Jump to content

GTA4 Uitverkocht ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ging alle grote winkels binnen, zeiden ze van dinsdag of woensdag zou ie aankomen

ging ik een kleine free record shop binnen en daar lag ie een overvloed aan GT4A exemplaren!

dus kleine tip, ga ook naar kleine winkels aangezien ze minder klanten binnenkrijgen

Bewerkt: door LoneStar_Zero
Geplaatst:
Ik ging alle grote winkels binnen, zeiden ze van dinsdag of woensdag zou ie aankomen

ging ik een kleine free record shop binnen en daar lag ie een overvloed aan GT4A exemplaren!

dus kleine tip, ga ook naar kleine winkels aangezien ze minder klanten binnenkrijgen

dat heb ik zelf al gedaan, en kan ps3 en gta iv goedkoop daar krijgen waarschijnlijk :Y
Geplaatst:

Hmmm, ik zal misschien morgen (zondag) nog even in Groningen kijken. Weet iemand ook of die zaken morgen in Groningen open zijn? Aangezien het een koopzondag is waarop de winkels zelf mogen bepalen of ze open zijn.

Geplaatst:

k heb 15 winkels afgebelt.. de laatste had m.. toen k er heen ging zag k er nog 3 liggen, lang leve intertoys:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...