Jump to content

Savegame rond de 55 procent


Little Jacob

Recommended Posts

Hey, ik heb gta IV uitgespeelt qua hoofdmissies enzo maar ik heb een fout gemaakt bij de laatste keuze. Dus heeft iemand een savegame waar de storyline al compleet is of bijna.

Ik heb namelijk de keuze voor geld gemaakt. spoiler: daarbij ging roman dus dood en dat vind ik balen.[/font]

Het is voor de ps3.

- het liefste zonder cheats en playboy dood ;)

EDIT:

Missie(s): voor de bruiloft van Roman en Mallorie

Cheaten: Nee

Overig:Rond de 50, 55 procent het liefst

Console: ps3

Alvast bedankt,

LJ :engel:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Het is 59 % als je daar bent, ik denk ik zeg het maar even. Voordat je allemaal missies moet doen van andere opdrachtgevers.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

hey ik ben daar.

heb playboy gekillt

en derrick [/font]

maar weet niet hoe je moet uploade

Kijk dan even in dit topic. ;)

Nadat je savegame op je computer staat moet je dit inpakken met WinRAR of gewoon kopiëren naar een gecomprimeerde map. Daarna upload je je savegame op GTAForum via het bijlage systeem, of natuurlijk op een host buiten GTAForum, zoals Rapidshare of Megaupload.

Een bijlage op het forum kan je uploaden door het bijlagensysteem te gebruiken die je kan vinden onder je typvakje van je post. Hier een screen voor verduidelijking:

bijlagensysteemhg1.th.png

Dan klik je op Bladeren... en selecteer je je ingepakte savegame. Dan klik je op Uploaden! (Velen vergeten dit) Daarna zal je automatisch onder die post je bijlage zien staan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja thanks :tu:

Maar het is dus niet dat ik het niet kan uitspelen ofzo want dat heb ik namelijk al gedaan. Alleen de uitkomst was niet zoals ik het eigelijk wilde. En, zo dom als ik ben, heb ik geen backup gemaakt. Oftewel; Opnieuw uitspelen of een savegame aanvragen. En ik probeer dus even dit en anders toch maar opnieuw :7

Dus als iemand een savegame heeft rond de 55 of 59 procent, en je kan het uploaden en posten _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt dat had ik ook, je moet het winRAR bestand eerst uitpakken. Pak het bijvoorbeeld uit op de bureaublad. Dan maak je een mapje aan die heet BLES00229SGTA402 en daar zet je ze in. Ik kreeg toen een fout en ik kon kiezen tussen "overslaan" of "opnieuw proberen". Als ik opnieuw proberen deed pakte hij hem niet maar toen vinkte ik onderaan de optie "gebruiken voor alle bestanden" of iets dergelijks aan.

Toen deed hij het dus wel, en dan kopieer je het naar je Memorystick/Memorycard. Ik weet ook niet waarom hij deze fout aangaf maar ik ben even bezig geweest en hij doet het nu.

Ps. heb deze savegame van jou c-style alweer doorgespeelt nu heb ik hem alweer completed. :tu:

Thanks man ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...