Jump to content

2 vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe werkt SIXAXES (geen idee of ik het goed schrijf)....

Bij mij wil dat niet moet ik dat speciaal instellen?

En hoe kun je aan de achterkant van een bus/auto hangen of liggen?

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

De SIXAXIS kan je per game instellen in het configuratiemenu van de game..

Over de bus/heli/auto.. Gewoon op de achterkant/zijkant springen! :)

Geplaatst:

SIXAXIS is een bepaald soort besturing, die kan je in het menu instellen. Je werkt dan niet meer met de Linker Joystick. Je werkt met de controller, die moet je mee bewegen naar de kant van waar je heen wilt. Het werkt dus als een stuur. Als je naar rechts wil, buig je dus de Linker Joystick niet naar rechts maar juist de controller. Je moet het alleen wel inschakelen in het menu.

Ook heb je op je mobiel een SIXAXIS Tuturial. Hier leer je alles, hoe je voertuigen etc. moet besturen, volg de aanwijzingen links bovenin, en je zult er vast wel door heen komen ;)

Veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb die tut geprobeerd alleen niks werkt... Ze zeggen trouwens dat voor de tut automatisch alles ervan op "On" staat dus aan het menu bij IV kan het niet liggen...

Over de bus/heli/auto.. Gewoon op de achterkant/zijkant springen!

Dan valt hij weer... Is er ook een manier om te liggen op de grond/auto zodat je er niet afvalt?

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:
Iemand?

ik ben ook benieuwd of ik langer kan hangen, want in de 2de trailer zie je niko helemaal door een bocht slingeren achter een cock a doodle vrachtwagen:D, en je ziet hem boven de wolkenkrabbers aan een heli hangen.

Geplaatst:

Als SIXAXIS niet automatisch ingesteld is, kunnen we het altijd nog handmatig instellen (de technologie is nog niet zover dat dat niet meer kan). Ga naar het menu, kies 'Controls', en vink onder 'SIXAXIS' alles aan. Nu is sowieso alles alvast aan, en moet het tijdens de tutorial werken. Doe daarnaast alle bewegingen precies zó, dat je de pijlen ook volgt. Bij het herladen moet je de controller dus ook daadwerkelijk voorover kiepen, en niet voor een klein gedeelte. Succes ;)

Geplaatst:

Ik zal het proberen als mijn broertje er niet meer achter zit, maar iemand enig idee hoe ik aan busjes kan hangen en heli's?

Geplaatst:

Als je vlak bij een voertuig staat, richting het voertuig lopen en springen! Al moet ik erbij zeggen dat je door de nieuwe engine het niet lang volhoud om eraan te hangen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...