Jump to content

Trillen van de controller van de PS3


wtc

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb sinds woensdag dus een PS3 gekocht incl. GTA IV. Daar zat ook één controller bij. Ik heb ook ingesteld dat deze trilt, maar dat doet hij niet?! Wanneer in GTA IV zou de controller moeten trillen? In elk geval heb ik het nog nergens gevoeld... Moet ik een "speciale" controller kopen dan? Of ondersteunt GTA IV geen trilfunctie?

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

De Sixaxis controller ondersteunt helemaal geen trillfunctie. Er zit alleen een bewegings sensor in. Hij voelt ook een stuk lichter aan dan de PS2 controller. Er is wel aangekondigt dat er een controller met trill functie en bewegingssensor er aan komt. Wanneer deze uitkomt weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ondersteunt gta 4 trilfunctie dan?

Nee, géén één spel ondersteunt het nog. Gewoon simpel weg omdat er géén controller voor is.

gt5 prologue wel hoor geloof ik.. en colin mcrea dirt ondersteunen het al.. nou nog wachten op de controller

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

ondersteunt gta 4 trilfunctie dan?

Nee, géén één spel ondersteunt het nog. Gewoon simpel weg omdat er géén controller voor is.

Er zijn al heel veel spellen die het ondersteunen en zo ook GTA IV, je hebt echter een dual shock 3 controller nodig, voorlopig alleen in japan en amerika te verkrijgen. (ik heb er 1 uit amerika, werkt perfect)

Link to comment
Delen op andere websites

ondersteunt gta 4 trilfunctie dan?

Nee, géén één spel ondersteunt het nog. Gewoon simpel weg omdat er géén controller voor is.

GTA IV ondersteunt het wel. ^_^ hebben ze extra gedaan voor als de nieuwe controller uikomt. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De vibratie's in gta4 (ps3 versie) zijn echt zo realistisch dat je ze soms niet eens meer merkt. Echt veel beter dan de ps2 vibratie's.

Ik raad je ook ten zeerste aan om een dualshock3 controller op ebay te laten inporteren voor een redelijke prijs. Door de wisselkoers zijn ze vaak nog goedkoper dan een sixaxis controller in Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...