GTAisTHEbest Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) als ik urenlang bezig ben met een stomme missie wat niet lukt. Als ik 4 keer of meer een missie op nieuw moet doen, dan wordt ik sjagerijnig.....als mijn ma iets tegen mij zegt, reageer ik altijd heel bot terug..... Bewerkt: 5 januari 2009 door Bling Niet-gerelateerd plaatje verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Grootste Fcked up moment van mij.... Bij de Missie Tree Leaf Clover Als je in de metro bent komen er allemaal van die politie ik schrik me dood en ik knal ze dood wel veel leven kwijt, dan moet je op de metro rails staan, (bij het einde ongeveer dus) ik loop en draai me om zodat ik op de politie kan schieten dan hoor ik iets en denk ik metro maar gelukkig gaat hij over de andere rails ^^ niet dus ;( ik draai me om want ik wilde verder lopen en ik krijg de schrik van mijn leven als ik BAM krijg en dan een grijs scherm [/font] dat vond ik stom want dat was op het einde missie dus opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) FUCK Ik dacht 9 keer FUCK vandaag Het is namelijk de missie dat je Roman moet redden van die Loans, maar dat lukt me wel op dat veldje maar als we achter Darren aan moeten komen dan gaat het niet goed want ik reed een paar keer per ongeluk door toen hij uit de auto stapte, en waar ik ook aldoor dat dacht was toen ik daar bij Darren was, maar ik had niet de goede instructies (althans knoppen ingedrukt) om hem te ontarmen en dat mes te bemachtigen Dat was niet heel leuk. SHIT (niet zo erg als fuck) En waar ik SHIT bij dacht (dus niet helemaal FUCK) was toen ik Michelle sloeg bij een date in dat bowlingding omdat ik verkeerd gooide Gelukkig kon ik die opnieuw doen. En waar ik de hele tijd als ik GTA speel SHIT aan heb: die blokkade van de politie om een terroristische aanslag! Na een tijdje moet het wel ermee afgelopen zijn... Bovendien: Gister zat ik GTA te spelen, ik ging de metro in maar het was de verkeerde lijn dus ik ging weer eruit, en toen kreeg ik 2 wanted sterren? Ik rende als een gek op de rails naar Francis Aiport, en werd daar door zon helicopter doodgeschoten. Daar dacht ik ook SHIT bij Bewerkt: 4 januari 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) FUCKIk dacht 9 keer FUCK vandaag Het is namelijk de missie dat je Roman moet redden van die Loans, maar dat lukt me wel op dat veldje maar als we achter Darren aan moeten komen dan gaat het niet goed want ik reed een paar keer per ongeluk door toen hij uit de auto stapte, en waar ik ook aldoor dat dacht was toen ik daar bij Darren was, maar ik had niet de goede instructies (althans knoppen ingedrukt) om hem te ontarmen en dat mes te bemachtigen Dat was niet heel leuk. Jij zegt dat je Roman moest redden he? Waarom staat er dan als handtekening 'GTA IV Game Progress 2.79%' Dan ben je al heel verder dan 2.79% hoor... Bewerkt: 4 januari 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik gebruikt de swingset launcher voor de trophie: rolled over. Eindelijk was het gelukt maar ik had een DNS fout dus was ik niet online dus had ik geen trophie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 waar vind je die swingset? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 waar vind je die swingset? Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) FUCKIk dacht 9 keer FUCK vandaag Het is namelijk de missie dat je Roman moet redden van die Loans, maar dat lukt me wel op dat veldje maar als we achter Darren aan moeten komen dan gaat het niet goed want ik reed een paar keer per ongeluk door toen hij uit de auto stapte, en waar ik ook aldoor dat dacht was toen ik daar bij Darren was, maar ik had niet de goede instructies (althans knoppen ingedrukt) om hem te ontarmen en dat mes te bemachtigen Dat was niet heel leuk. Jij zegt dat je Roman moest redden he? Waarom staat er dan als handtekening 'GTA IV Game Progress 2.79%' Dan ben je al heel verder dan 2.79% hoor... Omdat ik toen ik Darren moest uitschakelen zelf werd uitgeschakeld denk ik... bij mij stond er in elk geval 2.79 :S Ik moest hem redden bij de Firefly Projects. Bewerkt: 4 januari 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 enigste shit moment was de laatste missie, 3 keer achter elkaar ofzo schoten ze een raket op me heli waar je in moet klimmen, voor de rest heb ik 99% van de missies in een keer gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 nog een ergernis van mij de laatste missie op de pc bij het stuk dat je in de heli moet ik me gelukt dan vlieg ik achter pegorino aan vlieg vlieg vlieg ik denk ik moet ff op d drukken OEPS ik druk op f en ik val uit de heli ;( hele schietpartij opnieuw doen -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flying_rat Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik wil graag het 2de eiland vrijspelen. Ben ik eindelijk bij de missie Blow Your Cover, waarna je naar het tweede eiland mag (zonder de hele tijd al die sterren te krijgen ). Heb ik al die NOOSE agenten uitgeschakeld, politie bijna afgeschud, klaar om playboy X naar huis te brengen, [/font] gaat m'n telefoon (niet die van niko, maar m'n eigen), dus ik druk op pauze, ga na t afwimpelen van die enquetebitch[/font] verder met het spel. Druk per ongeluk op het verkeerde knopje. Op uitstappen, en word zo platgereden door een voorbijkomende vrachtwagen! Dat vond ik wel even een Fucked op moment! Conclusie: Klote telefoon enquetes [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Die missie van de bank overval[/font]. In het begin is die errig moeilijk, na een paar keer doen is het makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Jij zegt dat je Roman moest redden he? Waarom staat er dan als handtekening 'GTA IV Game Progress 2.79%' Dan ben je al heel verder dan 2.79% hoor... Flying rats en stunt jumps of andere dingen kan er ook voor zorgen voor meer game progressMijn laaste fucked up moment was gister, was lekker aan het varen met iemand die ik niet ken, we gaan aan land en wil hem iets laten zien, ik heb het hem laten zien en wil weggaan, hij zit in een auto en ik loop voor hem, je hebt dus van die oranje gas buizen ofso en als je er op schiet ontploffen ze, hij reed erover en dus hij deed en ik net niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 nico was een ho' aan het naaien maar hij kwam niet klaar ouwe. foktop G Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 nico was een ho' aan het naaien maar hij kwam niet klaar ouwe.foktop G Ok dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.