ze hebben niet echt een reden om het design van de PS3 kleiner te maken. Er passen alle soorten hardeschijven in, er zijn weinig functies die ze nog zouden kunnen toevoegen en het ding is zoiezo niet te groot... Ik denk dat het alleen maar geld en tijd verspilling zou zijn, als ze een Slim gaan ontwikkelen. En het nut zie ik er ook niet van in, dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

Geplaatst:
Nee, dat denk ik niet. Ze hebben niet echt een reden om het design van de PS3 kleiner te maken. Er passen alle soorten hardeschijven in, er zijn weinig functies die ze nog zouden kunnen toevoegen en het ding is zoiezo niet te groot... Ik denk dat het alleen maar geld en tijd verspilling zou zijn, als ze een Slim gaan ontwikkelen. En het nut zie ik er ook niet van in, dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

de ps2 had toch ook geen nut ofwel????

Geplaatst:

de ps2 had toch ook geen nut ofwel????

De PS2 Slim had een Netwerkadapter ingebouwd, was kleiner ;)

Geplaatst:

Net zoals de ps1 is de reden dat ze een console klijner maken niet alleen voor een kleinere console. Ze doen dat voral zodat ze alles een andere plek kunnen geven zodat de modchips die voor de grote console ontworpen waren niet op de keine console paste.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom doen ze dat niet met de Xbox dan De Xbox Slim?? Kunnen ze gelijk de fouten verbeteren zodat die rod er uit gaat.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:
Een tijdje terug was er een gerucht op InsideGamer. Let op het gaat hier wel om ene gerucht, maar die screens zijn wel overtuigend.

Ja maar ik denk want dat is echt klein voor een PS3 dat het zelfde gebeurt met de ps3 wat de x360 nu heeft omdat allen te dicht op elkaar zit dat het dan kapot brand daar en dan krijg je ook voor de ps3 RING OF DEATH denk ik of niet??

Geplaatst:
Ja maar ik denk want dat is echt klein voor een PS3 dat het zelfde gebeurt met de ps3 wat de x360 nu heeft omdat allen te dicht op elkaar zit dat het dan kapot brand daar en dan krijg je ook voor de ps3 RING OF DEATH denk ik of niet??

Bij de Xbox360 zit het probleem hem zoiezo niet in het feit dat alles dicht opelkaar zit, dat is namelijk niet bepaald het geval. De meest voorkomende RROD komt omdat bepaalde laspunten loslaten, waardoor belangrijke (lees: cruciale, als ze niet goed vastzitten, functioneert de hele console niet.) hardware loslaat en de console onbruikbaar word. Dit komt door hitte vorming, wat kan gebeuren door dat je Xbox in een kleine ruimte staat waar het heel heet word of stof. Niet omdat de kast te klein is dus :puh:

Ik vind de impressies van de 'PS3 Slim' best ongeloofwaardig, bovendien ziet het er niet uit... Ik denk nog steeds niet dat er een PS3 Slim komt, omdat er geen of niet zo gauw behoefte aan is...

Geplaatst:

Ok en dan hoeduur zal die wel niet worden weer 600 euro daar zit al helemaal niemand op te wachten je kan een PS3 voor 400 halen en die schijf kun je zo vervangen makelijk.

Geplaatst:

Een PS3 Slim zal heus niet zóveel bijwerkingen hebben dat ie 600 euro word ;)

Bovendien heeft Sony de prijsverlaging ingezet zodat de console beter zou gaan verkopen, niet zomaar ;)

Geplaatst:
Een PS3 Slim zal heus niet zóveel bijwerkingen hebben dat ie 600 euro word ;)

Bovendien heeft Sony de prijsverlaging ingezet zodat de console beter zou gaan verkopen, niet zomaar ;)

Ik vind ook dat het Maximaal 400 Euro moet zijn +1spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...