steintje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 wat vinden jullie de mooiste auto,s uit gta iv?. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Volgens mij zijn hier al verschijnende topics over. Het valt mij trouwens op dat jij erg snel een nieuw topic aanmaakt terwijl dat niet nodig is. Wil je zo graag de zoekmachine de volgende keer gebruiken. Dit is niet gemeen bedoeld. Bewerkt: 4 mei 2008 door Mazzeltje Reageren
steintje Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 maar dit is een topic over de mooiste auto,s niet de beste. Reageren
Carl-J Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 die chrysler 300c look a like weet ff nie meer hoe die heet Reageren
Little Jacob Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 die chrysler 300c look a like weet ff nie meer hoe die heet Volgens mij bedoel je de PMP-600, toch? Nah in ieder geval die vind ik wel het mooist, en van de motors die chopper met de voorband ver naar voor. Ik weet even niet meer hoe die heet, het was in ieder geval geen freeway maar een hele nieuwe. Reageren
steintje Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 die chrysler 300c look a like weet ff nie meer hoe die heet Volgens mij bedoel je de PMP-600, toch? Nah in ieder geval die vind ik wel het mooist, en van de motors die chopper met de voorband ver naar voor. Ik weet even niet meer hoe die heet, het was in ieder geval geen freeway maar een hele nieuwe. ik denk dat je de zombie of de hellfury bedoelt. Reageren
FerryN Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) De Sultan RS, met die getunede motorblok met turbo , en soms knalt ie er een vlam uit de uitlaat, die tevens aan de zijkant zit. Een coole bodykit erop, en mooie spoiler. Greetz Bewerkt: 4 mei 2008 door FerryN Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Van wat ik gezien heb vind ik de scooter ook zeer mooi;) Reageren
steintje Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 wie weet hoe de bobber eruiziet nog nooit gezien? graag een foto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.