Jump to content

foto's nemen in Gta4?

Recommended Posts

Geplaatst:

ja met een missie van playboy x moet je een foto maken met een mobiel en die mobiel krijg jij na die missie en dan kun je foto,s maken.

Geplaatst:
ja met een missie van playboy x moet je een foto maken met een mobiel en die mobiel krijg jij na die missie en dan kun je foto,s maken.

chillll:D ook filmpjes??:D

Geplaatst:

Helaas geen filmpjes, ik vind de kwaliteit van die foto's wel een beetje slecht en het probleem is; die foto's die je maakt kan je (zover ik weet) niet terugvinden. Weet iemand waar je die terug kan zien?

Geplaatst:
Helaas geen filmpjes, ik vind de kwaliteit van die foto's wel een beetje slecht en het probleem is; die foto's die je maakt kan je (zover ik weet) niet terugvinden. Weet iemand waar je die terug kan zien?

Voor zover ik weet kan je ze niet terugzien..

Geplaatst:

Ja, volgens mij kan je dit keer geen echte camera hebben. Ik zie wel toeristen ermee rondlopen maarzelf moet je de foto's maken met de fotocamera op de mobiel :D

Geplaatst:

je kan foto's maken met je gsm.

je moet in een missie voor Playboy X dat doen.

maar voor de rest kan je nog wel foto's maken maar dat heeft niet veel zin.

Geplaatst:

Heb gelezen dat je foto's kan maken met je GSM en deze dan in een politieauto kan uploaden om zo dan informatie te verkgrijgen van de persoon waar je een foto van nam. Heb het geprobeerd maar lukt mij niet, de database in de politieauto's laat het wel toe om foto's up te loaden van je mobieltje, iemand een idee hiervoor? Wanneer een politieauto stilstaat en je drukt op L1 (PS3) geraak je in de database

Gamegreetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...