Jump to content

Fucked up momenten.

dynastus

Recommended Posts

Post hier al je momenten in gta4 waar je even dacht FUCK.

Om te beginnen ik had zoeen swat wagen gejat van die gasten die achter je aan komen met 4 sterren dus ik zit op het vliegveld rond te crossen flikkert dat ding voor de derde keer om en glijd ie nog door,ik dacht stop stop stop maar die wagen gleed zo het water in en ik dood doordat er opeens 10 politie wagens stonden.:(

Delen op andere websites

• Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dynastus

9

• Nissan

6

• FerryN

5

• blacklord

5

Ik erger me aan het feit dat ik de verkeerde keuzes maakt met het killen van personage's. Maar ik vind de keuzes die je hebt wel leuk. Ik vind het balen dat er niet zo veel zijmissies zijn zoals Taxi rijden, vuilnis ophalen. Of michien Limo Drive, of vrachtwagen chauffeur of bus etc. Het is een heel goed spel alleen ik heb echt dom gedaan met de keuzes maken dus ik moet waarschijnlijk overnieuw beginnen met het uitspelen helaas. De uitslag was niet echt leuk bij mijn keuze :7 Maargoed, ik vind dat er weinig restaurant of winkels zijn eigenlijk. In alderney heb je er niet zo veel en bij Star Junction heb je gelukkig 2 restaurants, alhoewel ik dat wel weinig vind voor zo'n mooie straat. Soms denk ik fuck als ik de politie's niet kwijt krijg bij een missie en dan dood gaat maar dat hoort er gewoon bij en het politiesysteem is veel realistischer en ik ben er veel beter in geworden na wat oefenen. Ik noem nou natuurlijk alleen de dingen op waar ik soms fuck op zeg, maar er zijn veel meer betere dingen. De rest dus ^_^

Delen op andere websites

vanmiddag zat ik 2 uur gta iv aan het doen en maar 2 missie gedaan omdat die steeds niet lukte bij een zo,n missie had ik veel kogels nodig dus ik schoot steeds mensen dood en toen pakte ik steeds dat geld op en toen kreeg ik ook steeds een wanted level en was ik steeds wasted en toen ging al dat geld er

weer vanaf. dat duurde zo,n uur voordat ik genoeg geld had voor wapens. en toen ik al helemaal histerisch was en echt alles mislukte die 2 uur wou ik eindelijk eens die missie proberen te halen reed ik naar dat huis van faustin heel hard en bij zijn huis sprong ik uit mijn auto en toen rolde ik over de straat over een muurtje heen lande ik in het water daarachter. ik had echt een neiging om mijn ps3 van de 3e etage naar beneden te gooien.

Delen op andere websites

vanmiddag zat ik 2 uur gta iv aan het doen en maar 2 missie gedaan omdat die steeds niet lukte bij een zo,n missie had ik veel kogels nodig dus ik schoot steeds mensen dood en toen pakte ik steeds dat geld op en toen kreeg ik ook steeds een wanted level en was ik steeds wasted en toen ging al dat geld er

weer vanaf. dat duurde zo,n uur voordat ik genoeg geld had voor wapens. en toen ik al helemaal histerisch was en echt alles mislukte die 2 uur wou ik eindelijk eens die missie proberen te halen reed ik naar dat huis van faustin heel hard en bij zijn huis sprong ik uit mijn auto en toen rolde ik over de straat over een muurtje heen lande ik in het water daarachter. ik had echt een neiging om mijn ps3 van de 3e etage naar beneden te gooien.

Hoe kun je nu in godsnaam geen geld hebben als je al bij faustin zit ?

Ik heb 380.000 $ lol ^^

Pzz

Delen op andere websites

Dat vroeg ik me ook af, maarja ik had genoeg geld. Alleen bij elke missie vulde ik mijn assault rifle ammo aan tot het maximale wat je kan dragen (570) en kocht ik ammo. Ik kocht later ook een rocketlaunger want die kwam goed van pas :tu: Maarja later had ik ook weinig geld, maar idd wel klote jo

Delen op andere websites

Ik dacht FUCK in die missie dat je een bank moet veroveren.

ik was nerveus, de ontsnapping was moeilijk, de irritante poilitie bleef maar komen.

maar uiteindelijk is alles goed gekomen ^_^

Delen op andere websites

Ik dacht FUCK in die missie dat je een bank moet veroveren.

ik was nerveus, de ontsnapping was moeilijk, de irritante poilitie bleef maar komen.

maar uiteindelijk is alles goed gekomen ^_^

ik vond die missie GE-WEL-DIG. gewoon veel cover gebruiken. je moet op het laatst waar je uit het metrostelsel komt wel geluk hebben dat er een auto aan de weg staat. was bij mij een hele mooie huntley sport :tu:

Delen op andere websites

missie was bijna compleet, moest alleen nog naar een huis rijden

Ik zag onderweg een vette wagen staan die ik wilde jatten, ik stap uit en komt er een taxi aanrijden

Geplet tussen de taxi en de deur van mijn auto(hardstikke dood)

En mocht de missie weer opnieuw doen:P

Delen op andere websites

Ik heb 380.000 $ lol ^^

Pzz

Huh 380.000??? Ik ben ook pas bij Faustin, dat is pas in begin met Dimitri tog?? Ik heb maar 20.000...

Delen op andere websites

Ik heb 380.000 $ lol ^^

Pzz

Huh 380.000??? Ik ben ook pas bij Faustin, dat is pas in begin met Dimitri tog?? Ik heb maar 20.000...

ik had daar gisteren maar 200 euro op het begin ik weet niet hoe jullie aan zoveel geld komen?

Delen op andere websites

Ik had in een missie in Algonquin (ben al laaaaaaang in alderney) moet je iemand achtervolgen op een moter, hij bleef steeds een straat voor, dan ging hij de tunnel in, ik ook of course. Rijden daar van die *piep* taxis ikke dus dood

Delen op andere websites

Makkelijke missie van die gast die je achtervolgd op zon kraam... Ik wilde hem neerschieten ik vond hem niet... val ik er zelf van af... :7

@ De Dollar discussie hierboven, het verschil zit 'm in zijmissies en hoofdlijnmissies. Door veel klusjes op te lossen voor anderen, verdien je veel.

Nog een tip voor cash elders in dit forum is, om een Gruppe 6 waardetransport op te blazen... Dan komt er héél wat cash uit!! _O_

Ontopic: Die fucking hidden packages... fucking roekoe... Heb ik er eindelijk één, ik uit vol enthousiasme aanleggen op die gevederde eikel, staat er een agent achter me die gelijk begint te knallen.. ik rennen.. hij weer aanleggen.. knalt me neer! ... Het was nog zo'n slome dikke agent ook! :duh:

En nog zo'n moment was iets te enthousiast de Burger Shot ingerend, loop ik per ongeluk tegen een vegend personeelslid aan.. Ze laat alleen haar bezem vallen, verder niets aan de hand! Lopp ik door naar haar collega om een burger te bestellen, staat daar een collega van die bezem ho*r met haar armen over elkaar en een kwaaie kop.. geen burger meer voor mij dus! :N

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...