Jump to content

Fucked up momenten.


dynastus

Recommended Posts

Ik was bezig met de laatste missie en ik reed op een motor, ik lekker rijden en plotseling flikker ik over een steen. Moter in het water en missie mislukt.

Ik was nog nooit zo boos geweest om een spel :engel:

Ja is mij ook tijdens een achtervolg missie met de motor gebeurd xD Ik mis de bocht knal tegen de rand en hoppa het water in. Mission failed

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    9

  • Nissan

    6

  • FerryN

    5

  • blacklord

    5

Tijdens een race. Ik rij, komt een tegenstander aan, samen driftend door de bocht, ik iets eerder, knalt die andere mij het water in.

Of ook met Deconstruction For Beginners. Iedereen doodgeknalt, helemaal klaar, had al een paar missies gedaan zonder te saven (ik gebruik geen autosave, is niet echt GTA), pak een auto, knap heel zacht tegen een politiebak aan, politie achter mij aan, auto staat stil, arresteerd de politie mij!! Al m'n wapens kwijt!!

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een helietours marvic gestolen en ik ben wat in de stat aan het cruisen. oppeens land ik expres op een politie auto en hij zit achter mij aan, ik land en schiet hem dood natuurlijk 3 sterren dan zitten er swats noose,... achter me en ik ging naar boven vliegen en wieken eraf , kortom dood :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de missie out Of Commission tijdens de bike vs boat chase. ik probeer over het strand te rijden om de boot af te snijden, ik knal tegen een Corquette. Dan start de cutscene dat Little Jacob aan komt vliegen in zijn heli. Er stond niet dat ik weer om men motor moest. Dus maar proberen met de Corquette. Corquette knalt vollop tegen de heli aan, tegen spitspunt van hijskraan, staart eraf :duh: Ik irriteerde me rot aan dat kut piepje dus ik denk fuck you. Spring de heli uit. Op de boot van Jimmy Pegorino XD . Heli stort (neem stort ook letterlijk op) neer op Happiness Island. Jacob komt eruit. Jimmy P schiet 1 keer en Jacob zakt in elkaar. :duh: :duh:

Wel 2 leuke bugs gehad :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet de missienaam zo niet meer, maar in de missie die je met Packie McReary doet, en begint dat je de Booth Tunnel moet blokkeren. [/font]

Ik wegrijden met die waardeloos lompe slome pantserwagen, zie dan sowieso maar eens je wanted level van drie sterren kwijt te raken... Ben ik eindelijk goed op weg, draai ik dat logge apparaat richting Union Square, boompje. Het ding slaat om, op zijn kant, tegen een f-ing boom... Vijf squad cars er tegenaan, ik kan niets! Niet schieten vanuit mijn raam, want ik lig op de zijkant van de bestuurder. Ik kan niet weer overeind komen, want die squad cars staan ervoor.. :duh:

Ze hebben met zo'n twintig man sterk zeker een kwartier lang op de pantserwagen staan schieten, het ding ontplofte niet, ze konden me niet raken door het pantserglas, kortom ik heb na dat kwartier maar mijn laatste save geload aangezien er toch niets meer gebeurde... :duh: *zucht*

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet de missienaam zo niet meer, maar in de missie die je met Packie McReary doet, en begint dat je de Booth Tunnel moet blokkeren. [/font]

Ik wegrijden met die waardeloos lompe slome pantserwagen, zie dan sowieso maar eens je wanted level van drie sterren kwijt te raken... Ben ik eindelijk goed op weg, draai ik dat logge apparaat richting Union Square, boompje. Het ding slaat om, op zijn kant, tegen een f-ing boom... Vijf squad cars er tegenaan, ik kan niets! Niet schieten vanuit mijn raam, want ik lig op de zijkant van de bestuurder. Ik kan niet weer overeind komen, want die squad cars staan ervoor.. :duh:

Ze hebben met zo'n twintig man sterk zeker een kwartier lang op de pantserwagen staan schieten, het ding ontplofte niet, ze konden me niet raken door het pantserglas, kortom ik heb na dat kwartier maar mijn laatste save geload aangezien er toch niets meer gebeurde... :duh: *zucht*

Die pantserwagen, kun je die later nog eenz terugvinden?

Link to comment
Delen op andere websites

ik had die zwaar bewapende helicopter envloog naar algonquin lap 6sterren (was in het begin heb hem al lang uit)

ik heb zeker zes uur ( in gta IV tijd ) gevochten lmet de politie in eens vloog er van uit een police boat een RPG baf raak mijn heli stond in vuur en vlam ik heb me toen als kamikazé piloot in een road blok op een van de aldernary bruggen gestort ik dacht toen.

