Jump to content

GTA IV - Geschatte waarde (inclusief PS3)

Recommended Posts

Geplaatst:

Nadat ik pasgeleden GTA IV ook heb gespeeld en zo her en der heb gelezen dat de kans erg klein is dat het spel uitkomt voor de PC, heb ik na een poosje nadenken toch gekozen om een PS3 met GTA IV te kopen als de PC-versie na één maand na de release nog niet is aangekondigd, of dat de geruchten steeds feller worden voor een PC-versie.

Aangezien ik wel eerst moet sparen voor een PS3 (mijn ouders vinden 't een beetje duur om te betalen 0_0 ) kan het, na vooruitzichten, niet eerder dan ná de zomervakantie of eind 2008. In de zomervakantie heb ik een bijbaantje, folders bezorgen met waarschijnlijk een gemiddelde van €27,- per week. De gehele zomervakantie (waarschijnlijk rond de 8 weken) heb ik dus €216,- per elkaar gespaard. Aangezien de PS3 rond de €400,- is en GTA IV rond de €60,-. Ik zit aan het eind van de zomervakantie op ongeveer de helft, dus na 2 maanden. Ik ga dan na de vakantie waarschijnlijk ook verder met folders bezorgen om de laatste euro's bij elkaar te sparen.

Nu is mijn vraag: Denken jullie dat de prijs van PS3 en/of GTA IV binnen de tijd die ik hierboven al heb uitgelegd zal dalen of ongeveer rond dezelfde prijs zal hangen? Op deze manier kan ik een beetje schatten hoelang ik ongeveer bezig zal zijn.

Tot slot nog één vraagje: zit bij een PS3 al een controller inbegrepen, of moet ik deze nog zelf erbij kopen?

Alvast bedankt,

Donwell

Geplaatst:

Ik dacht dat M4X ooit eens tegen DenkaanHenk gezegd had dat er een witte PS3 zal uitkomen in enkele maanden, en deze zo een 330 euro zou kosten. Dit is volgens mij niet bevestigd, maar je kan er op wachten.

GTA IV zal volgens mij in 3 maanden toch ook wel ongeveer 5 euro gedaald zijn, al is dat niet veel en is die kans niet zo groot.

Ook zou er een bundel komen voor een PS3 samen met GTA IV voor 399,99 euro, dus dan heb je toch ook al zo'n 60 euro bespaard.

Eén draadloze SIXAXIS controller is bij elke PS3 in begrepen, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Je moet toch nog enkele maanden wachten eer je genoeg geld hebt, dus tegen die tijd zullen de prijzen wel wat gedaald zijn. ;)

Geplaatst:

Ik denk dat je na de zomervakantie, dat je dan met 400 euro al wel een ps3 met gta 4 kan kopen (ps3 dan denk ik gedaald naar zon 350 euro en gta 4 dan ook rond de 50 euro)

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik gewoon gaan sparen voor de prijs die er nu is. Als blijkt de PS3 toch gezakt is met de prijs krijg je dat heus wel te horen via reclame folders en via internet. En als je het geld bij elkaar hebt gespaard en de PS3 blijkt goedkoper te zijn. Heb je mooi wat geld over om nog een ander spel te kopen. Want GTA IV is echt niet het enigste mooiste spel voor de PS3. Bijvoorbeeld Metal Gear Solid 4. Die volgende maand uitkomt. En zo zijn er nog veel meer mooie spellen. ^_^

Geplaatst:
Als ik jou was zou ik gewoon gaan sparen voor de prijs die er nu is. Als blijkt de PS3 toch gezakt is met de prijs krijg je dat heus wel te horen via reclame folders en via internet. En als je het geld bij elkaar hebt gespaard en de PS3 blijkt goedkoper te zijn. Heb je mooi wat geld over om nog een ander spel te kopen. Want GTA IV is echt niet het enigste mooiste spel voor de PS3. Bijvoorbeeld Metal Gear Solid 4. Die volgende maand uitkomt. En zo zijn er nog veel meer mooie spellen. ^_^

k snap niet wat mensen nou zo mooi en vet vinden aan mgs4, schijtgame met een medaille vind k dat. maarja ieder zijn smaak:)

Geplaatst:

@hierboven inderdaad, maar ik weet niet hoe oud hij is,

gewoon auto's wassen ofzo, je moet gewoon een x naar een autogarage gaan en vragen of ze nog een autowasser nodig hebben genoeg te doen

Geplaatst:
Ik dacht dat M4X ooit eens tegen DenkaanHenk gezegd had dat er een witte PS3 zal uitkomen in enkele maanden, en deze zo een 330 euro zou kosten. Dit is volgens mij niet bevestigd, maar je kan er op wachten.

