Bloodz & Cripz member Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hoi, ik heb net de laatste missie gedaan ''The Sicillian Gambit'' (beloning $500.000) en ik heb $100.000 zelf gekregen aan overig (mensen doodschieten, auto's slopen bij vuilnisbelt, andere missie's, enz.). Mijn vraag is nu waar kan ik dat geld aan uitgeven. Dit geld ook wel voor andere GTA's, maar daar kan je al veel meer geld uitgeven. Reageren
Miek Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Het enigste dingen waar je geld kan aan uitgeven is dit: Pay'n Spray 8ball's bombshop Ammu nation wapenshop Nou,dat is het dan.Weinig mogelijkheden om je geld te verprutsen... Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Zijn er ook mogelijkheden voor mods oftewel cheats om meer geld uit te kunnen geven? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Nee.. En wat maakt het overigen uit hoeveel geld je hebt..? Anders: Ga naar Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop en koop een helehoop Miniguns. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Zijn er ook geen trainers te downloaden waarmee ik meer geld uit kan geven. Bijvoorbeeld kan ik dat huis kopen van Salvatore Leone in Portland of kan ik het huis kopen vlak bij je huis in Shorside Vale als achterste waar de missie ''Love On Run'' begint in de cutscene? Zou wel leuk zijn! Reageren
M4X Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Volgensmij is dat niet mogelijk, maar hoezo zou je uberhaupt al je geld op willen maken? Als je er echt zo graag van af wilt raad ik je een bezoekje aan alle Ammu Nations aan. Koop zoveel als je wilt, en vergeet Phil Cassidy's Fully Cocked Gunshop niet zoals Asphalt net al zei, ik geloof dat Minigun munitie ongeveer $10.000,- kost. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) waarom wil je zonodig je geld uitgeven? Veel geld hebben is toch fun? Maar er zijn geen trainers voor die zaken zoals huizen kopen. Greetzzz -GoldWing- Bewerkt: 5 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Net als in GTA IV zijn er f*cking weinig manieren om je geld aan uit te geven. Ik vind dat het zuigt Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Koop wapens. Laat een bom in je auto plaatsen. Vermoord dan wat mensen pak hun geld op en helhaal het bovenstaande. Wapens bom killen. Je kan ook gewoon langs alle ammunations gaan en daar alle wapens kopen die er zijn. Test ze uit en ga door naar de volgende. test alle wapens daar ook uit. er ga naar phills crokked gun shop (of zo iets). en test die wapens uit. Dan koop je zoveel munitie voor de wapens die je het fijnst vind. En ga fun maken. zo kan je goed geld uitgeven. Reageren
clemens103 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 toeter af en toe een keer naar een er leuk uitziende trottoir-prostitué lol grts clemens Reageren
niko belic Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 ik snap hem niet waarom wil je je geld uit geven het is toch leuk als je iets wil doen dat je daar geld voor heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.