THIS IS LIVING

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet de missienaam zo niet meer, maar in de missie die je met Packie McReary doet, en begint dat je de Booth Tunnel moet blokkeren. [/font]

Ik wegrijden met die waardeloos lompe slome pantserwagen, zie dan sowieso maar eens je wanted level van drie sterren kwijt te raken... Ben ik eindelijk goed op weg, draai ik dat logge apparaat richting Union Square, boompje. Het ding slaat om, op zijn kant, tegen een f-ing boom... Vijf squad cars er tegenaan, ik kan niets! Niet schieten vanuit mijn raam, want ik lig op de zijkant van de bestuurder. Ik kan niet weer overeind komen, want die squad cars staan ervoor.. :duh:

Ze hebben met zo'n twintig man sterk zeker een kwartier lang op de pantserwagen staan schieten, het ding ontplofte niet, ze konden me niet raken door het pantserglas, kortom ik heb na dat kwartier maar mijn laatste save geload aangezien er toch niets meer gebeurde... :duh: *zucht*

Die pantserwagen, kun je die later nog eenz terugvinden?

Geen idee, maar de meest waarschijnlijke plek dan lijkt mij bij de gevangenis, of één van de politiebureau's. Bij de cutscene zie je de pantserwagen begeleidt wegrijden van het politiebureau waar die ene broer werkt, zeg maar.. Weet dat politiebureau alleen niet zo uit mijn hoofd te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw Account aangemaakt op de PS3 zodat ik een andere on-line ID zou hebben.

Oude account verwijdert want wilde toch al een andere PSN-naam...

Alles Saves voor GTA IV zijn niet meer beschikbaar.... GTA IV opnieuw beginnen!!!! :duh:

F*CK!!!

:bonk:

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is idd een fucked up moment ..

Ik was dit weekend bezig met een redelijke lange missie, met veel schieten en rennen. Ben ik eindelijk bijna klaar, doe ik een verkeerd stapje en pleur ik naar beneden...dood.... :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet de missienaam zo niet meer, maar in de missie die je met Packie McReary doet, en begint dat je de Booth Tunnel moet blokkeren. [/font]

Ik wegrijden met die waardeloos lompe slome pantserwagen, zie dan sowieso maar eens je wanted level van drie sterren kwijt te raken... Ben ik eindelijk goed op weg, draai ik dat logge apparaat richting Union Square, boompje. Het ding slaat om, op zijn kant, tegen een f-ing boom... Vijf squad cars er tegenaan, ik kan niets! Niet schieten vanuit mijn raam, want ik lig op de zijkant van de bestuurder. Ik kan niet weer overeind komen, want die squad cars staan ervoor.. :duh:

Ze hebben met zo'n twintig man sterk zeker een kwartier lang op de pantserwagen staan schieten, het ding ontplofte niet, ze konden me niet raken door het pantserglas, kortom ik heb na dat kwartier maar mijn laatste save geload aangezien er toch niets meer gebeurde... :duh: *zucht*

Die pantserwagen, kun je die later nog eenz terugvinden?

Geen idee, maar de meest waarschijnlijke plek dan lijkt mij bij de gevangenis, of één van de politiebureau's. Bij de cutscene zie je de pantserwagen begeleidt wegrijden van het politiebureau waar die ene broer werkt, zeg maar.. Weet dat politiebureau alleen niet zo uit mijn hoofd te vinden.

nope :N die kan je niet meer krijgen is alleen voor die mission net als die romero voor die begravenis missie..

de enigste auto die er op lijkt is die van gruppe6 ^_^

en trouwens die missie heet tunnen of death ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik GTA 4 voor de 1e keer in mijn PS3 duwde, en na 5 minuten het spel vastliep dacht ik FUCK!

Vooral toen hij het daarna helemaal niet meer deed, dacht ik FUCK Sony!

Nu denk ik FUCK, ik ben mijn PS3 vanaf 5 mei al kwijt, en heb hem nog steeds niet terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik GTA 4 voor de 1e keer in mijn PS3 duwde, en na 5 minuten het spel vastliep dacht ik FUCK!

Vooral toen hij het daarna helemaal niet meer deed, dacht ik FUCK Sony!

Nu denk ik FUCK, ik ben mijn PS3 vanaf 5 mei al kwijt, en heb hem nog steeds niet terug.

:ch: Dat is wel echt minder.. maar heb je al wat terug gehoord van sony?? ik hoop voor je dat je hem weer zo snel mogenlijk terug krijgt (en het is denk ik toch wel een teken dat ze er goed naar kijken)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik GTA 4 voor de 1e keer in mijn PS3 duwde, en na 5 minuten het spel vastliep dacht ik FUCK!

Vooral toen hij het daarna helemaal niet meer deed, dacht ik FUCK Sony!

Nu denk ik FUCK, ik ben mijn PS3 vanaf 5 mei al kwijt, en heb hem nog steeds niet terug.

:ch: Dat is wel echt minder.. maar heb je al wat terug gehoord van sony?? ik hoop voor je dat je hem weer zo snel mogenlijk terug krijgt (en het is denk ik toch wel een teken dat ze er goed naar kijken)

Ze dachten dat ze mij hadden gebeld met de melding dat ik hem eind deze week zou krijgen. Belde ze daarna op dat dit niet correct was, en dat het nog wat langer duurde. Gaat gewoon te ver dit...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...