Jump to content

GTA IV - Geschatte waarde (inclusief PS3)


Donwell

Recommended Posts

Postbank rente punten!!!

Playstation 3 + 2 Games = +/- €230,-

Dus bespaart je aardig als je teminsten rente punten heb ;)

Ik zit alleen bij de Rabobank, dus dat schiet niet heel erg veel op, vrees ik. :puh:

Er is al een PS3 pakket met GTA IV erbij beschikbaar hoor, voor de prijs van 440 euro ;) Ik wil hier nu niet de fanboy gaan uithangen, maar als je budget beperkt is, waarom dan geen Xbox 360 kopen?

Echt beperkt zit ik niet, 't punt is wel dat ik het één en ander bij elkaar moet sparen. Ik heb ook nog even vergeleken met XBox360 en een PS3, maar uiteindelijk leek een PS3 mij handiger, en dat geld komt er uiteindelijk wel. :)

Je kunt natuurlijk ook altijd wat oude games of een oude console verkopen op Marktplaats. Dit levert ook nog aardig wat op. Vooral Xbox spellen en Playstation 1 spellen.

Ik heb nog wel wat voor de XBox liggen dacht ik, waar ik vrijwel niet meer op speel. Ik zal eens kijken wat ik daarmee ga doen, en anders liggen er vast nog wel wat andere spelletjes die ik niet meer speel... Punt is dat ze dan vrij goedkoop zijn als ik ze verkoop. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...