Jump to content

Nog een vraagje


Disturbed

Recommended Posts

Ik heb nog een vraagje :$

Ik ben nu bij een missie dat ik een interview heb met een paar advocaten. Nu weet ik wel hoe laat dat is, maar hoe kom ik erachter waar het is? Want dat staat nergens, ook niet in de Organizer...

help?

Bij voorbaat heul veel dank :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraagje :$

Ik ben nu bij een missie dat ik een interview heb met een paar advocaten. Nu weet ik wel hoe laat dat is, maar hoe kom ik erachter waar het is? Want dat staat nergens, ook niet in de Organizer...

help?

Bij voorbaat heul veel dank :bier:

Als het goed is krijg je eerst een bericht dat je je eigen netjes moet kleden. Bijvoorbeel door een net pak aan te trekken. Daarna komt er te staan waar je heen moet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de hele tijd gaan saven, zodat het amar 3 minuten (ingame 3 uur) verschil is. Dan staat er waar je heen moet (dit is vlakbij Perseus). Koop de schoenen die in de Perseus verkrijgbaar zijn. Ook moet je een pak met stropdas hebben. Die zitten bij product (Suit &Tie). Ga dan naar de interview toe.

Verder zie je wel wat komen zal ^_^

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...