Scarface92 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Beste leden, Ik heb moeite met de missie Russian Revolution, in het begin knal ik iedereen neer maar dan krijg je een 2 sterren wanted level. Dan weet ik niet meer wat ik moet doen, en word Jacob weer doodgeschoten door de politie. Iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Beste leden,Ik heb moeite met de missie Russian Revolution, in het begin knal ik iedereen neer maar dan krijg je een 2 sterren wanted level. Dan weet ik niet meer wat ik moet doen, en word Jacob weer doodgeschoten door de politie. Iemand tips? Zou je mischien iets meer info. kunnen geven zodat ik weet over welke missie het ook al weer gaat. Ik weet het namelijk niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Beste leden,Ik heb moeite met de missie Russian Revolution, in het begin knal ik iedereen neer maar dan krijg je een 2 sterren wanted level. Dan weet ik niet meer wat ik moet doen, en word Jacob weer doodgeschoten door de politie. Iemand tips? Zou je mischien iets meer info. kunnen geven zodat ik weet over welke missie het ook al weer gaat. Ik weet het namelijk niet meer. Daar hebben we WikiGTA voor. Btw, het is de missie dat je word verraden door Dimitri in die loods. Bewerkt: 3 mei 2008 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Draken oog Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Beste leden,Ik heb moeite met de missie Russian Revolution, in het begin knal ik iedereen neer maar dan krijg je een 2 sterren wanted level. Dan weet ik niet meer wat ik moet doen, en word Jacob weer doodgeschoten door de politie. Iemand tips? Zou je mischien iets meer info. kunnen geven zodat ik weet over welke missie het ook al weer gaat. Ik weet het namelijk niet meer. Daar hebben we WikiGTA voor. Btw, het is de missie dat je word verraden door Dimitri in die loods. Ik heb een handige tip voor het vluchten voor de politie (3 sterren of lager), ga de zee in, daar volgen ze je niet. En anders kun je ook nog naar de Pay n' Spay. Bewerkt: 4 mei 2008 door Draken oog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 en schuil achter veel dingen, ook zou ik van te voren een body armor en een goed wapen kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doever Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 met r1 kan je dekking zoeken. ik had deze in 1 keer. zwemmen is idd handig maar het duurt een beetje lang.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Het was inderdaad een moeilijke missie, al is het in het begin niet zo moeilijk. Als je de eerste laag (als het goed is bestaat de missie uit drie 'delen') gehad hebt, zul je naar voren moeten. Little Jacob zal dan achter een brede rij planken (wat waren het ook alweer?) gaan zitten. Ergens ligt ook Armor, of je krijgt het als Little Jacob naar voren loopt. Schiet eerst iedereen neer in het midden. Als je die hebt gehad, zal er nog één aan de rechterkant achter glas schuilen. Het glas kan gewoon kapot, zorg dat dat ook kapot gaat. Pak ondertussen wat van de Micro-SMG's van je vijanden op, zodat je niet zonder munitie zit. Onder degene die achter het glas school, staat nog een andere vijand. Deze zal als het goed is achter een pilaar schuilen. Mocht er nog geen hoek uit de pilaar missen kan je dat eruit schieten zodat je beter op de vijand kan schieten. Daarnaast, er werd uitgelegd hoe je tijdens het richten in kan zoomen. Op de PS3 is dit R3, op de Xbox is dit de rechter knuppel indrukken. Zoom op z'n arm in of, mocht hij er achter weg komen, zoom op z'n hoofd in. Schiet dan. De rest is niet echt een probleem lijkt me. Nu zul je politie krijgen, om deze te doden kun je een Molotov Cocktail (die ergens in de loods naast een kantoortje ligt) pakken. Loop naar buiten en gooi hem netjes tussen de politieauto's. Als Little Jacob meeloopt heb je geluk (wat ik dus niet had ), anders moet je even naar buiten en weer naar binnen. Little Jacob zal je volgen en voor de rest is het gewoon een goede vluchtweg met veel bochten vinden. Succes! Bewerkt: 4 mei 2008 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Iedereen bedankt voor de tips, heb hem gehaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cobrax Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 ok ik heb dus problemen met het laatste stukje met de de politie maar ga ook de tips opvolgen en eens kijken wat we er mee kunnen bedankt mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Met de wanted level: Snel rennen naar de dichtsbijzijnde politieauto, haal Jacob snel op en wegrijden! Probeer snel uit die cirkel te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.