Jump to content

zo klinkt een sirene van een "gecrashte" politie wagen :d


sven311

Recommended Posts

Ik had gisteren ontdekt dat de sirene van een politie auto erg leuk klinkt(vals!) wanneer je gebotst bent :puh:

Vandaag maar even een filmpje gemaakt(niet zo'n goede kwaliteit,en zet je geluid hard genoeg he;)

VERGEET JE GELUID NIET AAN TE ZETTEN HE :tu:

=>

enjoy it

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren ontdekt dat de sirene van een politie auto erg leuk klinkt(vals!) wanneer je gebotst bent :puh:

Vandaag maar even een filmpje gemaakt(niet zo'n goede kwaliteit,en zet je geluid hard genoeg he;)

VERGEET JE GELUID NIET AAN TE ZETTEN HE :tu:

=>

enjoy it

das wel grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik ook al gehad. toen zaten er nog maar 2 lampjes op en dan klinkt het nog anders dan dit ook :puh:

dat weet ik,ook al voor gehad maar wou toch al even een voorbeeld geven van hoe het klinkt :puh:

grts

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik ook al gehad. toen zaten er nog maar 2 lampjes op en dan klinkt het nog anders dan dit ook :puh:

dat weet ik,ook al voor gehad maar wou toch al even een voorbeeld geven van hoe het klinkt :puh:

grts

was ook maar gewoon een kleine aanvulling ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, erg leuke sirene. Hoe klinkt het als je de linker analoge stick ingedrukt houd nadat deze aan staat?

Haha, klinkt grappig. Een echte politie-remix :puh:

IVaddict

Offtopic: Je doet me denken aan die Postbank brieven die ik wel eens binnen krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...