devilrich Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 als je doodgaat dan moet je start --> reload laatste save doen anders verlies je er geld op. zelfde geld voor missie herstarten moet je gewoon niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
It's me, Niko Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Tijdens een missie: Iemand achtervolgen, dan knal je vol tegen een andere auto en valt de motor uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 M'n xbox viel net om toen ik gta aan het spelen was en ja hoor meerdere diepe krassen in m'n spel 60 euro weggegooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 het is ook niet zo slim op hem recht op te zetten omdat de meeste dvd spelers krassen in de disks maken als de console rechtop staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 het is ook niet zo slim op hem recht op te zetten omdat de meeste dvd spelers krassen in de disks maken als de console rechtop staat kheb er nooit problemen mee gehad dus ik dacht hij valt toch niet om en toen was het bwam gta4 vast en gta4 stuk.ik had m'n xbox moeten laten ombouwen dan had ik in een minuut weer een nieuw gta4 spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Von-Helsing Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Over de $ hierzo: Als je de missie van de bankoverval haalt krijg je 250,000 $ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Bij die date met kate. Date gehad, was klaar om een poging te wagen en .. BOEM.. knalt er een wagen achterop en stapt ze zonder dat ik wat kan doen uit. Over date. aan het verhaallijn is het rot dat als je de keuze maakt om dimitri te vermoorden, kate word vermoord. En bij de andere keuze dus je neef word vermoord. [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik heb me heftig geirriteerd bij de missie 'PuertoRican Connection'.Toen de trein bijna bij het station was,kwamen er net 2 van de Cavalcades uit zo'n zijstraat..BANGH! .Damn wat heb ik me toen geergerd want die missie vond ik al niet makkelijk Bewerkt: 4 mei 2008 door Gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Sorry voor de bump maar m'n topic was al bijna in as vergaan xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Een moment waarop ik echt 'FUCK' dacht, was toen ik net de Lambourghini van Bernie had gekregen en even wapens ging kopen bij Little Jacob. Ik parkeerde de prachtige wagen gewoon op de stop niet ver van het steegje vandaan. Toen ik klaar was met inkopen doen, was de auto weg en nergens te bekennen. Ik wist dat ik die auto maar één keer zou krijgen en dus heb ik het spel even afgesloten (zonder op te slaan) en de auto opnieuw gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Toen ik Dwayne had doodgeschoten en er daarna achter kwam dat playboy een veel beter idee was geweest om neer te schieten >.< Wat een klootzak is die playboy trouwens lol[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Toen ik Dwayne had doodgeschoten en er daarna achter kwam dat playboy een veel beter idee was geweest om neer te schieten >.< Wat een klootzak is die playboy trouwens lol[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaNiNi Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Nog een tip voor cash elders in dit forum is, om een Gruppe 6 waardetransport op te blazen... Dan komt er héél wat cash uit! Mijn Fucked up moment. Ik was die Gruppe 6 auto al lang aant zoeken.. Eindelijk dat ding gevonden, ikke blij, rij hem klem. Gooi een molotov..... op mn eigen voeten. En ik in brand dus. en geen geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 lol ik had een F*ck moment met de laatste missie toen ik jimmy moest dood maken ik leuk met die cross motor over dat strand scheuren moet je over een schans springen om in die heli te komen ligt er in een keer een soort grote steen op het strand flikker ik met motor en al het water in (dit is me een stuk of 10x overkomen) of dat je uit dat gebouw moet achter jimmy p aan en dan van zon ladder af. had ik die kerel daar boven doodgeschoten (d8 ik) staat ie beneden onder aan de ladder schiet ie me dood dit is ook een stuk of 7 keer gebeurd dus ik heb er 3 uur overgedaan om de laatste missie te spelen toen dacht ik echt FUCK!!![/font] maar wel een mooi spel verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Ik was bezig met de laatste missie en ik reed op een motor, ik lekker rijden en plotseling flikker ik over een steen. Moter in het water en missie mislukt. Ik was nog nooit zo boos geweest om een spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.