Forumrunner Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) ik was ''al ghillied up'' aan het doen in COD4 en toen vond ik iets grappigs , beetje vergezocht maar toch: wat een kracht hebben die russen thanks for watching. Bewerkt: 4 mei 2008 door forumrunner Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 uitleg 2de: die rus ligt daar op de grond voor de WC. dus hij heeft gepoept en toen kwam die drol er met zon gang uit dat ie dood voorover vloog Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 maar ik snap de eerste ook niet helemaal. Wat is daar zo grappig aan? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) een smiley als je goed kijkt. en tijdens de missie ''heat'' moest ik met een javelin schieten. ik schoot en gaz liep er voorlangs en de kogel ketste af. screen Bewerkt: 5 mei 2008 door forumrunner Reageren
Robin B Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 een smiley als je goed kijkt. en tijdens de missie ''heat'' moest ik met een javelin schieten. ik schoot en gaz liep er voorlangs en de kogel ketste af. screen leuk plaatje Reageren
forumrunner2 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 een smiley als je goed kijkt. en tijdens de missie ''heat'' moest ik met een javelin schieten. ik schoot en gaz liep er voorlangs en de kogel ketste af. screen jah en waaar mag ie dan wel niet staan ?????????????????????????????????????? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 een smiley als je goed kijkt. en tijdens de missie ''heat'' moest ik met een javelin schieten. ik schoot en gaz liep er voorlangs en de kogel ketste af. screen jah en waaar mag ie dan wel niet staan ?????????????????????????????????????? De javelin kogel ketste af op Gaz en toen vloog de kogel nog een klein eindje dus Gaz is uit beeld........... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.