Jump to content

Fucked up momenten.


dynastus

Recommended Posts

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    9

  • Nissan

    6

  • FerryN

    5

  • blacklord

    5

Mij is het verhaal van Packie het meest bij gebleven dat hij is vertelde toen we een keer uit gingen.

Het ging over een hevige ruzie met z'n broer en de ene broer was de andere hard met zijn hoofd op de grond aan het slaan in de keuken. Kate stond al die tijd in de keuken in paniek toe te kijken, tot hun moeder tussen beide kwam.

Op het eind van het verhaal zei Packie: "Kate stopt being a child since that day".

Link to comment
Delen op andere websites

oh gister had ik pas weer een fucked up moment :schater: ik had net de missie hostage nagociation gedaan dat je neef roman gegeizeld is door een paar russen. dus ik lekker knallend roman redden had ik heb eindelijk gered en dan loop je samen met roman naar een bobcat die beneden staat net buiten die warehouse waarin je je bevond.. dus ik stap samen met roman die auto in ik rij dus weg in een keer BOEM!! (ik reed toevallig perongeluk over een gasfles die dus explodeerde) en de hele auto explodeerde dus niko en roman allebij dood.. kon ik die hele missie weer opnieuw gaan doen :duh:

:schater: :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

oh gister had ik pas weer een fucked up moment :schater: ik had net de missie hostage nagociation gedaan dat je neef roman gegeizeld is door een paar russen. dus ik lekker knallend roman redden had ik heb eindelijk gered en dan loop je samen met roman naar een bobcat die beneden staat net buiten die warehouse waarin je je bevond.. dus ik stap samen met roman die auto in ik rij dus weg in een keer BOEM!! (ik reed toevallig perongeluk over een gasfles die dus explodeerde) en de hele auto explodeerde dus niko en roman allebij dood.. kon ik die hele missie weer opnieuw gaan doen :duh:

:schater: :schater:

Ik had ook zo iets maar dan bij de snow storm. moest 'm 3 x over doen ofzo, en ik wordt altijd kwaad als iets me niet lukt. Dus ik ben de politie kwijt, bijna gehaald, ga ik ff door een steegje omdat het korter is, BOEM.. rijd ik ook over een gasfles :puh:. Raar is toen ik overnieuw begon, dat het me in een keer lukte die missie.

Edit: Nog een moment, heb ff nieuw spel gestart, moest ik dus saven, blijkt dat ik over me oude spel heb gesaved XD!

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
:bier: Ik zat wat te rennen, ik brak in een auto in.. 1 Ster wanted lvl, ik schiet 1 politie gastje dood, meteen 3 sterren ik weg scheuren! Rijd ik tegen een paal aan wordt 20 meter ver geslingerd kan niet opstaan wordt ik ook nog dood geschoten door de politie. ±S
Link to comment
Delen op andere websites

Bij freemode was ik dus een keer dood gegaan alleen op de spawnplek waar ik dus spawnde stond al iemand, dus ik viel boven op die andere speler en bleef boven op hem liggen en toen dacht hij waarschijnlijk fuck!

Link to comment
Delen op andere websites

bij die job van jacob moet je zo snel mogelijk onder een tunnel zijn bij een BUYER en die fking radar geeft de verkeerde weg steeds aan dus ik deed het 4x en steeds BELT IE JACOB om te zeggen ''I'm sorry man but that package you wanted to be delivered....'' XD[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er nog een, tijdens een missie dan je een bom moet plaatsen onder de auto van de Ancelottis. Volgde ik hun, en ik was ze een beetje kwijt. Dus ik volop de gas, botste ik tegen een Taxi op. Vloog door de vooruit, tegen een andere auto. En die stond vlakbij die auto van de Ancelottis... :roll: Mission Failed, maar ben weer opnieuw begonnen met die missie, en heb 'm ondertussen al gehaald. ^_^ Heb de 100e post in dit topic! :D

Edit:

Sjit, hierboven heeft de 100e... :puh:

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

oh gister had ik pas weer een fucked up moment :schater: ik had net de missie hostage nagociation gedaan dat je neef roman gegeizeld is door een paar russen. dus ik lekker knallend roman redden had ik heb eindelijk gered en dan loop je samen met roman naar een bobcat die beneden staat net buiten die warehouse waarin je je bevond.. dus ik stap samen met roman die auto in ik rij dus weg in een keer BOEM!! (ik reed toevallig perongeluk over een gasfles die dus explodeerde) en de hele auto explodeerde dus niko en roman allebij dood.. kon ik die hele missie weer opnieuw gaan doen :duh:

:schater: :schater:

haha idem dito toen ik die missie aan het doen was :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

bij die job van jacob moet je zo snel mogelijk onder een tunnel zijn bij een BUYER en die fking radar geeft de verkeerde weg steeds aan dus ik deed het 4x en steeds BELT IE JACOB om te zeggen ''I'm sorry man but that package you wanted to be delivered....'' XD[/font]

Lekkere opdracht is dat, ik dacht handig te zijn om met de auto onder dat viaduct te gaan.

Daar lag dus een gasfles...[/font] :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

bij die job van jacob moet je zo snel mogelijk onder een tunnel zijn bij een BUYER en die fking radar geeft de verkeerde weg steeds aan dus ik deed het 4x en steeds BELT IE JACOB om te zeggen ''I'm sorry man but that package you wanted to be delivered....'' XD[/font]

Lekkere opdracht is dat, ik dacht handig te zijn om met de auto onder dat viaduct te gaan.

Daar lag dus een gasfles...[/font] :duh:

hahaha dat was als het goed is die daarna dat is als je de eerste hoek neemt was ook bij mij gebeurt XD

later nam ik de volgende hoek xd dus nadat ik doodging keek die duif die onder die brug is me aan want die camera was precies achter die duif. :puh:

Bewerkt: door Bullet360
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed met mijn motor met volle vaart van een snelweg af in Alderney met 4 sterren politie. Ik zag in de verte een blokkade van NOOSE Patriots en ik dacht dat ik met m'n NRG 900 er wel net langs kon rijden. Moet je raden wat er is gebeurd... :7

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...