GTA IV zal volgens mij in 3 maanden toch ook wel ongeveer 5 euro gedaald zijn, al is dat niet veel en is die kans niet zo groot.

Ook zou er een bundel komen voor een PS3 samen met GTA IV voor 399,99 euro, dus dan heb je toch ook al zo'n 60 euro bespaard.

Eén draadloze SIXAXIS controller is bij elke PS3 in begrepen, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Je moet toch nog enkele maanden wachten eer je genoeg geld hebt, dus tegen die tijd zullen de prijzen wel wat gedaald zijn. ;)

Bedankt voor je antwoord. Zo'n bundel zal inderdaad al schelen, als die binnen de komende tijd uitkomt zal dat mooi zijn. Als die niet rond die tijd uitkomt kan ik ook nog kijken voor een witte of zwarte (de kleur die de prijs bepaalt... :roll:). :Y

Ik ga voorlopig ook sparen voor de huidige prijs, maar als men verwacht dat 'ie binnen dit jaar nog wat zakt (de prijs) kan ik daar uiteraard even een beetje op letten; beetje berekenen hoeveel weken nog, etc.

Ik ga uiteraard ook andere spellen kopen naast GTA IV, om enkel voor dat spel dan een PS3 aan te schaffen is ook een beetje duur.. :engel: Als ik dan nog wat geld over heb koop ik inderdaad nog een spel erbij.

Ander bijbaantje zoeken, 400-500 euro moet je toch wel in één maand bij elkaar krijgen. :Y

In de zomervakantie heb ik dat baantje pas, dus vanaf dan kan ik pas een beetje beginnen met sparen.. Het is dan toch vakantie, dus ik zal nog eens kijken of ik in de tussentijd nog wat ander werk kan zoeken.

Bedankt voor zover met de informatie en tips, heb er veel aan. :tu:

PS: Ik ben dus 14 jaar, zie profiel. ;)

Geplaatst:

Bedankt voor je antwoord. Zo'n bundel zal inderdaad al schelen, als die binnen de komende tijd uitkomt zal dat mooi zijn. Als die niet rond die tijd uitkomt kan ik ook nog kijken voor een witte of zwarte (de kleur die de prijs bepaalt... :roll:). :Y

Met wat ik tegen DenkaanHenk zei doelde ik op een eventueel MTGS4 bundel, die al bevestigt is voor Japan en Amerika en daar op 12 juni, de releasedatum van MTGS4, uit zal komen. Dit is dus een witte of een grijze PS3, met een dualshock 3 controller (ter waarde van 90 euro), en MTGS4. Het is helaas nog niet zeker of deze bundel ook naar Europa komt, maar ik ga er vanuit dat binnenkort bevestigt wordt.

De prijs van GTA IV zal helaas pas tegen de herfst dalen, aangezien Sony dan met een nieuwe platinum reeks komt waar GTA IV dus ook bij zal zitten. Dan zal GTA IV verkrijgbaar zijn voor 39,99 euro, en de prijs van de PS3 zal ook hoogstwaarschijnlijk verlaagd worden voor die tijd.

Ik denk dat je het voordeligst uit bent als je eerst een MTGS4 bundel koopt als deze in Europa verschijnt, met GTA IV los erbij. Als je daar nog mee wacht tot de eerst volgende prijsverlaging of tot de herfst, dan zal alles nog een stuk goedkoper zijn ;)

Geplaatst:

Bedankt voor de informatie, waarschijnlijk heb ik het geld tegen de herfst binnen. Ik bedacht me vanmiddag dat ik ook nog wel wat geld heb van mijn verjaardag, dus dat scheelt ook. Als die bundel (PS3 en GTA IV ineen) ook in Nederland uitkomt ga ik waarschijnlijk voor die. Ik zal ook nog eens even kijken naar het MTGS4-pakket, even prijzen vergelijken dus... Maar goed, dat bekijk ik dan nog wel eventjes als ik het meeste geld bij elkaar heb.

Volgens mij heb ik alle nodige informatie onderhand wel, allen bedankt voor het reageren! _O_

Geplaatst:

Postbank rente punten!!!

Playstation 3 + 2 Games = +/- €230,-

Dus bespaart je aardig als je teminsten rente punten heb ;)

Geplaatst:

Er is al een PS3 pakket met GTA IV erbij beschikbaar hoor, voor de prijs van 440 euro ;) Ik wil hier nu niet de fanboy gaan uithangen, maar als je budget beperkt is, waarom dan geen Xbox 360 kopen?

Geplaatst:

Je kunt natuurlijk ook altijd wat oude games of een oude console verkopen op Marktplaats. Dit levert ook nog aardig wat op. Vooral Xbox spellen en Playstation 1 spellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...