Jump to content

autosave


michaelfivez

Recommended Posts

Hoe start je een geautosaved spel op?

Dat gebeurt automatisch, in de X360 versie tenminste.

Het saved automatiasch, maar hoe kom je dan op die slot wanneer je je ps3 afzet

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Auto-Save functie gebruikt, zal dit automatisch worden opgeslagen, in jou slot. ;)

Bijvoorbeeld, je hebt je game opgeslagen in slot 1. Je hebt een missie gehaald, dan slaat de Auto-Save functie automatisch overheen van je vorige slot. ;)

En als je de game opstart dan ben je weer waar je gebleven was. ;)

T.I.P Netzoals wat hier boven al vermeld staat. "Zet de Auto-Save functie uit hierdoor kun je happeringen of storingen voorkomen. Dit doe je bij Start-Game-AutoSave-OFF. ;)

Succes

;)

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

je moet de autosave versie niet gebruiken. dit is 1 van de redenen waarom het spel bij sommige op bepaalde momenten blijft haperen

serieus ? ik heb hem ook aanstaan en hij hapert bij mij soms ook :duh: ik zal hem ff uitzetten kijken of hij dat niet meer doet .

Link to comment
Delen op andere websites

je moet de autosave versie niet gebruiken. dit is 1 van de redenen waarom het spel bij sommige op bepaalde momenten blijft haperen

serieus ? ik heb hem ook aanstaan en hij hapert bij mij soms ook :duh: ik zal hem ff uitzetten kijken of hij dat niet meer doet .

Ja, serieus ;) Als je bij de PS opstart moet je je ook afmelden bij Playstation Network. ;) Hierdoor kun je ook storingen of happeringen voorkomen. ;) ( Tenminste, als je internet op je PS3 hebt ;) ) Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...