mastala Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Zoals de titel luidt.. kan je foto's nemen in gta4??? Reageren
steintje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ja met een missie van playboy x moet je een foto maken met een mobiel en die mobiel krijg jij na die missie en dan kun je foto,s maken. Reageren
mastala Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ja met een missie van playboy x moet je een foto maken met een mobiel en die mobiel krijg jij na die missie en dan kun je foto,s maken. chillll:D ook filmpjes?? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Helaas geen filmpjes, ik vind de kwaliteit van die foto's wel een beetje slecht en het probleem is; die foto's die je maakt kan je (zover ik weet) niet terugvinden. Weet iemand waar je die terug kan zien? Reageren
Jack-IV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Helaas geen filmpjes, ik vind de kwaliteit van die foto's wel een beetje slecht en het probleem is; die foto's die je maakt kan je (zover ik weet) niet terugvinden. Weet iemand waar je die terug kan zien? Voor zover ik weet kan je ze niet terugzien.. Reageren
Rome666 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 In Gta SA moest je foto's maken van gebouwen enzo voor arch. Moet dat nu ook met je telefoon? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ja, volgens mij kan je dit keer geen echte camera hebben. Ik zie wel toeristen ermee rondlopen maarzelf moet je de foto's maken met de fotocamera op de mobiel Reageren
gta dylan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 je kan foto's maken met je gsm. je moet in een missie voor Playboy X dat doen. maar voor de rest kan je nog wel foto's maken maar dat heeft niet veel zin. Reageren
mastala Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 hmm jammer .. toch een tegenvallertje.. maar goed.. de rest maakt alles goed;) Reageren
Jr2106 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Heb gelezen dat je foto's kan maken met je GSM en deze dan in een politieauto kan uploaden om zo dan informatie te verkgrijgen van de persoon waar je een foto van nam. Heb het geprobeerd maar lukt mij niet, de database in de politieauto's laat het wel toe om foto's up te loaden van je mobieltje, iemand een idee hiervoor? Wanneer een politieauto stilstaat en je drukt op L1 (PS3) geraak je in de database Gamegreetz Reageren
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik zou wel willen, maar mijn ps3 is heen gegaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.