Jump to content

XBOX 360 met GTA IV


T-Designz

Recommended Posts

Hey

Ik wil plz info hebben over een xbox360 en GTA IV

Ik weet niet welke versie ik moet kiezen.

Graag niet al te duur.

Ik kan mischien 300 euro spenden ongeveer.

BVD

kijk eens naar mijn topic: goedkope bundels (pagina 2 volgens mij)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier bij de Mediamarkt in Ede kost een XBOX Arcade 195 euro. GTA kost 49 euro, dus ben je in totaal 244 euro kwijt. Wel raad ik je de Arcade versie je af, deze beschikt namelijk niet over een hardeschijf, waardoor je de downloadbare content welke in augustus vrijkomt niet kan opslaan. Wat nog een probleem gaat worden is het installeren van de patch door R* om de crashes tegen te kunnen gaan, ook hier zal een schijf voor nodig zijn, althans, ik neem aan dat de patch niet op de interne memorycard van 256MB zal gaan passen.

Ps. Let er overigens wel op dat je een XBOX koopt met Falcon moederbord. Bij deze versie is namelijk de CPU op 65nm gebakken, dat wil zeggen, een kleiner productieproces, dus minder warmte. In augustus komt de Jasper uit. Bij deze versie is ook de GPU (grafische processor) op 65nm gebakken, waarme M$ definitief van de PROD problemen af hoopt te zijn (Jaja... :puh:)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...