Think Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb zo'n maand geleden een jaarabonnement Gold gekocht. Bij GTA IV krijg je een maandabonnement Gold. Als ik die code van de gratis maand nu al invoer, wordt mijn jaarabonnement dan verlengd met een maand? Of vervangt die mijn jaarabonnement ? Liefst antwoorden als je zeker bent, want ik wil mijn jaarabonnement niet kwijt Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Als ik me niet vergis, raak je dan gewoon je jaarabonnement kwijt, omdat je dan overstapt op een ander abbonement. Lijkt me dus niet echt handig om die gratis maand te doen... Reageren
El Condor Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Nee, het abbonement word verlengd Dan heb je dus 13 Maanden Gold, want bij de Xbox 360 kun je abbo's in combinatie gebruiken El Condor Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik zou gewoon wachten tot dat je jaar abonement afgelopen is en dan die gratis maand gebruiken. Reageren
SamShine Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik zou inderdaad wel wachten, want dan kan je een paar dagen dat je toch niet speelt (vakantie ofzo) besparen. Maar je abbonement word sowieso niet veranderd als je er een andere bovenop activeerd. Hij word gewoon verlengt zoals El Condor al zei. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.