Ottoman 47 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Ik heb in NFSC het hele spel uitgespeeld, maar de auto die waar ik op wachte, kwam niet uit (Chevrolet Camaro Concept) Alsjeblieft niet zeggen dat hij niet bestaat, want ik had hem in Challenge Series gezien, dus wanneer kan ik die auto nou unlocken? OTTO Bewerkt: 3 mei 2008 door Ottoman 47 Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb het spel al tijden niet meer gespeeld, maar staat de auto niet als achievement op één van de achievement cards die er zijn? Het kan ook zijn dat de auto, net zoals bijvoorbeeld de Toyota Corolla AE86, niet beschikbaar is door fouten van EA Games... Je kan ze dan tóch krijgen door trainers te gebruiken. Greetz Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kan je zeggen of geven welke trainer? OTTO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.