Jump to content

Fucked up momenten.


dynastus

Recommended Posts

bij mij was laatst nog ik naar het hart van state of happines ik spring uit heli verder nog alles goed daarna zat ik te denken hoe kom ik beneden ik gooi een boek op mijn controller een hij springt er van of dus dood toen dacht ik echt fuck spel waqnt toen was ik voor het oplappen nog een 10000$ kwijt dus balen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    9

  • Nissan

    6

  • FerryN

    5

  • blacklord

    5

bij mij was laatst nog ik naar het hart van state of happines ik spring uit heli verder nog alles goed daarna zat ik te denken hoe kom ik beneden ik gooi een boek op mijn controller een hij springt er van of dus dood toen dacht ik echt fuck spel waqnt toen was ik voor het oplappen nog een 10000$ kwijt dus balen

Ik ben echt nog nooit $10000 kwijt geweest voor ziekenhuis kosten :bonk:

En was je nu aan het lezen of aan het spelen ?? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit ook bij Faustin, en ik heb 900$.... Ik snap niet hoe jullie aan zoveel geld komen. :puh:

Wat? Ik heb ruim een half miljoen.

Ik heb zelf meer dan 6 miljoen gehad!

Nu is dat nog maar 5,5 miljoen ^_^

Ietsje te vaak doodgegaan...1 keer op het statue of happiness en je geraakt er niet meer levend af :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

das knap dat je 6 mil hebt hoe kom je eraan??

of lul je gewoon uit je nek

ja idd da kan bijna niet of je moet echt heel veel spelen want als je het geld heb van alle missie kom je aan zo'n 700000 ofzo en daarna kan je bijna niks meer verdienen zelfs als je van die gruppe sechs busjes kapot maakt duurt het nog heel lang ik heb zelf trouwen 550000 ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb $730 duizend grotendeels door de stevie opdrachten.

Maar ik had net een fucked up moment. De missie Museum Piece lukte mij maar niet maar na 4 keer leek het eindelijk te lukken. Ik moest alleen nog een auto opblazen, ik liep daar met mijn rocket launcher op af en toen liep het spel voor het eerst ooit vast......................

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had iets kuts,

Ik was bij mijn oom, aan het Free-Roamen maar dan Online op de PS3.

Vond ik een super vette Sanchez, ik blij dat ding gestolen, na ene tijdje rijden, dacht ik aan die skatepark, dus daar naartoe gecrosst.

Eindelijk daar, rij ik de ingang in, rij ik tegen de muur, en viel eraf.

Viel de motor op mij, maar had superweinig leven, motor lag op mij, en was ik dood. :duh:

Daar ging me Sanchez. :7

Toen ging ik offline Free Roamen, en toen ging ik zoeken naar een Sanchez, 2 uur zoeken had ik hem eindelijk weer.

Dus ik bij een savehouse gezet, een gesaved, mocht ik hem verliezen, dan kon ik de savegame met sanchez weer laden.

Dus ik scheuren op dat ding, rij ik tegen een auto aan, met weinig health, dood. :duh:

Maar gelukkig had ik toen gesaved met sanchez, dus opnieuw laden, en had ik hem weer.

Maar toen kwam ik stuk of 4 Sanchezes tegen. :duh:

Twee keer mijn Sanchez verloren, pretty fucked up, vooral omdat ik er 2 uur op gezocht heb, en ze geen vaste plek hebben. :N

Maargoed

Later

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Maar toen kwam ik stuk of 4 Sanchezes tegen. :duh:

(...)

Meestal zo idd, het voertuig wat je hebt spawnt meer om je heen dan andere voertuigen. Sommigen noemen dit een nadeel, maar in vorige delen zag je er zes achter elkaar. Dat was waardeloos, maar nu kom je er genoeg tegen zonder ervan om te vallen van ergernis. Ben ik best blij mee, als je per ongeluk je vette comet in de prak rijdt, heb je zo weer een nieuwe! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik het spel tot 40% gehaald had en ik ineens de melding kreeg dat mijn harddisk beschadigd was, of ik hem effe wilde formateren anders kon het systeem niet opstarten :?

Okee, savegame weg dus....moest weer opnieuw beginnen...

FUCK!!!

Maargoed, een paar weken geleden de singleplayer missions voltooid maar toch.

Ook is het irritant als je tijdens een achtervolging op je motor die best lang duurt net die auto van rechts over het hoofd ziet en die kerel ontsnapt...

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Maar toen kwam ik stuk of 4 Sanchezes tegen. :duh:

(...)

Meestal zo idd, het voertuig wat je hebt spawnt meer om je heen dan andere voertuigen. Sommigen noemen dit een nadeel, maar in vorige delen zag je er zes achter elkaar. Dat was waardeloos, maar nu kom je er genoeg tegen zonder ervan om te vallen van ergernis. Ben ik best blij mee, als je per ongeluk je vette comet in de prak rijdt, heb je zo weer een nieuwe! :tu:

Dat probleem had ik gister ook, ik kwam op een parkeerplaats, waar ongeveer 10 tot 12 wagens stonden, allemaal dezelfde!

Allemaal dezelfde SUV's, weet hun naam ff niet, maar was die Escalde of die Tourag/X5 type.

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Maar toen kwam ik stuk of 4 Sanchezes tegen. :duh:

(...)

Meestal zo idd, het voertuig wat je hebt spawnt meer om je heen dan andere voertuigen. Sommigen noemen dit een nadeel, maar in vorige delen zag je er zes achter elkaar. Dat was waardeloos, maar nu kom je er genoeg tegen zonder ervan om te vallen van ergernis. Ben ik best blij mee, als je per ongeluk je vette comet in de prak rijdt, heb je zo weer een nieuwe! :tu:

Dat probleem had ik gister ook, ik kwam op een parkeerplaats, waar ongeveer 10 tot 12 wagens stonden, allemaal dezelfde!

Allemaal dezelfde SUV's, weet hun naam ff niet, maar was die Escalde of die Tourag/X5 type.

De Escalade type is de CavalCade. Deze bedoel je met 'Escalade type'. Niet echt boeiend, maar nu weet je in elk geval hoe die heet :puh:

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Maar toen kwam ik stuk of 4 Sanchezes tegen. :duh:

(...)

Meestal zo idd, het voertuig wat je hebt spawnt meer om je heen dan andere voertuigen. Sommigen noemen dit een nadeel, maar in vorige delen zag je er zes achter elkaar. Dat was waardeloos, maar nu kom je er genoeg tegen zonder ervan om te vallen van ergernis. Ben ik best blij mee, als je per ongeluk je vette comet in de prak rijdt, heb je zo weer een nieuwe! :tu:

Dat probleem had ik gister ook, ik kwam op een parkeerplaats, waar ongeveer 10 tot 12 wagens stonden, allemaal dezelfde!

Allemaal dezelfde SUV's, weet hun naam ff niet, maar was die Escalde of die Tourag/X5 type.

De Escalade type is de CavalCade. Deze bedoel je met 'Escalade type'. Niet echt boeiend, maar nu weet je in elk geval hoe die heet :puh:

DSgregor :cya:

Ach ja :puh:

Waar ik ook denk, FUCK, is als ik topspeed rij, de wagens gaan nu zo sloom. :duh:

Crosser haalde ik meet lichte moeite een wagen op de snelweg mee in.

En ligt het aan mij of zijn die wagens nog steeds kamikaze piloten op de snelwegen, het is minder, maar gebeurd nog steeds toch?

Ik zei tegen mijn oom, 'mooie wagen he' toen hij keek, bam, reed er een taxi achterop :duh:

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...