Earth Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb een vraag: Hoe verander ik Online me poppetje, ik ben nu een vrouw de heletijd. Daarnaast had ik nog een vraag: Hoe heet die site die je score enzovoort bijhoud? Socialclub.com ofzo? BEDANKT! Reageren
Jockie Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik heb een vraag: Hoe verander ik Online me poppetje, ik ben nu een vrouw de heletijd. Daarnaast had ik nog een vraag: Hoe heet die site die je score enzovoort bijhoud? Socialclub.com ofzo? BEDANKT! online poppetje je moet eerst naar je mobiel kies dan multiplayer dan druk je op player model dan zie je je eigen model ga naar gender druk op de toets links of rechts op je controller en je ben klaar site die de scrore bijhoud http://socialclub.rockstargames.com/ Bewerkt: 4 mei 2008 door Jockie Reageren
Earth Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb een vraag: Hoe verander ik Online me poppetje, ik ben nu een vrouw de heletijd. Daarnaast had ik nog een vraag: Hoe heet die site die je score enzovoort bijhoud? Socialclub.com ofzo? BEDANKT! online poppetje je moet eerst naar je mobiel kies dan multiplayer dan druk je op player model dan zie je je eigen model ga naar gender druk op de toets links of rechts op je controller en je ben klaar site die de scrore bijhoud http://socialclub.rockstargames.com/ Bedankt, want die vrouw ziet er niet uit. Reageren
mikevee Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 THX Weten we dit oowk weer :eten: :eten: Reageren
IronBullet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 waar kun je de stand zien op social club ?? Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 staat nog niet online... "coming soon" vandaar ook de rankregistratie problemen denk Reageren
ginobb Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Reageren
Earth Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Reageren
Venzio Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Fout want ik heb nieuwe kleren en ben ook een keer stroom uitgevallen en daarna er weer op en toen hat ik ze nog Reageren
Earth Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Fout want ik heb nieuwe kleren en ben ook een keer stroom uitgevallen en daarna er weer op en toen hat ik ze nog Dan ben jij denk ik één van de weinigen. Reageren
Venzio Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Fout want ik heb nieuwe kleren en ben ook een keer stroom uitgevallen en daarna er weer op en toen hat ik ze nog Dan ben jij denk ik één van de weinigen. Ik speel op de xbox360. En ben rank 2 of 3 en ik kan al een Legerbroek die je normaal nog niet kan. en ik moet nog iets van 20.000 exp voor rank up terwijl het gister avond nog 30.000 was dus ik heb vandaag gespeelt en 10.000 verdient en nu ga ik weer spelen en ik heb alles nog. Volgens mij zit jij dus fout. Dit is wel op Xbox360. Reageren
Earth Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Fout want ik heb nieuwe kleren en ben ook een keer stroom uitgevallen en daarna er weer op en toen hat ik ze nog Dan ben jij denk ik één van de weinigen. Ik speel op de xbox360. En ben rank 2 of 3 en ik kan al een Legerbroek die je normaal nog niet kan. en ik moet nog iets van 20.000 exp voor rank up terwijl het gister avond nog 30.000 was dus ik heb vandaag gespeelt en 10.000 verdient en nu ga ik weer spelen en ik heb alles nog. Volgens mij zit jij dus fout. Dit is wel op Xbox360. Ik heb het over de Playstation 3, maar dit is al verholpen door de nieuwe patch. Deze topic mag dus dicht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.