Jump to content

een vraagje


samin00

Recommended Posts

1.als ik naar een wapenwinkel ga kan ik maar 3 wapens ofso kopen hoe kan dat

2.iedereen komt zo snel aan geld maar ik heb maar 2000 ofso :( hoe kan je snel geld verdienen?

Bewerkt: door samin00
Link to comment
Delen op andere websites

1.als ik naar een wapenwinkel ga kan ik maar 3 wapens ofso kopen hoe kan dat

Omdat de andere wapens nog niet op voorraad zijn ? Dan moet je het wat later proberen. Steeds liggen er nieuwe wapens die je wel kan kopen. Het duurt gewoon even.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

1.als ik naar een wapenwinkel ga kan ik maar 3 wapens ofso kopen hoe kan dat

Omdat de andere wapens nog niet op voorraad zijn ? Dan moet je het wat later proberen. Steeds liggen er nieuwe wapens die je wel kan kopen. Het duurt gewoon even.

:cya:

hoelang presies? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een toevoeging met wat hier boven staat.:puh: Je moet de wapens vrijspelen door veel missie's te voltooien. Succes;)

En om aan geld te komen... Dan heb je natuurlijk erg veel optie's voor. Ik zal er een paar opnoemen ;)

1. Natuurlijk missie's ;) Als je verder in het spel komt verdien je ongveer 10,000 $ per missie..;)

2. Werken voor Little Jacob, je zult dan een pakket naar een bepaalde bestemming moeten brengen. Dit levert 250 $ op.

3. Werken voor Roman, dit verdiend echter niet zoveel. Ik dacht ongeveer 30 $ per keer ofzo.

4. Schiet mensen neer die net aan het pinnen zijn. Ze hebben dan meestal 2 a 3 pakken met geld bij zich. ;)

5. Overval een Waardetransport wagen, als je geluk hebt kun je hiermee ongeveer 8,000$ stelen. Maar soms heb je pech, en zit er ongeveer 1,000$ in. ;)

6. Auto's stelen voor Brucie, dit zal erg veel opleveren ongeveer 2,500$ per keer. ;)

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Een toevoeging met wat hier boven staat.:puh: Je moet de wapens vrijspelen door veel missie's te voltooien. Succes;)

ok thx maar heb je miss ook een antwoord op mijn 2e vraag dat wil ik echt graag weten

Link to comment
Delen op andere websites

Steeds als je missie's voltooid komen er nieuwe wapens vrijgespeeld,je hebt voor die wapens geld nodig daarom schiet,bots je een transport wagen kapot en dan komen er meestal heel veel duizende dollars op straat te liggen veel succes ermee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb je nog maar $2000 maar dat komt omdat je nog in het begin bent. Als je nog enkele missie's speelt zal dit snel verhogen, en na een tijdje zal je zo'n $6000 per missie krijgen.

Ook kan je na een bepaalde missie auto's stelen voor Brucie, en daarbij verdien je ook zo'n $2500 per auto, als ze in goede staat zijn.

Er zijn nog tal van andere mogelijkheden, maar daarvoor moet je maar even kijken bij vele topics in GTA IV: General, daar zal je genoeg tips vinden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb je nog maar $2000 maar dat komt omdat je nog in het begin bent. Als je nog enkele missie's speelt zal dit snel verhogen, en na een tijdje zal je zo'n $6000 per missie krijgen.

Ook kan je na een bepaalde missie auto's stelen voor Brucie, en daarbij verdien je ook zo'n $2500 per auto, als ze in goede staat zijn.

Er zijn nog tal van andere mogelijkheden, maar daarvoor moet je maar even kijken bij vele topics in GTA IV: General, daar zal je genoeg tips vinden. ;)

ff een vraagje over die wagens van brucie hij stuurt je toch e-mails enzo maarre staan die auto's/motor's aangegeven met een marker ofso?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb je nog maar $2000 maar dat komt omdat je nog in het begin bent. Als je nog enkele missie's speelt zal dit snel verhogen, en na een tijdje zal je zo'n $6000 per missie krijgen.

Ook kan je na een bepaalde missie auto's stelen voor Brucie, en daarbij verdien je ook zo'n $2500 per auto, als ze in goede staat zijn.

Er zijn nog tal van andere mogelijkheden, maar daarvoor moet je maar even kijken bij vele topics in GTA IV: General, daar zal je genoeg tips vinden. ;)

ff een vraagje over die wagens van brucie hij stuurt je toch e-mails enzo maarre staan die auto's/motor's aangegeven met een marker ofso?

Ja je doet Reply en dan kijk je op je map en dan zie je een blauw bolletje en dat is hem

EDIT:Voor de ''Hummer'' kreeg ik 1002 en dat was met een botsje toen ik de garage in ree dus :puh:

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb je nog maar $2000 maar dat komt omdat je nog in het begin bent. Als je nog enkele missie's speelt zal dit snel verhogen, en na een tijdje zal je zo'n $6000 per missie krijgen.

Ook kan je na een bepaalde missie auto's stelen voor Brucie, en daarbij verdien je ook zo'n $2500 per auto, als ze in goede staat zijn.

Er zijn nog tal van andere mogelijkheden, maar daarvoor moet je maar even kijken bij vele topics in GTA IV: General, daar zal je genoeg tips vinden. ;)

ff een vraagje over die wagens van brucie hij stuurt je toch e-mails enzo maarre staan die auto's/motor's aangegeven met een marker ofso?

Ja je doet Reply en dan kijk je op je map en dan zie je een blauw bolletje en dat is hem

EDIT:Voor de ''Hummer'' kreeg ik 1002 en dat was met een botsje toen ik de garage in ree dus :puh:

word je op een klein botsingkje al zoveel op aangerekend das een drop van meer dan 1000 :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...