Jump to content

Kom niet van wantedlevel af!


Sjorszzz

Recommended Posts

Ik kom niet van mijn wantedlevel af met 4 sterren!!! :duh:

Weet iemand hoe je dr het beste vanaf kan komen want er zijn altijd wel politie heli,s die je wel weer zien waardoor je nog steeds in het wanted gebied bent. :duh:

Iemand nog oplossingen of tips?

Oja ik gebruik geen cheats!

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel moeilijk met 4 sterren want dan is het gebied heel groot volegns mij waar ze je zoeken.

Als je je laat pakken ben je er tog vanaf?

Als je niet opgepakt wil worden moet je denk ff van een gebouw afspringen.

Ik zou het anders ook niet weten, ik heb geen IV (nog niet).

Link to comment
Delen op andere websites

dat is mij al wel es gelukt. ben op een snelweg gegaan en ben zover mogelijk weggereden. toen was ik ergens op het middelste eiland. daar moet je gewoon veel bochten nemen en op je radar kijken waar agenten zitten en daarvandaan rijden. het duurt misschien lang, maar uiteindelijk lukt het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou juist het probleem als ik dat doe is het missie filed! :7

ik zit dus vast je moet dr toch echt van af kunnen komen anders kun je die missie nooit halen.

Het is die missie van The Snow Storm ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is gewoon in alle kleine straatjes gaan of als er een heli achter je zit gewoon onder een brug door ..

Bij die missie van de Bankoverval had ik maar 3-4 minute nodig om ze allemaal af te schudden .. het is echt vet dat ze zo slim zijn :)

Als ik jouw was .. gewoon snel rijden .. slim zijn & LAAT JE NIET RAMMEN !!

Pzz

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou juist het probleem als ik dat doe is het missie filed! :7

ik zit dus vast je moet dr toch echt van af kunnen komen anders kun je die missie nooit halen.

Het is die missie van The Snow Storm ^_^

het is die missie? je hebt zeker alle agenten neergeschoten die je tegenkwam? je kan beter via de tafel waar de drugs op lagen naar boven klimmen en dan zo via de 2de verdieping naar die parkeerplaats rennen waar auto's staan. zo is je wanted level 2/3 en kan je makkelijk ontsnappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar een paar agenten neergeknald en ben dr meteen vandoor gegaan.

Ik had al een goed snellen vluchtauto klaar gezet maar hoe langer ik dr over doe hoe hoger de wantedlevel word! :ch:

Maar zou dat helpen om alle agenten eerst neer te schieten dan?

Want dan krijg je toch alleen maar meer sterren? of ligt dat aan mij??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar een paar agenten neergeknald en ben dr meteen vandoor gegaan.

Ik had al een goed snellen vluchtauto klaar gezet maar hoe langer ik dr over doe hoe hoger de wantedlevel word! :ch:

Maar zou dat helpen om alle agenten eerst neer te schieten dan?

Want dan krijg je toch alleen maar meer sterren? of ligt dat aan mij??? :?

Heel veel mensen hebben problemen met de missie '' Snow Storm ''

Maar eigenlijk is deze niet veel moeilijker dan andere. Wanneer je de drug in handen hebt kun je het beste alleen de agenten neerschieten die jou in de weg staan. Daarna pak je zo snel mogelijk een auto en vlucht je. De beste manier om van je wanted leven af te komen is of door flink gas te geven het zoek gebied uit proberen te rijden of anders een marker naar een Pay & Spray zetten zodat je daar makkelijk heen kan. :D

Lukt het nog niet dan nog maar weer melden. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar een paar agenten neergeknald en ben dr meteen vandoor gegaan.

Ik had al een goed snellen vluchtauto klaar gezet maar hoe langer ik dr over doe hoe hoger de wantedlevel word! :ch:

Maar zou dat helpen om alle agenten eerst neer te schieten dan?

Want dan krijg je toch alleen maar meer sterren? of ligt dat aan mij??? :?

Heel veel mensen hebben problemen met de missie '' Snow Storm ''

Maar eigenlijk is deze niet veel moeilijker dan andere. Wanneer je de drug in handen hebt kun je het beste alleen de agenten neerschieten die jou in de weg staan. Daarna pak je zo snel mogelijk een auto en vlucht je. De beste manier om van je wanted leven af te komen is of door flink gas te geven het zoek gebied uit proberen te rijden of anders een marker naar een Pay & Spray zetten zodat je daar makkelijk heen kan. :D

Lukt het nog niet dan nog maar weer melden. :cya:

Een andere handig tip voor het ontsnappen aan de poltie is (Als je niet te veel sterren hebt) ga de zee in, daar volgen ze je niet.

Link to comment
Delen op andere websites

een goede manier om van je wantedlevel af te komen.

ga naar de tweede brug van onderaf gekeken tussen broker en algonquin die gaat over colony island waar je bent in die missie. je moet daar onder het wegdek over het spoor lopen zo kan de helikopter je niet zien. hier kun je zeker 4 sterren kwijt raken ( als er niet een politie toevalig tussen de rijbanen in valt als je bijna uit de cirkel bent wat ik dus had).

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt het is gelukt door heel hard over die brug te rijden.

Alleen staan ze je aan de andere kant van de brug weer op te wachten dus ben ik op de helft van de brug weze wachten en toen ging mijn wanted weer weg en missie gehaald. :dans:

Bedankt voor de tips allemaal :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...