Jump to content

Einde verschil


BcashGetMoney

Recommended Posts

Hallo allemaal, Ik had twee vraagjes 1 wat zyn de keuzes die egt verschil uit maken voor het einde? 2 bij de missie "ivan the not so terrible" moet je kiezen of je ivan laat vallen en dan dood is of laat leven ik heb prongelijk op laten vallen gedrukt is dit erg? Alvast bedankt!

Bewerkt: door BcashGetMoney
Link to comment
Delen op andere websites

Let op! Deze info kan inhoud bevatten die het plot vertellen over GTA IV!

Bij de missie Ivan The Not So Terrible is er volgens mij geen verschil in dood of leven.

Verder moet je ook nog eens kiezen of je een meisje Cherise wilt vermoorden in de missie Ruff Rider van Dwayne. Dit zal ook niets uitmaken, volgens mij.

Dan kan je ook nog eens kiezen tussen Playboy X en Dwayne om te vermoorden. Als je Playboy X vermoord, dan krijg je $25 000 en zijn appartement. Vermoord je Dwayne, dan krijg je alleen $25 000. Je kan hier dus het best Playboy X vermoorden.

Verder zal je in de laatste missie ook eens moeten kiezen om Dimitri te laten leven en geld te krijgen, of om wraak te nemen om Dimitri en hem te vermoorden. Daarbij vond ik deze post, kijk daar dus eens naar. ;)

Dan zal je ook nog eens moeten kiezen tussen Derrick en Francis. Hierbij kan je best Derrick vermoorden, omdat je deze dan kan bellen als er politie achter je aan zit. Bij Francis te vermoorden gebeurt er volgens mij niets.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

sommige random characters hebben effect op de 100%

zoals ivan jeff cherise hassan en nog meer van die mensen worden met een blauw poppetje als je in hun buurrt ben

aangegeven

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal je ook nog eens moeten kiezen tussen Derrick en Francis. Hierbij kan je best Derrick vermoorden, omdat je deze dan kan bellen als er politie achter je aan zit. Bij Francis te vermoorden gebeurt er volgens mij niets.[/font]

Even ter aanvulling: Als je Derrick vermoordt krijg je nog extra missies van Franics, vermoord je Francis mag je naar zijn begrafenis en kan je daar nog wat mensen afknallen. [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Let op! Deze info kan inhoud bevatten die het plot vertellen over GTA IV!

Bij de missie Ivan The Not So Terrible is er volgens mij geen verschil in dood of leven.

Verder moet je ook nog eens kiezen of je een meisje Cherise wilt vermoorden in de missie Ruff Rider van Dwayne. Dit zal ook niets uitmaken, volgens mij.

Dan kan je ook nog eens kiezen tussen Playboy X en Dwayne om te vermoorden. Als je Playboy X vermoord, dan krijg je $25 000 en zijn appartement. Vermoord je Dwayne, dan krijg je alleen $25 000. Je kan hier dus het best Playboy X vermoorden.

Verder zal je in de laatste missie ook eens moeten kiezen om Dimitri te laten leven en geld te krijgen, of om wraak te nemen om Dimitri en hem te vermoorden. Daarbij vond ik deze post, kijk daar dus eens naar. ;)

Dan zal je ook nog eens moeten kiezen tussen Derrick en Francis. Hierbij kan je best Derrick vermoorden, omdat je deze dan kan bellen als er politie achter je aan zit. Bij Francis te vermoorden gebeurt er volgens mij niets.[/font]

Owkey heel erg bedankt voor de info! _O_:tu:

Er is wel een verschil volgens mij, als je hem laat leven is hij later een van die friend missions ergens in Alderney.[/font]

Dat bedoel je met die Ivan? Zal ik dan helemaal opnieuwe beginnen en hem dan laten leven? :7 (Ben iets van 25% volgens mij)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen in GTA IV strategy guide dat het helemaal niet uitmaakt als je Ivan dood maakt of niet

Ze zullen misschien later boos op je worden als je hebt laten leven,

maar dat maakt niet uit, je kan er later wel geld verdienen aan als random character

Later in het spel moet je keuzes maken uit moeilijker beslissingen

Link to comment
Delen op andere websites

K heb bij die ene missie Holland nights voor Francis die drugsdealer op het einden dood geschoten wa hebben jullie gedaan?

Ik heb de drugdealer laten leven, hij komt terug als random character

Je krijgt meer missies dus.

Link to comment
Delen op andere websites

K heb bij die ene missie Holland nights voor Francis die drugsdealer op het einden dood geschoten wa hebben jullie gedaan?

Ik heb de drugdealer laten leven, hij komt terug als random character

Je krijgt meer missies dus.

Ik liet hem egt niet leven moest egt zo 20 gangsters killen ofzo voordat ik bij hem kwam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Let op! Deze info kan inhoud bevatten die het plot vertellen over GTA IV!

Bij de missie Ivan The Not So Terrible is er volgens mij geen verschil in dood of leven.

Verder moet je ook nog eens kiezen of je een meisje Cherise wilt vermoorden in de missie Ruff Rider van Dwayne. Dit zal ook niets uitmaken, volgens mij.

Dan kan je ook nog eens kiezen tussen Playboy X en Dwayne om te vermoorden. Als je Playboy X vermoord, dan krijg je $25 000 en zijn appartement. Vermoord je Dwayne, dan krijg je alleen $25 000. Je kan hier dus het best Playboy X vermoorden.

Verder zal je in de laatste missie ook eens moeten kiezen om Dimitri te laten leven en geld te krijgen, of om wraak te nemen om Dimitri en hem te vermoorden. Daarbij vond ik deze post, kijk daar dus eens naar. ;)

Dan zal je ook nog eens moeten kiezen tussen Derrick en Francis. Hierbij kan je best Derrick vermoorden, omdat je deze dan kan bellen als er politie achter je aan zit. Bij Francis te vermoorden gebeurt er volgens mij niets.[/font]

Als je Playboy vermoordt krijg je geen geld, alleen z'n huisje...[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

K heb bij die ene missie Holland nights voor Francis die drugsdealer op het einden dood geschoten wa hebben jullie gedaan?

Ik heb de drugdealer laten leven, hij komt terug als random character

Je krijgt meer missies dus.

Ik liet hem egt niet leven moest egt zo 20 gangsters killen ofzo voordat ik bij hem kwam :puh:

Maar bij random character kan je hem nog krijgen en dan moet je hem vermoorden en krijg jezelf zelfs nog geld

Link to comment
Delen op andere websites

K heb bij die ene missie Holland nights voor Francis die drugsdealer op het einden dood geschoten wa hebben jullie gedaan?

Ik heb de drugdealer laten leven, hij komt terug als random character

Je krijgt meer missies dus.

Ik liet hem egt niet leven moest egt zo 20 gangsters killen ofzo voordat ik bij hem kwam :puh:

Maar bij random character kan je hem nog krijgen en dan moet je hem vermoorden en krijg jezelf zelfs nog geld

Beter da wist ik niet dan laat ik hem de volgende keer leven maar wat is die missie van hem dan?

Link to comment
Delen op andere websites

K heb bij die ene missie Holland nights voor Francis die drugsdealer op het einden dood geschoten wa hebben jullie gedaan?

Ik heb de drugdealer laten leven, hij komt terug als random character

Je krijgt meer missies dus.

In de random character missie van hem moet je hem ook vermoorden. Dus het heeft geen verschil

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...