Jump to content

Fucked up momenten.


dynastus

Recommended Posts

nico was een ho' aan het naaien maar hij kwam niet klaar ouwe.

foktop G

WTF? kee dan :?

Mij grootste Fucked op moment was dat ik Zeldzame auto's aan het zoeken was. :*D

Ik zocht: Willard, Ingot, Futo en de Steed( niet zeldzaam) Oke dus ik vond ze allemaal. :):):)

Ben ik aan het rijden met een of andere auto naar mijn savehouse. kijk ff achterom knal kijhard op mijn steed dus ik vloog door de vooruit en ik was dood ( weinig health ) :bonk: dus toen ik dood was keek ik naar mijn auto's of ze er nog stonden en nee hoor ze waren van het parkeervak geduwd. :ch:

Ik neem dus de taxi vanaf het ziekenhuis naar m'n savehouse.

Ik ga kijken zijn m'n Willard Steed en Ingot weg. Nou lekkere dag. :duh: ( kheb gelukkig niet gesaved.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    9

  • Nissan

    6

  • FerryN

    5

  • blacklord

    5

dus toen ik dood was keek ik naar mijn auto's of ze er nog stonden en nee hoor ze waren van het parkeervak geduwd. :ch:
had je ze alle 4 bij 1 huis staan?, want er kan er maar 2 bij 1 huis dus waren er sowieso al 2 weg :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

dus toen ik dood was keek ik naar mijn auto's of ze er nog stonden en nee hoor ze waren van het parkeervak geduwd. :ch:
had je ze alle 4 bij 1 huis staan?, want er kan er maar 2 bij 1 huis dus waren er sowieso al 2 weg :puh:

Nee ik had alleen m'n steed ingot en willard daar gezet.

Ik knalde er trouwens met een patriot op whahaha :Y

Link to comment
Delen op andere websites

mijn fuck moment was ik zag de zeldzaame hutley sport die zwarte goude groene was er al de hele dag naar op zoek want ik had hem eens bij een vriend gezien en ik vond hem wel vet dus de hele dag naar die special huntley op zoek zie ik hem voor een rood stoplicht staan ik denk inmezelf zo van yes ik wil naar hem toe renen werd ik aan gereden door een taxi in een keer dood want ik had nog weinig levens omdat ik net een missie had gedaan ben vergeten welke en toen had ik nog weinig levens omdat er veel wapens in die missie zatten jullie denken vast maar hij is toch de hele dag naar die huntley op zoek nou ik gaf het later op ging missie doen en toe gebeurt er dat ik zij ook toen dat gebeurde zij ik ook fuck in de kamer echt :schater::schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik had net echt iets heel raars. Ik was bezig met duiven knallen toen ik achterna gezeten werd door de politie.

Ik was met een sentinel en ik had net mijn groene Infernus weer thuis gezet. Maar toen ik aan het vluchten was, bleek dat ik door een groene infernus achtervolgd werd ik dacht wtf?

Hoe de fuck kan het dat ik iemand mijn auto heeft gejat? Want hij stond niet meer op de parkeerplaats toen ik later ging kijken?

Dit is echt heel erg vaag vond ik zelf. :puh: En ik ben me mooie groene infernus kwijt maarja die cheat ik wel ff terug.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven

Helaas kan je geen Infernus spawnen met cheats :7

Mijn fucked up moment:

Ik werd achtervolgt door politie en ik had nog weinig hp over, staat er opeens een blokade zeg maar.

Dus ik vlieg daar over heen en toen ik de grond raakte ... DOOD :schater:

Igi0n

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven

Helaas kan je geen Infernus spawnen met cheats :7

Oke weer een fucked up moment:

Ik kan geen Infernus cheaten. GVD ik ben em kwijt, mijn lieve halfbloed Zonda/Murcielago...

Hopen dat ik er ergens een vind...

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste missie: Revenge

Ik had dus iedereen op en rond het schip opgeriumd, ik ga dus naar binnen. Na iedereen te hebben vermoord pak ik mijn RPG en shiet ik Dimitri aan flarden. Win. Nou, niet dus, hij staat op van de dood en gaat nog een keer dood. In de cutscene gebruikte Niko trouwens een RPG om hem onder schot te houden. Win. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht FUCK in die missie dat je een bank moet veroveren.

ik was nerveus, de ontsnapping was moeilijk, de irritante poilitie bleef maar komen.

maar uiteindelijk is alles goed gekomen ^_^

ik vond die missie GE-WEL-DIG. gewoon veel cover gebruiken. je moet op het laatst waar je uit het metrostelsel komt wel geluk hebben dat er een auto aan de weg staat. was bij mij een hele mooie huntley sport :tu:

Uuuhhh... die staat daar met een reden dacht ik , toch ?

Er valt te weinig te doen in 4 , 4 weekjes lol dan word ie saaaaai , mijn grootste fok moment is dus : is dit alles ? , en online valt tegen.., het blijft een slechte shooter. Oudere gta,s waren nog lol en dat compenseerde een hoop, volgende gta beter, anders koop ik hem niet ! Helaas.

ps nog een wtf(ggvd) moment : auto,s die verdwijnen want je heb niet eens een garage (savehouses ook al nouwlijks). :duh:

Bewerkt: door stano666
Link to comment
Delen op andere websites

Laatste missie: Revenge

Ik had dus iedereen op en rond het schip opgeriumd, ik ga dus naar binnen. Na iedereen te hebben vermoord pak ik mijn RPG en shiet ik Dimitri aan flarden. Win. Nou, niet dus, hij staat op van de dood en gaat nog een keer dood. In de cutscene gebruikte Niko trouwens een RPG om hem onder schot te houden. Win. :D

Ja dat had ik ook... Maarja ze moéten nog ff een kleine cutscene er bij doen natuurlijk...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ik was eens een keer op de vlucht voor de politie. Ik was zo gewond dat 1 kogel er een einde aan kon maken. Dus ik steek de snelweg over zodat ik ze kwijtraak. De eerste rijbaan ging goed maar toen ik over de rand in de middenberm sprong wordt ik ineens door een op hol geslagen bestuurder om gereden DOOD

Link to comment
Delen op andere websites

op het moment dat ik hoorde dat ik als ik playboy x had afgeschoten ipv die andere dat ik dan zijn huis had gekregen die ik HEEL GRAAG wilde :-(

want geld heeft voor mij veel minder waarde

eindelijk hadden ze ervoor moeten zorgen dat je bij een latere missie toch nog dat andere kreeg

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik had net echt iets heel raars. Ik was bezig met duiven knallen toen ik achterna gezeten werd door de politie.

Ik was met een sentinel en ik had net mijn groene Infernus weer thuis gezet. Maar toen ik aan het vluchten was, bleek dat ik door een groene infernus achtervolgd werd ik dacht wtf?

Hoe de fuck kan het dat ik iemand mijn auto heeft gejat? Want hij stond niet meer op de parkeerplaats toen ik later ging kijken?

Dit is echt heel erg vaag vond ik zelf. :puh: En ik ben me mooie groene infernus kwijt maarja die cheat ik wel ff terug.

Dat is niet vaag als de politie agent geen 'politievoertuig ziet' dan nakt maar ergens iets vandaan ik had een ster pakte infernus wat denk je die cop probeert me te achtervolgen op een faggio

ON:

Ik was net op de Statue Online komt er zon leipe gast die me effe met zijn helikopter raakt boem dood gvd!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...