Jump to content

Fucked up momenten.

dynastus

Recommended Posts

• Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dynastus

9

• Nissan

6

• FerryN

5

• blacklord

5

nou ik was gta 8uur op achter elkaar aan het spelen...(ja veel i know) en toen dacht ik laat ik me xbox even rusten...ik haal de cd er uit ik zie letterlijk 3 grote mooie ronde krassen op de cd....

ik: aaaaaaaaaaaahhh!! FUCK!! DIT MEEN JE NIET! gooit controller weg...

heb me xbox opgestuurt en een nieuwe controller aangeschaft...de oude controller ... als je wil stuur ik is een foto van schade

Mogen we ene foto van je controller? of stuur hem a.u.b via PM, wil ik wel zien.

Das kut, de vraag is ook of MS je spel gaat vergoeden, hoop voor je van wel.

Later

ik zou hem ook wel willen zien :eten:

nou daar komen ze dan :puh:

imag0023cq2.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/6561/imag0020id0.jpg

http://img501.imageshack.us/img501/1177/imag0022ho2.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/3739/imag0021bn8.jpg

ik moest ze even zo posten anders waren ze zo groot als de site zelf maar dit is dus de controller heb de xbox niet aangeraakt toen hij kraste of wat dan ook :puh: maar nieuwe controller is er gta ook maar die open ik pas na me nieuwe xbox :puh:

Bewerkt: door battle1970
Delen op andere websites

• 2 weken later...
nou ik was gta 8uur op achter elkaar aan het spelen...(ja veel i know) en toen dacht ik laat ik me xbox even rusten...ik haal de cd er uit ik zie letterlijk 3 grote mooie ronde krassen op de cd....

ik: aaaaaaaaaaaahhh!! FUCK!! DIT MEEN JE NIET! gooit controller weg...

heb me xbox opgestuurt en een nieuwe controller aangeschaft...de oude controller ... als je wil stuur ik is een foto van schade

Mogen we ene foto van je controller? of stuur hem a.u.b via PM, wil ik wel zien.

Das kut, de vraag is ook of MS je spel gaat vergoeden, hoop voor je van wel.

Later

ik zou hem ook wel willen zien :eten:

nou daar komen ze dan :puh:

imag0023cq2.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/6561/imag0020id0.jpg

http://img501.imageshack.us/img501/1177/imag0022ho2.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/3739/imag0021bn8.jpg

ik moest ze even zo posten anders waren ze zo groot als de site zelf maar dit is dus de controller heb de xbox niet aangeraakt toen hij kraste of wat dan ook :puh: maar nieuwe controller is er gta ook maar die open ik pas na me nieuwe xbox :puh:

Is die Controller met SIXAXIS?

Delen op andere websites

Nee, de SIXAXIS is de controller van de PS3. Dit is de controller van de 360. Ik neem aan dat je bedoelt of de X-Box 360-controller een tilt-sensor heeft? Dan kan ik daar op antwoorden: nee. ;)

Bewerkt: door Velaro
Delen op andere websites

Nee, de SIXAXIS is de controller van de PS3. Dit is de controller van de 360. Ik neem aan dat je bedoelt of de X-Box 360-controller een tilt-sensor heeft? Dan kan ik daar op antwoorden: nee. ;)

Ik maakte een geintje ;)

Delen op andere websites

naja mijn meest fucked up moment was toen k op xbox live bezig was en die kabel van xbox live loopt dus gewoon over de vloer en mun moeder blijft daar opeens aan hangen mun xbox valt dus heel mooi om en opeens maakt de xbox heel raar geluid en krijg ik voor de zoveelste keer een disk unreadable berichtje dus ik haal um er weer uit om um ff schoon te makoen zit er opeens een gigantische kras op en bleef die constant dat berichtje geve dus ff 60 euro kwijt maar gelukkig betaalde mun moeder un nieuwe :)

Delen op andere websites

naja mijn meest fucked up moment was toen k op xbox live bezig was en die kabel van xbox live loopt dus gewoon over de vloer en mun moeder blijft daar opeens aan hangen mun xbox valt dus heel mooi om en opeens maakt de xbox heel raar geluid en krijg ik voor de zoveelste keer een disk unreadable berichtje dus ik haal um er weer uit om um ff schoon te makoen zit er opeens een gigantische kras op en bleef die constant dat berichtje geve dus ff 60 euro kwijt maar gelukkig betaalde mun moeder un nieuwe :)

Mijn probleem was hetzelfde als het joune behalve dat de mijne opeens omviel maja als het een ps3 was geweest had je een kapot concole en een kapotte disc.

Delen op andere websites

Mijn probleem was hetzelfde als het joune behalve dat de mijne opeens omviel maja als het een ps3 was geweest had je een kapot concole en een kapotte disc.

Uhmmm, hoe moet ik dat opvatten?

Lijkt me logisch dat een PS3 dan kapot gaat, daar zijn ze niet voor gemaakt slimpie.

En leg je Xbox 360 dan ook neer, leest ie volgens mij beter, en de disk kan niet uit zijn schuitje/laatje vliegen, en kan ie niet omvallen.

En de xbox 360 heeft sowieso al meer kans op kapot gaan, zonder hem om te gooien, niet haterig bedoeld.

Mijn grootste fucked up moment, is toen ik Ivan the not so terrible deed, toen hing hij daar, en ik zag dat niet rende ik perongeluk naar beneden, en viel dood neer.

Later

Delen op andere websites

Mijn grootste fucked up moment, is toen ik Ivan the not so terrible deed, toen hing hij daar, en ik zag dat niet rende ik perongeluk naar beneden, en viel dood neer.

Haha dat heb ik ook gehad!

EDIT: Ik was net bij Autoeroticar en ik had me grote zwarte Cavalade voor de deur gezet, egt de deur bij de andere auto's.

Dus ik ffies rondgekeken, ging ik weer weg.

Ik stap zo in me Cavalcade en gelijk een ster... en opeens waren er heel veel politieventjes.

Zat ik net in die auto word ik doodgeschoten... :S

Bewerkt: door joppie
Delen op andere websites

Haha dat heb ik ook gehad!

EDIT: Ik was net bij Autoeroticar en ik had me grote zwarte Cavalade voor de deur gezet, egt de deur bij de andere auto's.

Dus ik ffies rondgekeken, ging ik weer weg.

Ik stap zo in me Cavalcade en gelijk een ster... en opeens waren er heel veel politieventjes.

Zat ik net in die auto word ik doodgeschoten... :S

Als dat bij een missie was was het pas kut xD.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...