wtc Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hallo, Ik heb sinds woensdag dus een PS3 gekocht incl. GTA IV. Daar zat ook één controller bij. Ik heb ook ingesteld dat deze trilt, maar dat doet hij niet?! Wanneer in GTA IV zou de controller moeten trillen? In elk geval heb ik het nog nergens gevoeld... Moet ik een "speciale" controller kopen dan? Of ondersteunt GTA IV geen trilfunctie? wtc Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 De Sixaxis controller ondersteunt helemaal geen trillfunctie. Er zit alleen een bewegings sensor in. Hij voelt ook een stuk lichter aan dan de PS2 controller. Er is wel aangekondigt dat er een controller met trill functie en bewegingssensor er aan komt. Wanneer deze uitkomt weet ik niet. Reageren
mastala Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ondersteunt gta 4 trilfunctie dan? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ondersteunt gta 4 trilfunctie dan? Nee, géén één spel ondersteunt het nog. Gewoon simpel weg omdat er géén controller voor is. Reageren
mastala Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) ondersteunt gta 4 trilfunctie dan? Nee, géén één spel ondersteunt het nog. Gewoon simpel weg omdat er géén controller voor is. gt5 prologue wel hoor geloof ik.. en colin mcrea dirt ondersteunen het al.. nou nog wachten op de controller Bewerkt: 4 mei 2008 door mastala Reageren
steintje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ja die controller heet volgens mij de dual shock ofzo Reageren
bassen Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ondersteunt gta 4 trilfunctie dan? Nee, géén één spel ondersteunt het nog. Gewoon simpel weg omdat er géén controller voor is. Er zijn al heel veel spellen die het ondersteunen en zo ook GTA IV, je hebt echter een dual shock 3 controller nodig, voorlopig alleen in japan en amerika te verkrijgen. (ik heb er 1 uit amerika, werkt perfect) Reageren
ScarPacino Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ondersteunt gta 4 trilfunctie dan? Nee, géén één spel ondersteunt het nog. Gewoon simpel weg omdat er géén controller voor is. GTA IV ondersteunt het wel. hebben ze extra gedaan voor als de nieuwe controller uikomt. Reageren
_gamer4life_ Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 deze controller komt over enkele maanden uit Reageren
IV trailer Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 De vibratie's in gta4 (ps3 versie) zijn echt zo realistisch dat je ze soms niet eens meer merkt. Echt veel beter dan de ps2 vibratie's. Ik raad je ook ten zeerste aan om een dualshock3 controller op ebay te laten inporteren voor een redelijke prijs. Door de wisselkoers zijn ze vaak nog goedkoper dan een sixaxis controller in Nederland. Reageren
wtc Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ok, dank voor alle reacties!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.