Jump to content

Zelf een keuze maken ..


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ïn GTA IV kun je verschillende keuzes maken. Maar het zijn er maar een paar. Had jij liever gehad dat er veel meer waren zodat je beetje je eigen verhaal kan vormen ? Of heb je gewoon liever een verhaal dat bijna altijd het zelfde zal aflopen zoals nu in GTA IV dus ?

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had persoonlijk liever gewild dat er er minder keuze's maken, omdat je dan nooit weet hoe het verhaal verder zal gaan en je dus misschien dingen mist enzo.

Het is wel origineel, maar ik vind het angstaanjagend. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De keuzes zijn leuk omdat er altijd 1 overduidelijk niet nadelige, en alleen positieve keuze is (behalve geld verlies, maar ja). Dus dat is wel leuk en er mochten er best wat meer zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het leuk als er meer keuzes waren in het spel. Dan zou bijna iedereen het spel nog een keer spelen om dan via de andere manier te spelen. Maar dat betekent ook dat R* heel veel meer werk heeft eraan. En ik snap ergens ook dat ze daar niet aan willen beginnen.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het leuk als er meer keuzes waren in het spel. Dan zou bijna iedereen het spel nog een keer spelen om dan via de andere manier te spelen. Maar dat betekent ook dat R* heel veel meer werk heeft eraan. En ik snap ergens ook dat ze daar niet aan willen beginnen.

Jep, dan is GTA V over tien jaar nog niet klaar. :puh: Maar het zou wel leuk zijn dan kan je maanden GTA spelen :sigaar:

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel beter dat ze dat zo gedaan hebben want dan is het nooit écht hetzelfde. Alleen ik heb overal de verkeerde keuze's gemaakt. Dus dat word dan nog 'ns spelen, dus wat dat betreft hebben ze het goed :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Het aantal keuzes is niet groot inderdaad, maar genoeg.

De keuzes die je maakt hebben wel héél wat impact op je game, en @ hierboven, inderdaad wanneer je de game een tweede maal gaat spelen kom je weer heel anders uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...