Jump to content

hoe werkt fraps

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb Fraps 1.9D

maar waar zet fraps je opgenomen filmpje neer op je pc ?

en hoe zet je dan geluid bij je filmpje ?

wie kan me helpen ?

Geplaatst:

dat snap ik

maar ik heb het nu over Fraps 1.9D

en niet over nieuwere versies

dus hoe werkt Fraps 1.9D

Geplaatst:

Is Frap geschikt voor je Software als dat niet zo is dan moet je je harde schijf safen :puh: ! Anders weet ik het ook niet ik weet een forum voor je daar weten ze het vast wel maar ik mag geen reclame maken dus als je dat forum wilt weten stuur me een PB anders suc 6 met het uitzoeken wat het probleem is ;)

Groeten :rolleyes:

Geplaatst:
Dit hoort in het Modding Help forum, kan een moderator/admin hem even een flinke zet geven?

Dat kan ik wel... Maar ik vraag me af waarom..? Dit heeft toch zeker niets met GTA modding te maken? Lijkt me logischer om dit topic naar het Computer Forum te verplaatsen.

--topic moved--

Geplaatst: (bewerkt)
dat snap ik

maar ik heb het nu over Fraps 1.9D

en niet over nieuwere versies

dus hoe werkt Fraps 1.9D

Bij de meeste FRAPS's is het gewoon zo dat je het programma op moet starten, de toets voor screen en voor filmpje in moet stellen. Voor filmpje aan het begin F9, voor screen F10, als je het filmpje wilt beëindigen opnieuw op F9 duwen. Bij nieuwere full versions kun je ook nog kiezen uit max. 60frames per seconde, bij full-versions kun je screens ook opslaan als .jpg en .png welke veel kleiner in schijfruimte zijn, .bmp kost namelijk standaard in FRAPS 900 kb. .jpg kosten rond de 30 tot 50 KB. In Fraps kun je de map van de filmpjes en screens ook apart instellen door op de rode knop BROWSE... te klikken en een map te selecteren

Bewerkt: door Baffie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...